Imperium

Behemoth`s Lair

Migilet

Regularnie oglądam Lost i Prison Break. Kiedyś oglądałem Hotel Babylon(na wakacje,ale przegapiłem parę odcinków ;/) Mash, czarne chmury hah ;p. Podobno dobry jest Doktor Hause. Ktoś go ogląda ?
1.Szkielet- dobra jednostka, duże ilości z nekromancji 2.Dzik- dobra szybkość i wytrzymałość 3.Żelazny golem-wspaniały bloker 4.Arcymag-wspaniały strzelec, ale mało hp 5.Czarny smok-odporny na magię, ogólnie potężna jednostka Jak widać najbardziej odpowiada mi armia...
Niedawno skończyłem "mroczne oblężenie" Ra Salvatore Czytam "Robinsona Kruzoe" Daniela Defoe. Świetna książka która nigdy mi się nie nudzi. Chyba wiecie o czym jest... ;p Traktuje przede wszystkim o sztuce przetrwania na bezludnej wyspie, również o przyjaźni. Pożyczyłem jeszcze...
Nasza klasa i tego typu serwisy nie podobają mi się. A to z prostego powodu. Przyciągają masę emo, dzieci neo kinderpunków pokemonów itd. Którzy chcą sie wyróżniać szpanerskimi fotkami. I liczą na znajomość podobnym im osobników. Po za tym mój stary korzysta z naszej klasy....
Na początku jak kupiłem Heroes of might and magicV to mi się podobało. Wiadomo świeższa grafika, nowość ogólnie. Przyznam się że spędziłem przy nim sporo czasu. Przeszedłem kampanie do Lochu. Dalej nie dałem rady. Grałem sporo z kolegą z hot seat. Najpierw ciągle tylko...
Według mnie najlepsze jednostki to: 1Centaur Kapitan- za szybkość,duże obrażenia i życie i wytrzymałość 2.Żywiołak Burzy - za latanie, szybkość, dużo punktów hp, dobre obrażenia. 3.Żelazny Golem- za 75% odporności na czary, dużą obronę i sporo puntów hp, dobry dmg....
Najbardziej lubię rozwijać typowego wojownika. Czyli postać z odpowiednimi dla niego umiejętnościami. Czyli (atak, taktyka, łucznictwo, płatnerz) Z kolei magiem zazwyczaj biorę mądrość, cztery magie, talent magiczny inteligencję. Dla wszystkich przydają się zdolności logistyczne...
Porównam trochę elfy i gryfy. Elfy: nadają się do walki praktycznie z każdym, dobre do obrony zamków, ale wymagają dobrej obstawy. Wręcz walczą słabo. Gryfy za to stworzone są do blokowania średnich strzelców. Mają niezły przyrost. A nieograniczony kontratak jest naprawdę...
Nie przekonaliście mnie żeby inwestować magiem w umiejętności wojownika. Według mnie jest to po prostu nieopłacalne. Jeżeli zamiast tego mogę wziąć inteligencję talent magiczny, czy jakąś magię. Nawigacja według mnie ma bardzo dfuże znaczenia na mapach z dużą ilością wody....
Heroes IV. Trudno ocenić tę grę. Przyznam że sam to więcej niż 4h nie potrafiłem w to grać. Ale z kolegami było lepiej. Gra mocno kontrowersyjna. Zaczynając od grafiki. Średnio mi się podoba. Wyglądy miast mnie ciekawe niż w H3. Za to plusem jest zmieniająca się natura miasta....
W disciples II bardzo lubię mroczny klimat jak wiele już to podkreśliło. Świetne portrety jednostek, Ładne animacje czarów. Muzyka bardzo mi przypadła do gustu. Prawda jest mocno inna od tej w serii homm. Za duży plus uznaję dobrą inteligencję komputerowego przeciwnika. Kampanie są...
Nauka jest bardzo przydatna. Zwiększa doświadczenie nie tylko z bitew, ale również ze skrzyń ze skarbami, ofiarowanych artefaktów. inteligencja według mnie jest mocnym skillem. Szczególnie jeżeli Bohater ma od niej specjalność. Duża przewaga w manie jest przydatna. Szczególnie do...
Ileż można rozmawiać o przydatności morale i szczęścia. Nie zawsze można zdobyć artefakty poprawiające te dwa współczynniki. Poza tym w zamku każdy rycerz ma dowodzenie a w bastionie częste jest szczęście. I pewnie sporo graczy wybiera te zamki nie zastanawiając się nad taką...
Przydatność gremlinów jest dla mnie niezaprzeczalna. Rzeczywiście taka horda strzelców znacznie ułatwia expansję na łatwiejsze potwory. Dopiero później prawie nie ma z nich pozytku. Cyklopy uważam za dosyć przydatne. Dzięki nim można zaoszczędzić slot umiejętności. Ponieważ po...
Przechodziłem przede wszystkim kampanie soda. Ale też nie wszystkie. Jędną z moich ulubionych kampanii jest ta z Draconem. Dobra fabuła. Duże wyzwania. Ostatnia mapka strasznie trudna. Mapa pełna smoków i limit czasowy. Jeszcze studni niebyło jak dobrze pamiętam. kampania Gelu była...
Jak użyć taktyki,żeby przesunąć duże jednostki o jeden heks dalej? Proszę o dokładny opis. Szukałem sposobu długo. Ale nie udało mi się -.-
Poprawiona wersja pojedynku ^^ :http://rapidshare.com/files/215109464/Pojedynek.h3m.html czekam na opinie
Jakie czary mogą rzucać czarodziejskie smoki? Wymienię te co pamiętam: kula ognia, łańcuch piorunów, piorun lodowy pocisk. Czy coś pominąłem?
Miałem dziwnego buga w grze. grałem z dziewczyną w mapę 2 kraje. straciłem bohatera na legionie przeciwników. szkoliłem nowego i był dobry. ale po 4 miechach około kupiłem swego głównego z wszystkimi artefaktami i umiejętnościami. go nie powinno być w karczmie. jak to się stało?...