W HoMM III brakuje mi:
-karawan, jak w HoMM IV
-więzień w miastach, jak w HoMM IV
-dyplomacji, żeby można było zawiązywać sojusze w trakcie gry
-większej ilości umiejętności
-księgi magii dla magicznych jednostek
-możliwości wyboru, czy strzelcem atakować wręcz czy...
Gem
imperium: "Miasta" /
Mój ranking:
1.Cytadela,za klimatyczne bagno,ładne siedliska stworzeń i fajnego Gralla
2.Inferno,za klimatyczne piekło i Gralla
3.Wrota Żywiołów,są całkiem fajne,szczególnie Magiczna Tęcza
4.Loch,klimat jaskini świetny
5.Forteca,nienajgorszy ten śnieg
6.Bastion,dobry jest w nim...
imperium: "Czary najmniej pożyteczne" /
Najgorsze czary dla mnie, to:
-Antyżywioły, rzucę czasami, jak żywiołaki nie mają nic lepszego do roboty
-Pole Minowe, wróg zwykle omija miny
-Ruchome Piaski, wiele to one nie dają
-Ściana Ognia, to jest bezużyteczne
-Magiczne Zwierciadło, niezbyt przydatne
-Usunięcie...
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
1.Goblin, co to w ogóle jest?! Tchórzostwo sprawia, że wolę już nawet chłopa
2.Zombie, mała inicjatywa, szybkość, atak, obrażenia
3.Cerber, mała ilość HP i mała obrona sprawiają, że często ginie nim cokolwiek zdziała
4.Awanturnik, ma za mało HP
5.Siepacz, ma za słabe staty...
imperium: "Najlepsze jednostki w H5" /
1.Prześladowca, bo zapewnia łatwiejszy start
2.Tancerz Wiatru(po konkurencji z Krwawą Furią i Kusznikiem), bo zwinność jest świetną pomocą w walce
3.Mistyczny Łucznik, bo ma bardzo silne umiejętności
4.Wampirzy Lord(tutaj mocno się zastanawiałem, tylko Pogromców od krasnali...
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
Jednak, po wykorzystaniu goblinów jako mięso armatnie/ofiarę/żarcie/pocisk, traci się je. Chłopów wystarczy trzymać w zamku i podczas oblężeń starać się nie włączać ich do walki, żeby dawali złoto. Tysiąc chłopów nieźle wzmacnia gospodarkę.
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
Masz na myśli ich specjalne umiejętności? Ja ich nie używam, ze względu na ryzyko.
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
Pacyfiści? xD . Nie pisałem, że z nich w ogóle nie korzystam, tylko, że staram się z nich nie korzystać. A wykupienie chłopów nie jest aż takie drogie.
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
<[Bebonaga: Gem skoro twierdzisz że goblin jest słaby to pomyśl?
900 goblinów 27ataku 27 obrony 12inicjatywy a to wszystko na trzecim poziomie szału i skromniutkim 10 poziomie bohatera a w dodatku gobliński plugawiec potrafi unicestwić każdy rzucany czar jednostek a także bohatera;)...
imperium: "Najsłabsze jednostki w H5" /
Ale plugawienie może zadziałać na szkodę goblinów. Co do tego "czaru", to to jest okrzyk bojowy "Gniew Hordy" .
imperium: "Postacie fabularne Heroes 3" /
Ja z postaci H3 lubię:
-Mutare, za to, że potrafi świetnie dowodzić smokami, a później też za to, że sama jest smokiem :P
-Adrienne, ponieważ zdecydowała się ratować ojczyznę, chociaż nie była w niej szczególnie lubiana, no i jeszcze za to, że jej inferno wymiata
-Kilgor, za...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Ciekawy temat. Lubię takie "zabawy", a może i coś sensownego z tego wyniknie :) . No to ja też zaprezentuję swoje tłumaczenia nazw jednostek.
1.Przystań
Sentinel - Wartownik
Praetorian - Gwardzista
Crossbowman - Kusznik
Marksman - Strzelec
Sister - Zakonnica
Vestal - Westalka...
imperium: "Frakcje w Heroes VI" /
Mamy już cztery frakcje. Przystań, Inferno, Nekropolia i Orków. Wiemy też, że ma być pięć frakcji. No i terenem ostatniej frakcji podobno mają być podziemia, choć nie wiem, czy to potwierdzona informacja. Jeśli tak, to ja stawiam na Faceless. W końcu z nimi wojują anioły, a mroczne...