Argh!
Konstruktor
osada: "(Pod)Stolik" /
Hells, to mów, że stoisz w kolejce! - krzyknął Kons stając za Hirem obok Ferdzia.
osada: "(Pod)Stolik" /
Nie, Ferdzio Golem.
osada: "(Pod)Stolik" /
*pomaga*
osada: "(Pod)Stolik" /
????
czu, czu... czu, czu...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
<[Darkness Rider: Witam!
Hmmm... Wiele osób proponuje Karawany, a ja myślę, że one nie sprawdziły by się w HOMM 3, gdyż tu ważne jest umiejętnie poruszanie się po mapie i zbiory!]>
I po co tyle wykrzykników?...
Natomiast co do karawan... znasz inną część Heroes, która na...
osada: "(Pod)Stolik" /
Porke?
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
<[Dirhavana: Z magikami za dużą jęków o manę ;].]>
Chm... +10 many na poziom, na wstępie czary o koszcie 2-5 punktów... jak dla mnie to bardzo tanio w porównaniu z HIII.
@Haav: :>
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
<[Tabris: Nadmieńmy, że Eq dodaje 1 pkt. many co poziom, a Laska Maga jest b. łatwa do zdobycia...]>
Eq to trochę inna bajka. Natomiast co do samej funkcji... to właśnie z tych rzeczy, które nie podobają mi się w Eq... jak dla mnie balans 3-5 punktów many na poziom byłby idealny.
osada: "(Pod)Stolik" /
Idę na uczestnika.
A będą levele i skille?
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
<[Goudolf: Przy wyborze bohatera należy uwzględnić trzy podstawowe rzeczy (na które nikt jeszcze nie zwrócił uwagi) ]>
Po prostu są to najoczywistsze "rzeczy".
<[Goudolf: "Dylemat" jest więc wyłącznie pozorny. Zawsze należy posiadać co najmniej dwóch bohaterów w głównej...
osada: "Toasty" /
Za Aryene przede wszytskim, a po niej za Hira, do czyściutkiego dna!
osada: "(Pod)Stolik" /
[i]+ zangielszczenie dla anglików w Polsce nieznających Polskiego[/i]
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Goudolf: Nie PRZED atakiem tylko w czasie ataku (przed atakiem jeżeli jednostka wroga ma umiejętność "pierwsze uderzenie", o ile Twoja jednostka, nie ma "pierwszego uderzenia") ]>
Co nie zmienia faktu iż to umniejsza realizmu grze, chyba, że jest to spowodowane czarem
<[Goudolf:...
osada: "(Pod)Stolik" /
[i]+ promocyjne wydanie propagujące HoMM! Heroes of Ubisoft![/i]
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Goudolf: Oczywiście. Tylko, że w Heroes III WSZYSTKIE istoty atakowały najpierw, a dopiero potem otrzymywały kontrę (chyba, że miały odpowiednie umiejętności). Co do „pierwszego uderzenia” to jest to bez wątpienia duża pomoc przy ustalaniu balansu gry.]>
Właśnie HIII jest...
osada: "(Pod)Stolik" /
[i]+ wspaniały automat do robienia kAshanki[/i]
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Goudolf: W Heroes III takie „dziwactwa” były powszechne (i to nie jako umiejętność), tyle tylko, iż nie kumulowały się wzajemnie ]>
Jakie dziwactwa? Nie jestem pewien czy dobrze mnie zrozumiałeś.
<[Goudolf: Co do pojedynku, to wiele zależy od układu przeszkód terenowych....
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
<[Tabris: Zapisz się, przeanalizuj lekcję 666 "Czempion ma zdolność PIERWSZY ATAK" ]>
Ja nie o tym Tab. :P
<[Tabris: Szczególnie w HII... ]>
Miałem bardziej na myśli HIII i HIV.
osada: "(Pod)Stolik" /
basowa