Imperium

Behemoth`s Lair

Filus

W gwoli ścisłości - rusałki mają przyrost maksymalnie (nie licząc gralla) 50. Po drugie przyrost nie jest cechą jednostki, a ZAMKU, z którego pochodzi. Kolejne kwestie. Autor tematu nie raczył uściślić czy w "rankingu" uwzględniać jednostki neutralne, czy też nie, ale za to...
<[Jaszczurzy Golem: To kwestia statystyki. Wiem, że teraz mówię, jak hipokryta, bo sam mówiłem do Hellburna: Nie posiłkujemy się statystycznymi testami, ale jednak w starciu 1 na 1 zjawa wygrywa. A jeżeli ktoś ma WoGa, to może zauważyć, iż zjawa ma teraz 20 PŻ i zdolność...
<[Jaszczurzy Golem: A więc sprzeczać się dalej nie będę, bo zaraz z tego powodu wybuchnie wojna. ]> Nie, nie wybuchnie - już moja w tym głowa;). To, że masz swoje zdanie to dobrze. Ja nie przeczę, może to i prawda, ale jak mówiłem wcześniej - to 1vs1 jednostek słabszych niż 7...
<[Hiro:(...) sciagnolem (...) ściagnałem.]> Pan się chyba nie potrafi do końca zdecydować z pisownią tego słowa - nie mówiąc już o pisaniu tzw. ogonków. Tak, wiem czepiam się, ale śmierdzi mi tu spamowaniem ww. użytkownika. Może zamiast pisania hurtowo jednozdaniowych postów...
<[Irydus:(...) Warcraft III z dodatkiem]> Nie mogę tego nie wykorzystać - grasz może w Dotę?;) Jeśli tak, to zapraszam do odpowiedniego tematu - coś jakby umarł... niestety. <[Haart: <[Laysander: 3. Ghotic - Nie przeszedłem... ciągle wracam. ]> Mogę o sobie powiedzieć to samo...
<[Hellscream: Dobra rada. Nie graj z AI, bo się zrazisz. I zainstaluj Garenę:)] Instrukcja w topicu.]> Pozwolę się nie zgodzić. AI Wcale nie jest takie straszne, jak się to każdemu wydaje. Komp jest głupi, często gubi koncepcję co ma zrobić, często ryzykuje, co kończy się dla...
<[Irydus: Crux się zwyczajnie czepia tej drugiej mapy. Osobiście uważam, że niema w niej nic obraźliwego, a katolikiem jestem (ba nawet ministrantem) i w ogóle mnie to nie obraża. Gdybyś se poczytał trochę co za rzeczy papieże wyczyniali w średniowieczu to byś się nie zgorszył....
<[Invictus: Gadasz głupoty Filus. Kto każe Ci w nie grać? Równie dobrze ktoś mógłby napisać w jakiejś niemieckiej (przykładowo) gazecie: //Wszyscy Polacy to idioci//. I niby nikt nie każe mi tego czytać, nieprawdaż? Niemniej jednak jest to mało przyjemne dla adresatów tej...
W momencie, kiedy będzie Cię stać na tego jednego smoka, siła innych jednostek (ich ilość) będzie kilkukrotnie przewyższała te marne tysiąc życia. Poza tym błękitny smok to raczej ciekawostka, spotykany praktycznie tylko na mapach autorskich. Na randomkach spotkałem się z tym...
<[Invictus: (...)przyznajcie się, kto z Was przeszedł choćby dziesięć z nich? Być może zniechęca obcy język (ale powinno to być jedynie zachętą do jego nauki), ale nie przesadzajmy - nie jest to rzecz uniemożliwiająca rozgrywkę.]> Odniosę się tylko do tego. Ja przechodziłem...
Nie mówiąc już o tym, że sam kosztuje 10 kryształów (i 20000 złota). Do tego jest jedynym przedstawicielem smoczego grona, który nie potrafi latać - toż to zakała rodziny;). I żeby zakończyć wreszcie te gadki i dywagacje na temat jednostek "specyficznych" - rozważajmy tylko...
<[Omnipresent Boundary:Broń jednoręczna - Mistrz - 62% Broń Dwuręczna - Wojownik - 46% Łuki - Strzelec - 45% Kusze - Mistrz - 70% ]> Nie powiem - oryginalny sposób. Powiem tak, jak to sugeruje instrukcja do Gothic'a - "co...
<[Grond: Otóż na Wasze przechwałki o wyższości Gryfów, ja rzucam (mass) prayer'a, (mass) bless'a i moje elfy robią tyle ran co tytany :) Wy na to odpowiadacie blokowaniem? Kogo? Kim? I kiedy?]> Jak już zwrócono Ci uwagę na to, tutaj bierzemy pod uwagę "gołe" jednostki, czyli bez...
<[Invictus:A nie jest tak, że każdy punkt morale to 8,(3)? Tak mi się zawsze wydawało.]> To błędnie Ci się wydawało;). W ramach wyjaśnienia: + 1 morale = 4,2% szans na dodatkowy ruch + 2 morale = 8,4% szans na dodatkowy ruch + 3 morale = 12,5% szans na dodatkowy ruch...
<[Nargorth: Moim zdaniem najlepiej jest grać magiem. Oto moje ulubione zdolnosci: Magia ognia-silne czary ofensywne Magia powietrza-parę silnzch czarów Magia ziemi-chyba naljepsza do wzmacniania jednostek Magia wody-czasem się przydaje Mistycyzm-trzeba przecież mieć manę Talent...
Właśnie wróciłem z sylwestrowej lib... ekhm... znaczy imprezki:). Jako, że obiecałem - najlepszego dla Tulla. 100 latek, 0 zmartwień, pozytywnego myślenia, zdrowia i wszystkiego, co sobie wymarzyłeś. No i najlepszego w nowym roku. Te ostanie życzenia oczywiście dla wszystkich;)....
<[Gem: Ja wybieram umiejętności tak: 1.Mądrość, musi być koniecznie na ekspercie 2.Dowodzenie, morale się przydają 3.Szczęście 4.Artyleria, bo lubię sterować machinami oblężniczymi 5.Balistyka 6.Pierwsza Pomoc 7.Atak, bo wzmacnia atak 8.Łucznictwo, bo wzmocnienie dla...
<[Hellburn: Co do odporności - grałem, Thorgrimem. Całkiem przyjemnie, większość czarów blokowałem... (na 21 poziomie +100% bonus do odporności czyli to wychodzi mniej więcej 60% na odparcie czaru ofensywnego).]> Tutaj się mylisz. Odporność, jako specjalność, o ile się nie...
<[Dagon:Najpierw trzeba te artefakty mieć. A jeśli przypadkiem nie masz zaklęcia które ujawnia statystyki przeciwnika używanie ich może przynieść więcej strat niż pożytku.]> Jeśli używa ich przeciwnik, a Ty masz dowodzenie to jest to opłacalne, poza tym duch i klepsydra również...
<[Invictus: (...)ale już nazywanie inteligencji lepszą od wyżej wzmiankowanego uważam za ostrą herezję wymagającą potępienia.]> Nie bardzo rozumiem dlaczego. Posiadanie inteligencji podwaja nasze możliwości magiczne, można rzucić np. 2 razy więcej piorunów (nie mówiąc o...