Nasz sojusznik umieścił tłumaczenie wywiadu z Soft:Ubim. Co ciekawego można się z niego dowiedzieć? A no można popatrzeć sobie na [url=http://www.acidcave.net/pyramid/smocza_utopia.jpg]Smoczą Utopię[/url], poznać priorytety patchowania (taa... jasne, okna miast robią od pół roku),...
Nicolai
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
A teraz coś co powinno wszystkich ucieszyć. [url=http://3.bp.blogspot.com/-qxT9oELczu0/T1t3fTsk7PI/AAAAAAAAAmY/PML8zHOhOMc/s1600/392131_1330362545_large.jpg]Concept Lochu[/url]. Jak widać prace nad tym zamkiem są już na mocno zaawansowanym poziomie, czyli co? Najprawdopodobniej w pierwszym...
imperium: "Jaskiniowe Q&A do Ubika ;)" /
Cóż... wątpię czy Soft:Ubi zechce odpowiedzieć na te bardziej konkretne pytania, na te niewygodne to w ogóle nie mamy co liczyć. Dostaniemy piarowski bełkot i nie będziemy wiedzieć nic. Tak więc pytania w stylu "Jak się czujecie niszcząc BH?". No cóż, ale pytać się trzeba, tylko...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Jak donosi nasz sojusznik patch 1.4 został wydany, cały news poniżej:
[quote=Alamar]Z dużym opóźnieniem ukazała się łatka 1.4 dla gry Heroes VI (pierwotnie planowana na kwiecień tego roku). Tradycyjnie w razie problemów z automatycznym pobieraniem, wystarczy uruchomić plik gu.exe w...
imperium: "Jaskiniowe Q&A do Ubika ;)" /
I jak wygląda sprawa z naszym Q&A? Już wysłane? Jeśli nie to dorzuciłbym kilka pytań:
1. Czy w przyszłości wprowadzicie jakieś zmiany wobec zbyt podobnych jednostek (identyczny wygląd Mizu Kami i Żywiołaka Wody, podobne umiejętności Żywiołaków Światła i Cienia)?
2. Wielu...
imperium: "Ranking jednostek" /
Coś cicho w komnatach o najnowszym dziele Soft: Ubi. Trzeba jakoś rozkręcić dyskusję, a co jest najlepsze do tego celu? To co tygryski lubią najbardziej, czyli ranking jednostek. Dziwne, że jeszcze nikt nie założył takiego tematu, ale no cóż... Widać ten wątek czekał na mnie ;) W...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
@Magmol: Widzisz, tutaj rozmawiamy o propozycjach, czyli kierujemy się w stronę ogólnego zarysu jednostek. Opisujemy jak powinna wyglądać, jakie mieć właściwości. Statystyki schodzą wtedy na dalszy plan, bo je się tworzy kiedy projekt jest już ukonkretyzowany i szuka się balansu w...
imperium: "Błędy w Heroes VI" /
A jaką masz kartę graficzną? Pamiętam, że u mnie przy Becie występowały właśnie błędy z tego powodu.
imperium: "Shades of Darkness" /
Dziwne, ale jeszcze nie ma tematu poświęconego dodatkowi. Dlatego też ja naprawię ten błąd. Podsumujmy wszystko to co wiemy. Zwać się on będzie Shades of Darkness (Odcienie Mroku po polsku) i opowiadać będzie on o losach Mrocznych Elfów prowadzonych przez Raelaga. Ten stand-alone...
imperium: "Shades of Darkness" /
Kompendium sporo wyjaśnia, ale też sporo gmatwa, bo teraz mamy kilka zgrzytów pomiędzy nim, a oficjalną stroną sagi. Jednak rozbieżności są przy błahych sprawach, typu gdzie stworzono Minotaury. Przy Czarownikach Cienia takich problemów nie powinno być. No chyba, że Soft:Ubi zmienił...
imperium: "Shades of Darkness" /
http://www.acidcave.net/newsitem1022.html Nasi sojusznicy pozyskali trochę wiedzy o fabule dodatku.
imperium: "Kod do Arianny z dodatku Shades of..." /
Dorzucam się do prośby, jakby ktoś chciał kupić mi Shades of Darkness i przesłać pocztą to będę wdzięczny :D A tak na serio to po pierwsze wątpię, by ktoś chciał dzielić się swoimi kodami, a po drugie napisałeś w złym dziale.
imperium: "Podsumowanie wszystkich części" /
Pozwolicie, że bez zbędnych ceregieli przejdę do opisywania moich doświadczeń z kolejnymi tytułami.
[b]Heroes I:[/b] Dobry początek serii, może z perspektywy czasu wydaje się nam nieco uboga, ale trzeba ta gra ma swoje lata. Pomimo nikłej różnorodności grało się całkiem...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Nigdy nie osądzaj gry po grafice :P Jest to zwodniczy wyznacznik jakości. Wiele gier ma piękną grafikę, ale nic więcej, nad wieloma grami z przeciętną grafiką siedzi się całymi godzinami.
H5 należy do tej drugiej kategorii. Grafika w tej grze rzeczywiście nie należy do najlepszych....
imperium: "System magii w Heroes VI" /
Odnośnie Szkół Magii i Umiejętności (w H6 zostało to zunifikowane i teraz czary zdobywa się tak samo jak talenty, czyli po awansowaniu dostajemy punkt biegłości, który możemy przeznaczyć na co się nam tylko podoba, jeśli ktoś jeszcze nie wie) to wszystko się znajduje u naszego...
imperium: "H6 - Hit czy Kit" /
Już sporo czasu minęło od premiery H6, a jakoś ruch związany z tą częścią jest niezbyt duży. Coś ta część nie cieszy się zbytnim uznaniem fanów, po części słusznie. Przez to rozwój Szóstki zakończył się na wersji 2.1. Dlatego też uważam, że można zająć się...
imperium: "H6 - Hit czy Kit" /
Może od strony mechaniki zbyt wiele się nie zmieniło, ale jakiś wpływ na rozgrywkę to miało. Przede wszystkim zwiększyło się znaczenie Trzonu. Przedtem taki Goblin był skazany na pierwszy poziom, który z założenia miał ograniczone znaczenie strategiczne. Musiał być słaby i nie...
imperium: "Ranking jednostek" /
Widzę, że grasz Sanktuarium :P Oczywiście to nie grzech, ale widzę, że faworyzujesz w tym rankingu jednostki tej frakcji. Wiele teoretycznie zależy od taktyki, ale z kilkoma pozycjami na twej liście się nie zgodzę.
Kappa to rzeczywiście dosyć dobra jednostka, ale czy zasłużyła na...
imperium: "King's Bounty: The Legend" /
Tylko musisz wiedzieć, że zrezygnowano z heksów, bo wprowadzono istoty o różnej wielkości. Ciężko byłoby wpasować jednostkę 2x2 w takie pole bitwy, a 3x3 to już w ogóle ;)
imperium: "Strażnicy Krypty poszukiwani" /
Hmm... Jaskinia mnie potrzebuje! Jakie działy odpowiadałyby mi? Na kompie obecnie mam H3 + HotA i H6: SoD (Wygrałem u naszego sojusznika, no co? Każda okazja, by się pochwalić dobra :P), więc mógłbym się nimi zająć, ewentualnie jeszcze H5 jeśli odnajdę płytę z grą ;)
PS. Jakby...