@Morgraf - piszesz: "Niestety, a może stety, ciężar dowodu(uzasadnienia) spoczywa na tym który tworzy, lansuje daną teorię. Na pewno nie ma nic wspólnego z nauką przedstawienie dowolnej teorii i stwierdzenie: „a teraz mi udowodnijcie że tak nie jest”. Przykro mi bardzo, ale to...
Alistair
imperium: "Artefakty w HoMM 4" /
Moje ulubione to Halabarda Cichej Straży, Toga Strażnicza, artefakty dające premie do punktów ruchu, Czapka Marynarska też jest genialna, Napierśnik i Pierścień Regeneracji, poza tym kilka innych, w zależności co się znajdzie na danej mapie.
No i oczywiście podstawa to mikstura...
imperium: "Artefakty w HoMM 4" /
Ale jestem tępy. Tyle grałem w tę grę, a nie wpadłem na to, że ten artefakt może być przydatny na mapie, a nie w walce.
imperium: "Jakim bohaterem lubicie grać..." /
Wszystko zależy od strategii, przeciwnika i wielkości mapy. Niejednokrotnie pokonywałem barbarzyńcą hordy wrogów, ale i często dostawałem łomot, bo ktoś rzucił odwołanie czy inny czar, przez który straciłem nieśmiertelność z mikstury. Niewątpliwie gra silnym barbarzyńcą ma...
imperium: "Ulubiona szkoła magii w Heroes IV" /
A mógłbyś to trochę rozwinąć? Bo rzucenie takim hasłem bez wyjaśnienia, to jak stwierdzić, że każdy z forumowiczów ma pirackie wersje gry.
imperium: "Ulubiona szkoła magii w Heroes IV" /
E tam. Eliksiry nieśmiertelności są wszędzie. A znalezienie pozostałych jest tylko kwestią czasu. Nie wiem czy zarzut dotyczący kodów odnosił się również do mnie, ale trudno, żebym chwalił całą szkołę magii, skoro w każdej ze szkół są czary bardziej lub mniej przydatne. Nie...
Nie ma za co przepraszać, bo się na nic nie obrażałem :)
Post Scriptum może niezgodne z zasadami, ale pozwoliłem sobie umieścić je na początku - wersja krótka mojej wypowiedzi w PS. na dole strony ;)
Moje rozumienie słowa fakt jest, można by powiedzieć, bardziej ideologiczne....
imperium: "[WoG] Modern Forge" /
I co niby mamy zrobić na tej poczcie?
imperium: "Za co je lubicie" /
H1 i 2 to dwie gry, które kupiłem w Realu, w koszu z grami za 9,99 zł. Śmieszne pieniądze za rewelacyjne gry, w które grałem miesiącami. Pamiętam swoje rozczarowanie, gdy przechodząc z jedynki do dwójki przekonałem się o zmianach w magii - z ilości czarów na ilość dostępnej...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
W sumie problem to nie jest, ale zapytam: jest sens grania w kampanie z podstawki i HoF pod ToE? Jeśli ma się okazać, że zmiany w nekromancji, treningu czy jeszcze inne utrudnią grę lub wręcz ją uniemożliwią, to nie ma sensu się za to brać, a nie zamierzam kupować osobno podstawki i...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Właśnie tego nie czaję. Wg instrukcji prędkość bohatera zależy (przy podanych wyżej warunkach) od prędkości najwolniejszego stworzenia w armii. Najwolniejszą z tych jednostek jest chłop (3pkt ruchu). Gnoll i jaszczuroczłek mają po 4 pkt. Dlatego, jeśli autor pytania się nie...
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
Taki projekt zarzucono? To jak postawić wieżowiec i zrezygnować z jego ukończenia. Pograłbym czymś takim.
EDIT: Nie piszę, że nie masz racji, po prostu się dziwię.
imperium: "Heroes VI - oceny, wrażenia, opinie." /
Akurat to, że będzie można grać offline podawano wcześniej. Problem w tym, że traci się w ten sposób korzyści z niektórych bajerów, typu broń dynastyczna. Oczywiście może się okazać, że tak naprawdę nic się nie traci, bo np. znajdzie się lepszą broń, ale nie ma na to...
imperium: "Heroes VI - oceny, wrażenia, opinie." /
Mnie zirytowała jedna rzecz - przeszkody na polu bitwy. A konkretnie sytuacja, gdy moja jednostka stanęła na jedynym pustym polu między dwiema przeszkodami. Wróg sobie przeszedł koło niej, jak gdyby nigdy nic. I tyle zostało z "wymyślnej" taktyki.
imperium: "Kampania H6" /
Sam odkryłeś tę kolejność czy wychodzi ona podczas rozgrywania kampanii? Np. odblokowywane są kolejne misje.
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
Nie zmienia to zupełnie faktu, że jeśli przesuwa się premierę gry, by ją dopracować, a i tak jest masa błędów, to strach się bać co by było, gdyby nie przesunęli tej premiery. Kupiłem tę grę i gdy przeczytałem teraz jakie jeszcze są błędy, które rozwalają sens grania w...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Osobiście nie uważam, żeby przechodzenie map w jak najkrótszym czasie zabijało przyjemność z gry. Jest to opinia (moja) zupełnie subiektywna, tak samo jak opinia Acid Dragona. Dla mnie np. nudne jest przechodzenie jakiejś gry kilka razy z rzędu, żeby wykręcić jak najlepszy czas, albo...
imperium: "Dyskusje ogólne" /
Względy dogmatyczne mało mnie obchodzą, też są jedynie subiektywne. Poza tym, może przykład zły, ale nie zmienia mojej wypowiedzi.
imperium: "Podsumowanie wszystkich części" /
Zważywszy na to, że H VI ma jeszcze masę błędów, to uważam, że nie ma co jej jeszcze oceniać. Gdyby patrzeć na ilość błędów, to H IV padłoby od razu, choćby tylko z tego względu, bo zmiany mogą się podobać, a nie muszą. Ja trafiłem na czwórkę już poprawioną, więc nie...
imperium: "Podsumowanie wszystkich części" /
A to zwracam honor, jeśli chodzi o miasta. Faktycznie tak było. A co do tych nieoficjalnych dodatków to miałem na myśli Nowe Ulepszenia (choć to mod do WoGa) i VCMI, choć to ostatnie też jest w wersji próbnej. Nie jestem w temacie za bardzo.