Imperium

Behemoth`s Lair

Gwynbleidd

Balista jest najlepszym urządzeniem, spośród tych tych trzech które mamy do dyspozycji, dlatego też jest najdroższa. **Ale** Przedmiotem dyskusji było jednak to, którą machinę najlepiej kupić w pierwszych tygodniach gry. Nadal twierdzę że grając na trudności 200%, kupowanie...
<[Eru: Gwynbleidd - to że jednej mapki nie przysłałeś, nie znaczy że nie moższesz przysyłac następnych...]> Wiem, wiem... nie udało mi się ukończyć na 200%, a nie miałem już czasu próbować na trudności 160%. Winszuję zwycięzcy.
<[Earthless: W h3 było prognozowanie obrażeń, ale nie było prognozowania ilości zabitych (jeśli jesteś matematycznym geniuszem lub masz fotograficzną pamięć i bez trudu pamiętasz ile punktów wytrzymałości ma każda jednostka z pewnością nie sprawiało ci to problemu). ]> W h3...
Haav, wszystko odnosisz do tej śmiesznej symulacji, którą rozpisałeś na górze. Twierdzisz że masz dużą wiedzę, ale ruchy które wykonałeś wojem są bezsensowne, ja zagrałbym zupełnie inaczej. Weź też pod uwagę, że grając przeciwko magowi należy mieć taktykę, i zawsze...
<[Haav Gyr:Tylko jedna uwaga: na śmieszność najbardziej narażają się ci którzy ignorują wiedzę i uwarzają się za najlepszych(w turniejach)]>Nie wiem jak jest gdzie indziej, ale w podkarpackim, jak dwóch rycerzy ma zwadę, to wychodzą na ubitą ziemię aby ją rozwiązać. Turnieje,...
<[Haav Gyr: Magiem trzeba rzucać takie czary: szał, oślepinie, klonowanie, ofiara itp..]> Podobnie jak wojownikiem, z tym, że najczęściej nie ma się wszystkich potrzebnych czarów. <[W Dąbrowskim od lat uczymy się myśleć i rozmawiać merytorycznie, w trakcie sporu;))]> To tak jak...
<[Haav Gyr: Jak chcesz, to poszukam pewnego save z takiego pucharu, jest tam pewna walka, której normalnym wojownikiem nigdy byś nie wygrał. Zwłaszcza takim z turniejw on-line. ... Dodam to i każdy, nawet turniejoweć będzie mógł się sprawdzić:) Szczegóły podam później.]>...
Pierwszą sprawą jest to, jak postrzegamy maga i wojownika. Ja zawsze rozwijam swojego bohatera tak aby miał zdolności, i magiczne, i bojowe. Grając na XL, nie wyobrażam sobie mojego CH, bez mądrości i przynajmniej dwóch magii. Podobnież zdaża się na mniejszych mapkach. Jak mi się...
<[Filus: Pytałem już o to, ale nie otrzymałem odpowiedzi więc pytam jeszcze raz - chodzi mi o taktykę. Jak wiadomo pozwala ona rozmieścić swe jednostki o maks 7 heksów. Jednak gdy gram z komputerem i on ma taktykę to on potrafi rozmieścić swe jednostki zajmujące dwa...
Kmiotku! - woła elfka - Macie wrzątek? Mam paniusiu, mam - odpowiada chłopina - ino kszynke zimniawy.
Boję się, że do końca turnieju, nie uda mi się już oddać żadnej mapki. Nadarzyła się dobra okazja, aby powalczyć o lepsze stanowisko w pracy, i muszę ją wykorzystać. Muszę jednak poświęcić na ten cel, resztki wolnego czasu jakie mi jeszcze pozostały. Wypada mi więc...
Ja też bym chciał. Po dodaniu swojego ostatniego posta w tym temacie, przez dwa dni nie miałem okazji śledzić dyskusji, a później wiadomo.
<[Dragonthan:Hehe, mamy błędne koło :) Przydał by się ktoś trzeci aby wyraził swoje zdanie...]>Podejrzewam że z tego koła nikogo moje zdanie nie wyprowadzi, ale oto ono. Faktycznie, ciężko jest wojownikowi przed 15-stym poziomem, osiągnąć mistrzostwo w jakiejkolwiek magii, nie...
Jeżeli ktoś faktycznie przeszedł tą mapkę, to byłbym wdzięczny za relację z przebiegu rozgrywki(//oczywiście po ogłoszeniu wyników//). Jeśli dobrze pamiętam, to mi samemu udało się bez większych przeszkód opanować Twierdzę i Inferno. Niestety na więcej już nie miałem czasu,...
Ciężko się już połapać we wszystkim co tu piszecie, a Haav jeszcze by chciał, żeby każdy przedstawił swoją taktykę... he he he. Gdyby tak się stało, to pewnie w krótkim czasie, każdy z nas miałby taką ilość postów co On. !!(red)Apel do wszystkich!! Jeśli zamierzacie...
<[Dragonthan: Czasami lepiej poczekać do końca tury, niech przeciwnik strzeli łucznikami, a następnie wykonać bezpiecznie dwa ataki pod rząd tymi szybkimi jednostkami (dzięki opcji czekaj do końca tury). Nie narazimy się wtedy na większy kontratak naszych wysuniętych jednostek przez...
<[Haav Gyr:To wszystko jest podstawami walki, jednak w założeniu że posiadasz porównywalne czary jak przeciwnik. A przypominam temat: Mag vs. Wojownik...]> Jakie porównywalne czary? wymieniłem tylko; przyśpieszenie, odwrócenie zaklęć i wzmocnienie. To są najpopularniejsze czary, ze...
<[Haav Gyr: Wymieniłeś, czary z dwoch szkół magii, więc automatycznie powoli ten wojownik staje się magiem ... Ale te najprosztrze czary wymagają szkół magii, by byłby rzucane masowo.;) ]> Wymieniłem czary z różnych szkół, ponieważ w gildii mogę się nauczyć wszystkich...
<[Haav Gyr: Ależ jest mój drogi, jest i to bardzo dużo szczęcie to inaczej rachunek prawdopodobieństwa, gdy grają dwie "omylne" osoby rachunek prawdopodobeństwa sprowadza się do !!(red)pomyłek samych graczy!!.]>Coś ci się pomieszało. Ten kto robi mniej pomyłek jest po prostu lepszy....