<[Ghulk: Mam wrażenie, że bez miotaczy nie da się zabić królowej roju i zniszczyć reaktora.]>
<[Ghulk: Boska interwencja w MM6 działa kiepsko, bo tylko o 12 w południu i chyba o 6 rano. Przykre.]>
Sprawdź wpierw samemu co opisujesz, bo w obu przypadkach piszesz bzdury.
Jak masz...
Avonu
imperium: "Nowy dział Heroes III - komentarze" /
<[MiB: <[Avonu: Hellburn - nie wspominałeś, że ma to być tylko bestiariusz z H3. ;P]>
Weź przestań łapać za słówka - wiadomo przecież, że rozmawiamy o **serwisie** H3, a nie **wortalu** jako całości.]>
:D
Uprasza się czytać ze zrozumieniem.
@Taro
Jak się przyjrzysz, to...
imperium: "[WoG] Pytania i odpowiedzi!" /
1. One, big fake.
2. Był o tym [[http://heroes.net.pl/nowina/2784.html nius]], a raczej dyskusja w komentarzach do którejś wieści o "nowych" modyfikacjach do WoG-a.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Ogólnie tak, nad detalami by trzeba popracować, ale o coś takiego mi chodziło.
Trzeba by jeszcze osobno wspomnieć o arcymagu.
I lisz a nie licz.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
<[Tlaloc: Talenty rasowe są jak najbardziej oryginalne więc te 0 do koszyczka niestety leci...]>
ROFL
Talenty rasowe masz od H1, tyle że zakamuflowane - barbarzyńca lepiej poruszał się po trudnym terenie, czarodziejka powodzie, rycerz miał morale, a czarnoksiężnik zwiększony zasięg...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Tylko jedno, bo nie mam czasu:
<[Tlaloc: [quote=Avonu]Statystyki proszę[/quote]
Szukaj a znajdziesz :p]>
O nie, nic z tego.
Skoro to Ty twierdzisz, że gra się tak a nie inaczej sprzedała, to Ty masz obowiązek to potwierdzić. Czekam na dowody na poparcie Twoich słów, bo jak nie, to...
imperium: "Heroes Of Might And Magic Online" /
<[Dagon: - Rejestrujecie się [url=https://account.91.com/common/signup.aspx?flag=homm&url=http://homm.91.com]tutaj[/url]. [color=#EF2929]Uwaga[/color]: Tak jak wspomniałem wyżej - nazwa konta jak i hasło muszą być pisane w całości małymi literami.]>
Nieprawda
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Tylko dlatego, że ten obrazek jest w historii przeglądania Twojej przeglądarki.
Age of Heroes blokuje linkowanie do swoich obrazków, tak więc na przyszłość albo link do strony z grafiką, albo poszukaj tej grafiki gdzie indziej.
A wracając do samej tabelki - nadal jest tam "licz", a...
imperium: "Przezabawna old Wersja H2" /
Z tego co pamiętam, to była OFICJALNA wersja tłumaczenia - w czasach, gdy polonizacje dopiero raczkowały. Stąd takie a nie inne nazwy, by mieściły się w odpowiednich miejscach.
imperium: "[KB] Cud efekty, które zanikły w..." /
<[Mosqua: Zacznijmy od definicji
Co to jest Dżin? Dżin to jest duch powstały z bezdymnego ognia, jest on nieprzewidywalny i nieprzyjazny człowiekowi.]>
Dżinn i owszem jest istotą powstałą z dymu bez ognia, ale:
- Dżinny to duchy opiekuńcze, przyjazne człowiekowi.
- Wyróżniamy...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
<[Dagon: A próbowałeś kiedyś zrobić scenariusz w H5? Żeby zrobić dobry - podkreślam - dobry scenariusz trzeba zabawić się skryptami co jeśli jest dobrze zastosowane daje niesamowite efekty! Efekty których nie uświadczy się w poprzednich częściach. Zrobić samą podstawę mapki w...
imperium: "Który zamek jest najlepszy?" /
<[Mosqua: Zacznijmy od tego, że nie NEKROPOLIA a NEKROPOLIS
http://img534.imageshack.us/img534/2323/47101723.png]>
Nekropolia - to, że tłumacz nie wiedział, jak to przetłumaczyć, to już inna sprawa. Jakoś w H2 i H3 nie było z polonizacją kłopotów (edit: w H3, w H2 był tylko Zamek...
imperium: "Might and Magic VI PL Project" /
Zastrzeżenia i oczekiwania odnośnie dubbingu, a nie posty typu: "Ja mogiem podkładać głos kota w marcu".
Kolejne takie posty też polecą.
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Tlaloc: Heroes bez Czarnego Smoka ? No f****** way ;)]>
A pograj w H1 czasami... poza tym - dodatki.
imperium: "HoMM VI nowości" /
A dziękuję i nie ma za co.
I nie wiedziałem, że śledzisz w co gram i jak często. Ale dobrze wiedzieć.
Na razie
EDIT:
Tlaloc - nie wiem, kto popełnił tę głupotę o braku czarnych smoków i mrocznych elfów (bo widziałem to nie tylko u Ciebie), ale:
HV dzieje się w latach...
imperium: "Wywiad IJB dla BlackHole" /
A ja mam wrażenie, że zarówno Ty jak i większość tu zadających pytania, w ogóle nie czytała tego, co on przetłumaczył.
EDIT:
@Hellburn
Jak mówiłem - wrażenie. Bo jak masz podane przez Tlaloka, odpowiedzi na niektóre pytania już padła w artykułach, wywiadach, opisach...
imperium: "HoMM VI nowości" /
[url=http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=11292]How Area Control works?[/url]
Po polskawemu:
Jak działa strefa kontroli fortu nad kopalniami?
Strefa zawiera jeden i tylko jeden Punkt Kontrolny (może to być zarówno miasto jak i fort).
Gdy gracz przejmuje punkt...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Fixed
Dzięki, umknęło mi to.
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Nicolai: Drugi natomiast będzie o buncie Orków i dojdzie ich Zamek, czyli Twierdza.]>
Orki uciekły od magów i rycerzy jakieś 50 lat wcześniej. A opowieść o tym jest już w HV - dwa scenariusze z ToE: Battlecry Freedom i The Cup of Thunder.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Czy mi się zdaje, czy na polu walki są specjalne miejsca, które dają premie dla stojących na nich jednostkach... czyli system znany z Disciples III?
Chodzi mi o te o [url=http://img295.imageshack.us/img295/4726/runesw.png]pole runiczne[/url], na którym stoi ghul oraz te...