<[Volkolak: Nie podoba mi się zmiana z Kapłanki na Siostrę i z Kusicielki na Lilim(Lilith). Teraz zamiast ludzkich rycerzy vs. demony, mamy święty zakon vs. armia szatana. Za bardzo zalatuje chrześcijaństwem.]>
A czym ma niby zalatywać? Hindusami? A może Słowianami? Przecież Inferno...
Nicolai
imperium: "Miasta w H6" /
Na AoH doszło pare nowiutkich informacji o Twiedzy. Pozwolę sobie je przetłumaczyć. Zaszaleję, a co mi tam.
- Dżungla będzie natywnym terenem
- Cyklopy wrócą razem z kilkoma innymi legendarnymi jednostkami
- Jedna legendarna jednostka, która w poprzednich częściach była męska...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Artworki brzydali wreszcie normalnej rozdzielczości, proszę bardzo, oto i one:
[url=http://www.heroesofmightandmagic.es/portal/mediashare/re/8xy2c9q1os6vcs84toi0et6wc0ge7s-org.jpg]Rozbójnik[/url],...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Do premiery Heroes 6 jeszcze szmat czasu, a o polskim wydawcy wprawdzie jeszcze nic nie było słychać, ale myślę, że można już myśleć o tłumaczeniu nazw jednostek. Mamy przecież już ujawnione trzy pełne armie i jedną w połowię. Czyli co? Do dzieła!
[b]1. Przystań:[/b]
Trzon:...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Może i ja coś skrobnę na szybko? Swoją drogą jak już coś się ustali to warto by było podzielić się naszymi pomysłami z Ubisoftem. Poprzednim razem tak było. Tylko szkoda, że CDP nic sobie nie robił z naszych tłumaczeń. Miejmy nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Zresztą...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Moi mili, da ist Zyklopen: http://i.imgur.com/dwDlB.jpg
imperium: "Frakcje w Heroes VI" /
Jejunciu, nie zauważyłem, że są dwa tematy odnoszące się do tego samego. Mea culpa. Prosiłbym o kontynuowanie dyskusji [url=http://imperium.heroes.net.pl/temat/2709]o tutaj[/url].
imperium: "HoMM VI nowości" /
Dobrze, że nikt w Soft: Ubi nie umie po polsku, bo już Tristan dawno miałby u nich przechlapane. A tak to możemy dowiedzieć się trochę więcej niż oficjalnie można :P . Czyli ostatnim miastem będzie Sanktuarium. Kto by się spodziewał? Od strony graficznej odbiega od reszty zamków....
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
No to co? Trochu artów? No dobra... Niektóre już były, jak Ghul co go dopiero co Tristan podesłał, ale co mi tam. A więc do dzieła:
[url=http://static2.cdn.ubi.com/forums/all/MMH6_FAN_KIT_137MO.zip]Kompilacja już znanych obrazków[/url]...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
@Avonu: Aż taki ciemny to nie jestem. Zczaiłem o co chodzi. Tylko nie miałem zielonego pojęcia jak przetłumaczyć nazwę, by brzmiało to sensownie. Wężosmok? Smoczy Węgorz? Nie za ciekawie, prawda? Dlatego też pozwoliłem sobie na odrobinkę inwencji twórczej.
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Widzę, że zaczęliście beze mnie dodawać arty ze zwiastuna. Nieładnie... Na szczęście został się jeszcze jeden, którego nikt nie dodał. Oto i one:
[url=http://i.imgur.com/hPvoB.jpg]Zdjęcie grupowe brzydali[/url]
imperium: "Przedpremierowe odczucia" /
[b]Frakcje:[/b] Mniej niż zwykle, bo tylko pięć, ale i tak lepiej niż Disciples III. Brakuje także trójki klasycznych Zamków, a mianowicie Bastionu, Akademii i Lochu. Mam nadzieję, że pojawią się w dodatkach. Fajnie, że pojawiła się nowa frakcja. Chociaż mam pewne zastrzeżenia,...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Mam wam do zaprezentowania dwa nowe screeny. Oto i one:
[url=http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Jaguar_Warrior.jpg]Orki walczą z Demonami[/url]
[url=http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_Warrior_Victory.jpg]Demony nie miały szans[/url]
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Nikt nie wstawia screenów na główną to potem tak jest. [url=http://hphotos-snc6.fbcdn.net/hs148.snc6/171806_10150093899114588_161184829587_5981949_3951113_o.jpg]Tego[/url] pewnie już też widzieliście, ale co mi tam, wstawię :P
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
<[Tlaloc: równie dobrze można zapodać pacmana i pozjadać kuleczki :p Jeśli o to chodzi w Heroes to chyba mamy do czynienia z totalną degrengoladą...]>
Nie gorączkuj się tak. Ten screen miał być przykładem pojemności mapy w H3, a ty to traktujesz jako próbę uwstecznienia Hirków...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Świetny news Kafi. Dobrze, że Soft: Ubi także pamięta o polskich fanach. Nareszcie przeczytam sobie opisy w ojczystym języku. Mam pewne uwagi do tłumaczenia niektórych nazw, ale o tym później. Proponowałbym dyskutować o propozycjach Soft:Ubi w...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
Miły gest ze strony Ubi, że przetłumaczyli stronkę na polski. Znacznie lepiej się czyta te wszystkie opisy w języku ojczystym, a jest co czytać. Niestety jak zwykle jest kilka uchybień. Opisy jednostek są równie ciężkie do zrozumienia po angielsku jak i po polsku. Za dużo dygresji,...
imperium: "Tłumaczenie nazw jednostek" /
@Dagon: Zamętu jako takiego by nie było. Każdy napisałby własną propozycję i z tego wybrałoby się te najlepsze. Tak było przed premierą H5. Tutaj sytuacja jest troszkę inna i rzeczywiście lista priorytetów przydałaby się, chociaż będzie ciężko, bo każdy ma własnych...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Dzisiaj newsów o Nagach nie było, ale za to dali nam [url=http://www.youtube.com/embed/i3NOwVsT1vY?html5=1&autoplay=1&vq=medium&eurl=http%3A%2F%2Fwww.acidcave.net%2F]Filmik[/url] i [url=http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/pl-PL/game/artifacts/index.aspx]dział[/url] z artefaktami. Nic...
imperium: "Artworki, screeny, czyli o grafice w H6" /
Strategia marketingowa przed premierą H5 była lepsza niż ta obecna. Ujawniano całe frakcje z opisami, szkicami i chronologią. A teraz co? Wszystko na raty. I do tego żadnych konkretów. Codziennie wstawiają nowego screena. Fajnie tylko szkoda, że nie ma na nich nic wartościowego. Bohater...