Mnie ta gra wciągnęła jak mało która. Na dodatek ta gra nie miała prawie wcale błędów od samego początku. Nie przypominam sobie, żeby nawet występujące błędy w grze przeszkadzały mi w najmniejszym stopniu. Nie to co Wojownicy Północy, którą tworzyła ta sama firma, ale chyba...
Alistair
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
Po pierwsze "rozszerzenie". Po drugie to było jakieś 3 lata temu, więc nie nazwałbym tego "niedawno". Tym bardziej, że jakiś czas temu wyszło KB: Wojownicy Północy, których mógłbym polecić pod warunkiem, że komuś nie przeszkadzają błędy w grze.
imperium: "Ulubione mapy - Heroes II" /
Czy wy wiecie co to słownik? Każde forum podkreśla błędy. Co to ma być "wrzóci"? Macie 3 latka, żeby tak pisać? Zamiast siedzieć przed kompem, to byście się za robotę wzięli, bo to co wypisujecie, to po prostu porażka na całego. I proszę mi się tu nie zasłaniać dysortografią,...
imperium: "Ulubione mapy - Heroes II" /
Wiem co to kultura, ale mało mnie to obchodzi. Pisać poprawnie i tyle.
imperium: "H6 - Hit czy Kit" /
Już kilka razy natykam się na tekst o trzech poziomach jednostek. Co tak właściwie się w tej kwestii zmieniło? Jak dla mnie, kompletnie nic. Nadal jest 7 poziomów jednostek. Wg mnie pogrupowano to jedynie inaczej, ale niczego to nie zmieniło. Ponieważ piątka mnie nie przekonała do...
imperium: "Edytory do HoMM V i VI" /
Do pewnego momentu jest to brak motywacji, od pewnego zwykłe lenistwo. Jeśli ktoś się zniechęca po paru minutach, bo mu się nie chce zerknąć do instrukcji, to mamy tu do czynienia z drugim przypadkiem. Osobiście staram się sam szukać rozwiązania problemu, niż czekać na czyjąś...
osada: "Szczerbata Szczęka [lato 2013]" /
I. 37
II. 6
III. 2
imperium: "Początek przygody- porady" /
<[Acid Dragon:
Gra została zaprojektowana tak, aby początkujący gracz, dopiero poznający grę nie był w stanie zatłuc smoka. I choć można spędzić godziny na udowadnianiu, że jednak się da, to nie będzie to zgodne z zamiarami autorów.
]>
To akurat może zależeć od punktu...
imperium: "Heroes V vs Heroes III" /
I bardzo dobrze. Nie masz obowiązku lubić którąś część bardziej. Poza tym większość osób, i to znaczna, swojego zdania nie zmieni. I często takie tematy sprowadzają się do wojny między dwiema stronami.
imperium: "Niepotrzebne czary?" /
Dokładnie. Sam używam tego czaru do spowalniania wroga, gdy gram barbarzyńcą. Dobry sposób na powstrzymanie np. grupy Behemotów, które najpewniej zrobiłyby z mojego bohatera miazgę.
imperium: "Nabijanie kasy" /
W pełni rozumiem tworzenie gier dla kasy, ale na litość nie kosztem graczy. Obecnie gry są robione tak, że w dniu premiery wydaje się pierwszego patcha, czyli z założenia sprzedawany jest wybrakowany produkt. Ktoś powinien za to oberwać. Jest na to konkretny dowód - sprzedaje się gry...
imperium: "Nabijanie kasy" /
Słusznie. Poza tym trafia mnie jak słyszę o budżecie. Jakim budżecie? Stworzenie jednostki kosztuje miliony dolarów? Do tego to się sprowadza. Światem rządzi pieniądz, ale to co się wyprawia to jakaś kpina. Dla mnie tworzenie jednostek nie ma ceny. Nie można powiedzieć, że za...
imperium: "Obliczanie zadawanych obrażeń" /
Pani Kasiu, masz dwa proste zdania:
Punkt ataku ponad punkt obrony zwiększa zadawane obrażenia o 5%.
Punkt obrony ponad punkt ataku zmniejsza otrzymywane obrażenia o 2.5%.
Naprawdę nie widzisz znaczenia punktów ataku i obrony? Nic nie jest bardziej proste i logiczne od tego.
Atak =...
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
Mam dwa problemy. Kupiłem DLC Danse Macabre i nie mogę go aktywować. Po wpisaniu klucza pojawia się komunikat, że klucz jest nieprawidłowy. Pisałem do muve.pl, ale tam kazali mi wyłączyć zaporę i antywirusa. Nic to nie dało. DO Ubisoftu też pisałem i na razie zero odzewu. Z tym to...
imperium: "[TODO] Download" /
Przydałoby się w dziale Download dla Heroes VI dodać linka do wersji Digital patcha 2.1.1. Jest to istotne, bo gdy ktoś nie kupował gry w wersji pudełkowej, tylko Digital (np. z Muve czy Uplay), to przy próbie instalacji patcha ze strony wyskakuje komunikat, że nie można go...
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
Spoko giera. Pod kątem błędów ma ich znacznie mniej od poprzedniczki. O ile w końcowej wersji nie jest gorzej niż w early access.
imperium: " Jak to się stało, że zacząłeś..." /
U mnie nic nadzwyczajnego. Znalazłem w koszu z grami w Realu H1 i H2, i z bratem zdecydowaliśmy się to kupić. Od razu zaczęły się problemy z instalacją, albo napęd nawalał, albo coś z płytą było nie tak. Ja byłem skłonny już rezygnować, właściwie już zły byłem na to, ale...
imperium: "Titan Quest" /
Grałem w to cudeńko, nawet ukończyłem podstawkę, co u mnie jest wyczynem, bo niewiele gier ukończyłem. To zresztą ma potwierdzenie i w tej grze, bo dodatek zacząłem, ale nie ukończyłem. Gra naprawdę całkiem przyjemna, choć widać różnicę trudności w samej grze. O ile dwa...
imperium: "Titan Quest" /
Grałem w spatchowaną wersję, a jaką postacią, to za bardzo nie pamiętam. Zaczynałem Magią Natury + Ziemi. Możliwe, że potem to zmieniłem. To było ładnych parę lat temu, więc nie pamiętam, a nie mam gry zainstalowanej, bo bym sprawdził. Co do patchy - nie mówię, że grało się...
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
Grałem we wszystkie części, tylko brakuje mi weny do pisania o tych grach. W każdej części zaczynałem grę magiem, zawsze lubiłem magów. W kolejnych częściach po Legendzie ograniczono trochę maga, przynajmniej ofensywnego, którego zdecydowanie preferuję, na pewno zaniedbując...