Imperium

Behemoth`s Lair

Tarnoob

A nie najlepiej przestać zasypywać forum masą „nic nie wnoszących” statystyk, nazw i szczegółów? Przede wszystkim chciałbym, żeby każdy artefakt należał do jakiegoś zestawu. To urozmaiciłlo0by grę i mobilizowało do walki o każdy przedmiot – nawet o te najsłabsze....
[quote]w HV wyglada za bardzo realistycznie.[/quote] Tiaa… A w rzeczywistości wszyscy na pewno mieliby równie olbrzymie bronie, minotaur dał by się zapuszkować, chłop cierpiałby na otyłość, a w mieście bez choćby 1 szkieleta stałaby olbrzymia wieża, która jest chudsza od...
A istniały, ale tylko w WoG-u – na jedno wychodzi i nie ma co ich do tego mieszać. Tak samo jak bogowie istnieli co najwyżej w WoG-u, jakieś tam szczątkowe wzmianki się pojawiają w MM-kach. Skupmy się na faktach. [quote]Żywiołak Umysłu- teraz już nie istnieją, wyginęły. Jednak...
Co do ostatniego, to Ghulk miał częściowo rację. Archibald został uwięziony w laboratorium Clankera razem z Clankerem, żeby dożywotnio zająć się badaniami i nikomu więcej nie przeszkadzać. Laboratorium znajdowało się na wyspie przy wschodnim wybrzeżu Lasu Tulareańskiego. Było...
Tak odpowiada każdy bot. Osobiście życzę Guthbertowi powodzenia. Rozumiem, że w H2 gra już baaardzo mało osób, ale dzięki jakiemuś nawet najdrobniejszemu modowi może się to na choćby moment zmienić. @Invictus: po którym z tych „wielu projektów”, nie licząc TE, NU i FU,...
Limit jednostek wynosi 255. Co więcej, „po chałupniczemu” jednostek nie można dodawać. Potrafią to tylko nieliczni członkowie WoG Teamu. Można tylko podmieniać istniejące stwory. Dlatego w NU nie ma wysłanników ani dodatkowych strzelców, a w FU zabrakło kilku smoków. Ma to...
Nowe ulepszenia to mod, który nie jest dołączony do podstawki WoG-a. [url=http://www.wog.acidcave.net/upgrades.php?sec=1]Ściągnij go.[/url]
Melian podaje się za strażnika Enroth. Uważam to za dostateczny dowód. „Colony” to chyba używana czasem nazwa robocza, żeby nie mylić planety z kontynentem.
Trochę tego jest, tak jak nowości w H4. A więc tak: [b]— Na plus: —[/b] [color=#4E9A06]+[/color] [b]Sojusze[/b] między miastami. To dodawało klimatu i logiki gry, poprawiało zróżnicowanie między miastami [color=#4E9A06]+[/color] Unikalne [b]szkoły magii[/b] dla każdego miasta...
No nie wiem. Wymień mi wszystkie neutralne, dobre i złe, to pogadym. Ja jakoś w żadnym menu, instrukcji, kampanii czy czymkolwiek nie dopatrzyłem się podziału. Dla mnie trochę dziwnym uczuciem było zobaczyć Christiana albo Mephalę broniących miasta Nekropolis. :-/ W H4 tego nie ma...
Chore nowości gracze zaserwowali sobie sami. Powysyłali NWC i 3DO masę „fajowych pomysłów”, z których nic sensownego nie wyszło. Chodzi mi głównie o wieżyczki w „oblężeniach” i masę innych, kompletnie nieprzydatnych, komplikujących tylko grę szczegółach. Można by...
[url=http://images28.fotosik.pl/304/b995de1fd27dbfe4.jpg]Rzeczywiście, moduje się bajecznie łatwo…[/url]
Strzał w dziesiątkę. Jest nasza-klasa.pl, dzięki któremu można odzyskać kilka starych adresów i próbować odzyskiwać krewnych, ale jest też „nkshhhXDxdXDxd”, które zrobiło się modne i przejęło rolę podobnych serwisów „społecznościowych” dla ludzi, którzy nie mają co...