http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs992.snc4/76495_470459639587_161184829587_5433049_6888572_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs1193.snc4/154499_470459544587_161184829587_5433048_1433194_n.jpg
Mamy ostatnią jednostkę z Zamku. Trochę się zawiodłem. Do końca...
Kafi
imperium: "Miasta w H6" /
Już było to chyba kilkukrotnie wałkowane, że mroczne elfy nie zasiedliły jeszcze podziemi więc prędzej mógłby to być Dungeon zbudowany na rasie Faceless i ich mrocznych sprzymierzeńcach.
Leśnych elfów chyba też nie uświadczymy bo wprowadzenie ich jak i tych mrocznych wydaje się...
imperium: "Miasta w H6" /
Hydry, minotaury i harpie pasują do Akademii. Przynajmniej z takim line-upem nie była by kopią tej z piątki. Orkowie już dostali jeden dodatek gdzie byli główną frakcją. Dlatego rozłam elfów wydaje się być najciekawszy jako materiał na pierwszy dodatek. A co później? Fajnie by...
imperium: "Miasta w H6" /
Jeżeli nie było mowy o piaskach/pustyni to faktycznie "A" staje się bardziej prawdopodobna
i całkiem ciekawie się to prezentuje.
Ja od początku obstawiałem ścieżkę w wersji "B" i z przekory będę się jej trzymał :)
Drugi dodatek mógłby opowiadać np o walkach o ziemię na...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
A szkoda. Chętnie bym zobaczył łupieżce w "przed-mroczno-elfowym" (Facelessowym) Dungeonie.
imperium: "Miasta w H6" /
Królestwo Nag wg mapy leży na uboczu stykając się z Ludźmi i Magami. W historii poza tym, że istnieją wiele o nich nie ma. Można by wywnioskować, że są bardzo neutralną i odizolowaną frakcją. Albo zostaną przypadkowo wbrew swojej woli wciągnięte w historię przez jakieś...
imperium: "Miasta w H6" /
Oficjalnie potwierdzona kolejność jednostek z znanych zamkach:
Haven
Core: Sentinel, Crossbowman, Prietess
Elite: Radiant Glory, Griffin, Sun Rider
Champion: Seraph
Inferno
Core: Manic, Succubus, Hellhound
Elite: Breeder, Tormentor, Juggernaut
Champion: Pitfiend
Necropolis
Core:...
imperium: "Miasta w H6" /
Hmmm.. Wydaje mi się, że taki podział trochę za bardzo odbiegałby od smoczych bogów. One przecież miały przypisane żywioły a co za tym idzie ich frakcje powinny mieć odpowiednią im szkołę magii. Może się powtórzę ale ten schemat najbardziej (mi) pasuje i bym go nie zmieniał....
imperium: "Miasta w H6" /
Od początku H5 byłem święcie przekonany, że Akademia jest bez-smoko-bożna. A smok powietrza to Sylath (Ylath), który miał być bóstwem w Wolnych Miastach.
Cytując http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Sylath
"The great dragon is still worshipped by barbarians to the north, however,...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Nie nie nie. Ta zagadka została już dawno rozwiązana. To postacie z fabuły gry. Rodzina w komplecie.
Duch po lewej to ojciec kolejnej trójki rodzeństwa. Zginął w trailerze H6.
Bohater Haven
Bohater Inferno
Bohaterka Nekro
i kolejna bohaterka Necro (ich ciocia a siostra Ducha)...
imperium: "Miasta w H6" /
Ależ niespodzianka. Tyle było spekulacji.. ale Orkowie?! Nie lada zaskoczenie.
Skoro do nich należy dżungla to gdzie w zapowiedzianych terenach żyły by nagi/sanktuarium? Czyżby i 5ta frakcja była inna niż nasze domysły?
imperium: "Miasta w H6" /
Poczekajmy jakie będzie oficjalne stanowisko twórców w sprawie orków. Póki co, ja to widzę tak, że to te same Orki. Tylko nie dotarły jeszcze do stepów na wschodzie. W H5 klimat był indiański (płn Ameryka) w H6 również jest indiański (pd Ameryka). Jako, że jest to chyba świeżo...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Mały wyciek (ponoć prawdziwy): http://heroes.ag.ru/heroes5/news/pic/New_Year_tree.jpg
Górna i dolna niebieska postać to zapewne jednostka i jej ulepszenie (czyli raczej nie neutralna a z jakiegoś zamku. Hmm.. niebieska? woda? nagi?
Pod duchem (po lewej) może to siostra głównych...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Jest tego trochę. Nie wiem czemu ale rażą mnie niektóre rendery 3D jednostek. Artworki tak się fajnie prezentowały a w praktyce to jakoś marnie wygląda. Najsłabiej Inferno - nie czuję w ogóle tego zła i ogni piekielnych jakich się spodziewałem. A Moloch, który zapowiadał się na...
imperium: "HoMM VI nowości" /
To się twórcy trochę zdenerwują :] NAGI hurra!
Nie do końca przekonuje mnie rekin z kończynami ale przynajmniej jest w świecie Herosów coś nowego. Kappa, Meduza, Nagi (wojownik fal) mi się jak najbardziej podobają.
Duszki i Panny są strasznie do siebie podobne! Zapewne dostaną...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Wydaje się, że twórcy za bardzo chcieli połączyć ze sobą wszystko co związane z wodą.
(Służą smokowi związanemu z żywiołem wody - Shallassa. Stąd nie ma co się dziwić, że potwory są związane z wodą):
* Jak woda to najbardziej kojarzy nam się ocean/morze (ale...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Feminizacja to nic. W Heroes7 połowa jednostek to będą murzyni i latynosi ;)
Oczywiście żartuję ale faktycznie ta polityczna poprawność i równouprawnienie kobiet w H6 jest trochę na siłę.
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Tak jak się przyjrzeć krótkim gampleyom widać np:
Centaur - 2x2
Cyklop - 2x2 - jak dla mnie trochę za duży i w wersji nie ulepszonej wygląda z góry jak (za przeproszeniem) chodząca dupa.
Ogr/Ork-na-sterydach (i to jest dla mnie zaskoczenie) jest jednostką 1x1 - na artworkach...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Dostaliśmy odpowiedzi na 4 pytania związane ze światem gry. Które praktycznie nic nie wnoszą.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/news/details.aspx?c=tcm:21-12422&ct=tcm:6-231-32
Jedyne co mnie zaciekawiło to: "...notable Free Cities include Foster's Reach, Listmoor, Eridan...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Herosi na koniach to krok wstecz.
Katapulty są krokiem naprzód.
Pomysł na cyklopa jako katapultę w założeniu jest fajny - ale nie w sytuacji gdy prawie identyczny cyklop chodzi już po polu walki - Jestem na nie.
Ich wina - mogli nie dawać Cyklopa jako Championa i było by ok ;)