Imperium

Behemoth`s Lair

Tarnoob

„Nowy Wspaniały Świat” Huxleya ukończony. Teraz, na potrzeby konkursu kuratoryjnego, muszę sobie przyswoić „Niemców”, „Szewców” i „Syzyfowe Prace”. :-/ O zgrozo!
Jakim [i]nowym[/i]? W świecie MM mamy mnóstwo miejsca (Enroth, Xeen, Terra, Jadame, Avonu, weź coś wymyśl). Poza tym trzeba pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy – wydarzenia nie muszą być chronologiczne. W H6 bardzo chętnie zobaczyłbym Antagarich przed rozliczeniem, Enroth...
…a cała gra będzie mogła być wyświetlana w trybie stereoskopowym. :-) Podoba mi się też pomysł z systemem odznak. Osobiście kładę duże nadzieje w tym dodatku. Jeszcze bardziej rozbuduje grę, doda jeszcze troszkę elementów SF (tak! to jest to!) i przede wszystkim przywróci...
Podejrzewam, że wersja angielska będzie. gdyby mieli robić ten dodatek tylko dla rodaków, to by pewnie nie ogłaszali go na międzynarodowym forum.
[i]Wszystkie języki oddadzą swe najcenniejsze pierwiastki językowi jedności, który będzie czymś bogatym i przepięknym, jedynie godnym ludzkiej społeczności, albowiem zjednoczy on w sobie geniusz wszystkich narodów. [/i] Carl Fourier (1772-1837), filozof francuski „Théorie de...
Też tak na początku myślałem, ale to mi dało do myślenia: [quote]Choć trudno w to uwierzyć, esperanto jest drugim najczęściej używanym językiem w kontaktach międzynarodowych przy pomocy informatycznej sieci. Co ciekawe, o ile najczęściej wpisywane w wyszukiwarkach internetowych...
[quote]Jedyny problem w s-f pod postacią The Forge to wygląd jednostek, które musiały by być zrobione idealnie by nie wzbudzać uśmiechu(raczej mało osób by sie nie uśmiechało widząc nagę dziarsko podróżującą przy pomocy gąsienic ; ] ) [/quote] Tego też nie rozumiem. Niektórzy...
Kiedyś ten pierwszy raz musi nastąpić. Ja na przykład przed przeczytaniem TOlkiena nigdy nie widziałem w książce żadnych elfów, krasnoludów, Śródziemia. Polecam przeczytać temat, zanim się o czymś wypowie.
Każdemu, kto zna łacinę, może przypominać łacinę. Każdemu, kto zna włoski, może przypominać włoski. Każdemu, kto zna …, może przypominać .... :-) Eo opiera się głównie na językach romańskich, a łacińskie ma przede wszystkim spójniki (sed itp.). Oprócz tego ktoś...
[quote]Zdaję sobie sprawę, że starano się ten język tworzyć tak, by był prosty, ale taki prymitywizm…[/quote] Bo ja wiem, czy taki prymitywizm… Poczytaj Sinjoro Tadeo, to zrozumiesz. :-) Na pocieszenie jeszcze dodam, że ma 9 imiesłowów (+ setki wariacji). Esperanto jest po prostu...
[quote]@MiB: Ale chyba przyznasz, że lepiej zrobić w ogóle jakąś stronę, niż przez całe życie stękać i rozmyślać „Nie, nie zrobię strony, bo będzie beznadziejna, będę nielubiany i wyśmiewany” (podałem to, co mi przyszło pierwsze do myśli)?[/quote] [quote]Przemyślałem...
SoF musiał się wydarzyć po AB, do tego są duże szanse, że bezpośrednio. W pierwszej misji HC8 Tarnuś wspomina, że po śmierci Mutare w Nighonie zrobił się bałagan i trzeba wszystkich jej podwładnych zjednoczyć pod nowym sztandarem, czy jakoś tak. A co do Tempera z MM8, to jest...
Były takie plany i nazywały się World od Xeen II. Plany, jak to zwykle, mają zwyczaj się zmieniać – teraz WoX2 z ma się dziać na Vori. Szczerze mówiąc, to od paru lat nikt palcem nie kiwnął, żeby te plany zrealizować. :-P
Kolejność jest w miarę prosta (jak wszystko w Ashan :-P): 1. Hiroŭs 5 2. Hamsters of Fate 3. Tribes of the Beer 4. Dark Mess Up
[quote=Avonu]lista mniej więcej się zgadza[/quote] Bo ja wiem, czy zgadza? Pomija HC3 i kilka innych gier, w dodatku przypomnę, że H1 ma podtytuł „A Strategic Quest”. Saom, jeśli planujesz przechodzić po kolei wszystkie gieroje spod znaku MM, to proponuję grać w nie w kolejności...
Wydaje mi się, że twórcy celowo nie ułożyli wydarzeń chronologicznie. Czasem dowiadywanie się przyczyn „po wszystkim” może dawać mnóstwo satysfakcji (A! To ten nikczemnik zabił Gryphonhearta, ot ci kawał zbója, no-no, nie spodziewałbym się!).
Tylko? O_o To ja myślałem, że jak siedzę ostatnio przy MM8 po 5–6 godzin dziennie, to się ocieram o patologię – a tu – no proszę, po 50h nawet… Ale cóż – choćby 97% (nie)ludzkości przesiadywało po 60h z przerwami na ruch przeciwnika, to i tak toto nawet kilka godzin jest...