http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/pl-PL/home/ dostaliśmy stronę w naszym ojczystym języku. Przyznać się, który maczał w tym palce ;)
Gwardzista / Pretorianin
Kusznik / Strzelec wyborowy
Gryf / Gryf cesarski
Kapłanka / Westalka
Promienista ajglaja / Świetlista ajglaja...
Kafi
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Moje pięć groszy:
Strzelec wyborowy - chyba wystarczyło by Strzelec. Jestem fanem krótkich nazw bez zbędnych epitetów a tym bardziej jak SW kojarzy mi się ze snajperem.
Gryf cesarski - Królewski był fajny, Imperialny ok. Cesarski - pewnie się przyzwyczaję. Byle tylko specjalnego...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Myślę, że Twoja dziesiątka wystarczy. Nie ma co ich zarzucać stertą zmian tylko wybrać te najbardziej kluczowe i nam doskwierające.
Nosferatu faktycznie nie ma - okryłem się hańbą :)
Ale chyba kiedyś był taki plan na alternatywne ulepszenie wampira? Albo tak było tylko w...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ja zaglądam co dzień ale jakoś nie znajduję weny żeby komentować kolejne screeny. Dzisiaj natomiast pojawiło się sporo interesujących rzeczy.
Rozwój postaci nieźle się zapowiada. Ogrom umiejętności i czarów przy tylko jednym punkcie do rozdysponowania co poziom - nie lada...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Punkty reputacji mają być nie tylko za walki (uczieczka/pościg) ale i za sposób rozwiązania questów. Zapewne strata EXP wynikająca z niedobicia wroga będzie się rekompensowała lepszymi nagrodami przy wykonywaniu questów w sposób "dobry". I tak wszystko się wyrówna - a przynajmniej...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Patrząc po innych grach od Ubi jest to niestety bardzo prawdopodobne. Ale z drugiej strony któryś z insiderów na forum HC pisał, że nie jest to takie straszne jak by się wydawało (na wcześniejszych screenach było widać ikonkę "wtyczki"). Więc może to nie DRM. Ja mam nadzieję, że...
imperium: "HoMM VI nowości" /
http://www.youtube.com/watch?v=zQi30nBTRUw rysowanie nagi
imperium: "HoMM VI nowości" /
Bierzecie zapewne udział w beta-testach, więc wasze zdanie powinno być brane pod uwagę. Zwłaszcza jak się zarzekali, że słuchają fanów. W końcu po coś te testy są?! Ja po samych artworkach/screenach nie chcę się zbytnio wypowiadać bo wygląd to jedno a użyteczność na placu boju...
imperium: "HoMM VI nowości" /
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/media/video/index.aspx?show=tcm2115493
obiecana zabawna animacja. Całkiem fajnie wygląda. Ruchy postaci są dość naturalne. Dobrze rokuje że te już prawdziwe animacje podczas gry będą na wysokim poziomie.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Chciałoby się już pograć ale jeżeli przesunięcie premiery przełoży się na faktyczne poprawienie gry to spokojnie poczekam. Mam dosyć niedopracowanych i zabugowanych gier.
imperium: "Beta-testy" /
Mi gra ściągnęła się pierwszego dnia bez problemu. Lub raczej nocy bo trwało to z 8h. Używałem firefoxowego downloadera DTA. Obyło się bez wznawiania.
Gra prezentuje się ciekawie. Ładna oprawa graficzna - trochę się zdziwiłem, że gram na max ustawieniach na laptopie i nic nie...
imperium: "Beta-testy" /
Wielka mi gafa ;) Haven-Przystań dla mnie pozostanie zawsze Zamkiem.
Większy ekran miasta z pojawiającymi się budynkami pozwala się trochę bardziej wczuć w klimat. Widzisz jak twoje miasto się rozwija, taki dodatkowy smaczek w "odgrywaniu swojej gry". Ale żeby nie było - nie jestem...
imperium: "Beta-testy" /
[url=http://soundcloud.com/ubi_irina]Utwory z tygodnia muzyki[/url]
imperium: "Mały problem z przjsciem kampani..." /
Bramy w kampanii otwierają się same po wykonaniu jakiegoś questa i umożliwiają eksploracje kolejnych terenów. Ja miałem w 2 misji bug - pierwsza napotkana brama (na południe) nie chciała się otworzyć. Jedyna podpowiedz na bramie (p-klik) mówiła, że potrzebuje ufortyfikować zamek....
imperium: "Mały problem z przjsciem kampani..." /
Nie chodziło o "odblokowanie" Fortu a w ogóle o brak jego obecności w menu budowy. Po restarcie kampanii już było ok. Bug jak bug nie ma co roztrząsać. Pytanie czy kolega Reactor sobie poradził ze swoją bramą :]
imperium: "Beta-testy" /
Dzięki tej becie twórcy przedstawili swój pomysł na grę szerszej rzeszy ludzi. Kilka koncepcji jest dość dyskusyjnych i dla starych wyjadaczy trudnych do przyjęcia. Ciężko jednak powiedzieć na ile idzie to w złą czy dobrą stronę z powodu koszmarnego (wg mnie) braku balansu tych...
imperium: "Mały problem z przjsciem kampani..." /
W menu miasta obok ikonek które są zakładkami mi.in Budowy czy Rekrutacji jednostek powinieneś mieć taką zakręcającą w kółko strzałkę - to wlaśnie zakładka Konwersji. Potem na środku przycisk Convert. Wykonanie tego questa otwiera bramę w kampanii.
Bohatera chyba nie da się...
imperium: "HoMM VI nowości" /
gram.pl ma już w przedsprzedaży poradnik do H6:
http://www.gram.pl/news_8A3eHOe3_Kup_oficjalny_poradnik_do_Might_Magic_Heroes_VI_w_sklepie_gram_pl.html
Trochę to bez sensu. Gra jest jeszcze w becie. Przechodzi zmiany. A tych potrzebnych będzie jeszcze pewnie z 10. A Ubi się już wzięło...
imperium: "Heroes VI - oceny, wrażenia, opinie." /
Ja póki co gram samą kampanię i nie sprawdzałem jeszcze swoich sił na multi ani hotseats więc ciężko mi powiedzieć czy te najbardziej rewolucyjne zmiany (zmniejszona liczba surowców, globalna rekrutacja, drzewko umiejętności, strefy kontroli) są dobre ani jak wygląda balans...
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
Z tego co pamiętam to na zagranicznych forach już ktoś pisał o takim błędzie. Zresztą lista znalezionych bugów jest już gigantyczna. Niektóre z nich są naprawdę irytujące lub wręcz sprawiają, że dalsza gra nie ma zbytnio sensu.
Znikające bronie rodowe - i póki co jako...