Imperium

Behemoth`s Lair

Konstruktor

<[Def: Nie, nie doleci - masz rację, ale jedna runda nie zbawi maga :D. ]> Oczywiście, że nie... tylko, że czarodziej wypije eliksir zmartwychwstania i ma kolejne dwie tury na wzmacnianie się. Zależy tylko ile czarnych smoków. Maga na 40 poziomie może nie zabić 10 czarnych smoków bez...
@Cyrax: Jednostki z logicznego punktu widzenia są bezsensowne... Gladiator na lwie - Widziałeś kiedyś gladiatora na lwie? Celtycki jeździec lwa - Celtowie z lwami? Bzdura. Rozbójnik na lwie - już dosyć, błagam! Oswój lwa, a potem rób jednostki. Zmumifikowany jeździec wilka...
<[Irydus: Tu się nie zgodzę [url=http://h3.heroes.net.pl/Lions_Shield_of_Courage.jpeg]Tu[/url], [url=http://h4.heroes.net.pl/H4/artefakty/majors/lwiatarczaodwagi.gif]tu[/url], [url=http://pliki.heroes.net.pl/h5/uploads/files/crown_of_courage.texture.png]tu[/url] i...
Każdy ma prawo zapytać. ;) Prześledź przyciski na górze okna pisania postu, druga od lewej.
<[Cyrax: @Konstruktor: A wilk to tesz jest nie do serii HoMM był w I i II ]> 1. Ortografia! 2. Nie wiem o co Ci chodzi, twój post jest niezrozumiały. PS [url=http://www.mozilla-europe.org/pl/firefox/]W twoim przypadku konieczne, nim moderatorzy popełnią zbiorowe samobójstwo...[/url]
<[Def: Hmmm... Ciekawa propozycja, ale po co tracić awansy na magię Ładu ? Chciałbym również zwrócić uwagę, że przywołanie chochlika ( w mojej wersji kobolta ;) ) jest bardzo potężne. Słyszałem także, że można przywołać diabły :D.]> Czy coś jest nie tak w magii ładu?
<[Def: Nie, obsolutnie nie ;). Magia ładu jest ekstra, ale tu nie pasuje - Nie warto na nią w tym wypadku tracić awansów ;). Wystarczy magia śmierci i natury. A tak wogóle : Czy to prawda, że można przywoływać diabły ? :D Przeszła mi ta pogłoska przez ucho, ale mi to nie wychodzi...
<[Cyrax: @Konstruktor: A wilk to też nie jest w serii HoMM? Był w I i II. ]> A gdzie ja napisałem, że wilków nie ma w serii HoMM?
Jak najbardziej do przejścia, trzeba po prostu ruszyć głową, a nie bezmyślnie jechać n wroga i z uporem maniaka próbować go zjechać. Kampanie stają się trudne dopiero w późniejszych etapach. Po coś się jednak tego WoGa ściągało, lepiej rozwinięty element strategiczny w grze...
@Ir: Prosto i treściwie. Odpowiedzią jest najbardziej śmiertelna rzecz na świecie... życie.
Za Fentrira i Takedę, a w szczególności za Enletha, do dna!
<[Pekuuz: Białko ]> Konkretnie białko jajka. Pekuuz ma racje białko staje się białe dopiero gdy się zetnie.
I po co psuć sobie rozgrywkę, szczególnie, że HII nie należy do najtrudniejszych części HoMM... oczywiście rozwiązanie jest "tfurcze" i "ampitne"... PS Kolejne źródło informacji dla tych co lubią się chwalić przejściem gry, a już jak to zrobili to nie mówią...
<[Def: Zapytam każdego: 'Czy jesteś duchem' Wtedy ten co wiecznie kłamie się wyda. A potem... Hmmmmm... Jeszcze pomyśle i dopisze więc : ' ciąg dalszy nastąpi :P']> Ale masz tylko dwa pytania i trzy duchy, zresztą możesz trafić na tego "pół na pół" i wtedy koniec.
Nie widzę sensu twego wywodu. Przecież i tak zużyłeś pytania i nie możesz zapytać o wrota.
Może to skarłowaciałe białe elfy z Vori, którym wyrosły brody... ;) Tak na poważnie. Nie mam wątpliwości iż pierwsza wersja HotA będzie dodawała nowe jednostki neutralne, obiekty i parę drobiazgów w stylu zmienionych grafik. Aby mieć miasta będziemy musieli poczekać na...
<[Erdick: Ja tam lubie wszystkie żywiołaki ale postawiłem na ziemi choć wole żywiołaki magii]> Pokaż mi w HV żywiołaki magii...
<[Fentrir: Ale dalszym ciągu nie mam pomysłu na jakiej zasadzie mieli by te wszystkie elementy dodać do gry... Ciekawe, mam nadzieję, że HotA jednak wyjdzie.]> O ile dobrze pamiętam HotA opiera się na mechanizmie dodawania nowych obiektów WoGa. Nawet jeżeli nie, to skoro prawdą...
Skoro zajmujesz mu miasto i pokonujesz oddziały to musi zginąć, chyba, że jakaś armia chowa się przed tobą.
Akurat koło niebieskiego włóczyć się nie może gdyż nie może się tam dostać...