<[Regiss: czytam zwiadowców czarnoksiężnika z północy 5 część i Eragona 3 po raz 3 ]>
Aktualnie czytam //Zwiadowców Czarnoksiężnika//, tom piąty i trzeci raz trzecią część //Eragona//.
<[Regiss: przepraszam ale nie widzę błędu ]>
Niestety nie widzę błędów w swoich...
Ghulk
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Tak, podałeś w miarę dobry przypadek ogólny. Dla jednostek pierwszego poziomu specjalista w przyspieszeniu lub modlitwie da o 1 więcej szybkości.
Więc trochę inaczej sformułuję pytanie - który bohater ze specjalnością w jednostkach dodaje im szybkości? Czy któryś wraz z poziomem...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Zgadza się, Hellburn i Konquer wygrywają po dłoni prezesa. *wręcza im dwie cieknące krwią dłonie*
Teraz ponawiam pytania:
[quote=]Co się stanie, gdy magog, lisz, lub hydra będą miały szczęście?
Co się stanie, gdy przeciwnik ma na sobie magiczne lustro, a nasza jedyna jednostka...
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
Włącz Java-Script.
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
[quote=]Swoją drogą myśleliście może o tym, żeby w dziale H3 kursor przybierał inny wygląd (np. żelaznej rękawicy, albo kursora z gry)? Niby pierdułka, ale cieszy. [/quote]
I skutecznie zniechęca do przeglądania strony. Minimalizm to klucz do sukcesu.
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
<[Broghild: <[Enleth: Jaka przeglądarka? U mnie działa na wszystkich jakie mam pod ręką...
Przy okazji, zmieniłbym nieco wygląd tych ramek - obecny przycisk rozwijający szczegóły nie jest wystarczająco widoczny i oczywisty przez swoją lokalizację i wygląd. Umieściłbym go przy...
osada: "(Pod)Stolik" /
- To wódka?
osada: "(Pod)Stolik" /
Zakąska przybyła?
osada: "(Pod)Stolik" /
Nie demoralizuj nieletnich. W jakich pozycjach?
osada: "(Pod)Stolik" /
Uh, czy to nie zahacza o Wrota Perwersji?
osada: "(Pod)Stolik" /
Idź się poopalać, księżyc tak pięknie nam świeci...
imperium: "[WoG] Ciekawe opcje" /
Jak powszechnie wiadomo, WoG jest niezbalansowany, niestabilny, nie nadaje się do normalnej gry...
Istnieją w WoGu opcje, dzięki którym możemy łatwo zyskiwać olbrzymie armie, albo łatwo pokonywać armie wroga. Są też takie, które zmieniają grę na tyle, że jest ona nieprzyjazna...
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
Już ja ci dam wypociny! *bije go kartoflem*
imperium: "[WoG] Alternative Upgrades" /
Łucznik kościany jest tragiczny.
Zombie gnijące wygląda dobrze, ale jak to wypada w grze?
Poltergeist to zwykła przekolorowanka i kiepska dość.
Alp jest fajny, przyznam.
Liczmistrz jest kiepski. Przykro mi.
Rycerzyk też.
Różowy smok jest z WoGa chyba? Moglibyście użyć ładnej...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
Diabły są jak owady, one się bardzo szybko rozmnażają. I równie szybko dojrzewają. Mam wrażenie, że gdzieś nawet o tym było. Dlatego 7 lat Xerona nie dziwi raczej, zwłaszcza, że większość diabłów ma mniej niż ~30.
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
<[Jakiś słownik: wypociny //pogard.// «praca napisana z trudem, bez polotu»]>
imperium: "Proszę o pomoc w rozwiązaniu..." /
Pamiętaj, nigdy nie ufaj im. Nie podpisałeś umowy? Twój problem.
Tak, masz iść do sądu. Jak bardzo nie chce si się tego, to idź do wydawnictwa i postrasz ich sądem. Innej drogi nie ma.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Rzuć niewidzialność.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Usuwasz wrogów taką kombinacją: godzina mocy, dzień bogów, miotacze. Jeśli każdy członek drużyny popił sobie czarny eliksir szybkości, to zostają tylko trupy.
Tak przeszedłem MM7 drużyną na 1 poziomie. Niewidzialność to podstawa.
imperium: "Might and Magic VII - jak w to grać?" /
Nie atakuje się diabłów spaleniem. ;O
Oczywiście, wyssanie duszy przebija każdy inny czar.
Po stronie światła zawsze dzień bogów, godzina mocy, dzień ochrony, zabijam miotaczami wszystko, co się rusza.