A apostrofy to po co?
<[Taro: Akcja Heroes IV zaczyna się wraz z końcem starego świata i tzw. Rozliczeniem.]>
Nie do końca. Wprawdzie w intrze jest samo Rozliczenie, ale poszczególne kampanie dzieją się kilka lat od tego wydarzenia (i nie rozgrywają się jednocześnie).
<[Taro: 1)...
Avonu
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
1. The Gathering Storm ma skrót GS a nie TGS (z tego co się orientuję, to "the", "a", "an" oraz "and" (chyba, że jest w formie "&") się pomija przy tworzeniu skrótów - vide HV:ToE, HoMM, MM).
2. Opisy fabuł do poprawy - wszędzie, choćby:
"Minęło trochę czasu, inteligentni...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
<[1. Mamy trzy bardzo ciekawe zaklęcia - kara, magiczne lustro i zwierciadło bólu. Proszę scharakteryzować zależności pomiędzy nimi (np. co się stanie, jak bohater z m. lustrem zaatakuje bohatera z karą).]>
Magiczne Lustro działa tylko na czary rzucone na daną jednostkę, a więc...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
<[Hellburn: Może by tak zignorować zamki i wypisać wszystkie jednostki wg. przynależności? Według mnie byłoby to ciekawe oraz [b]oryginalne[/b] rozwiązanie.]>
[[http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=151 Oryginalne?]]
@Mosqua - szczegóły jutro.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Taro, to nie błąd, to kara za oszustwa. :P
Niektóre kody działają nawet jeśli uruchomisz mapę od nowa.
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Coś na kształt [[http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes4/creatures_neutral.shtml tego]]?
Zresztą w katalogu z HIV powinien być plik pdf z kartą przedstawiającą jednostki. Radziłbym ją przejrzeć.
@Mosqua
Te opisy bohaterów i miast nie mają się zbytnio do realiów HoMMa....
imperium: "Skojarzenia - śmieszne sytuacje w..." /
<[Dagon: W najnowszej wersji(3.1) gry po dwóch z rzędu nietrafionych atakach w duchy, trzeci atak ma 100% szans na trafienie. I na odwrót: po dwóch z rzędu celnych atakach na duchy, trzeci zawsze spudłuje. Przy tej formule brane są pod uwagę wszystkie odziały duchów w armii jako...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
@Mosqua
W piątek postaram się pozbierać te poprawki i wysłać.
W tym i zeszłym tygodniu było u mnie pełno niezaplanowanych zajęć i brak czasu.
imperium: "Geografia świata Might and Magic" /
Tak, ma - Ocean Bezkresny.
<[Invictus: Jak nazywa się wioska w Bootleg Bay (MM6)? Ta, w której gobliny się pochlały i śpią przy kominku.]>
Nie ma nazwy, przynajmniej nigdzie w gze ona nie pada.
imperium: "Nowa Nekromancja" /
Nie, wystarczy kilku odpowiedni rozwiniętych bohaterów (eksperci w nekromancji) i główny bohater z umiejętnością Mentoring (25% jego doświadczenia dla nowych bohaterów podczas spotkania).
Aktualnie coś sprawdzam na pewnej mapie i jak dotąd mam 933 punktów tej energii (która po...
imperium: "Pytania i problemy" /
<[Vel: We wszystkich polskich wersjach Heroes 3 w jakie grałem występuje ustawicznie ten sam wysoce irytujący bug - nie ma nigdy żadnej informacji o ilości pod jednostkami w bohaterze wroga.]>
Nie we wszystkich wersjach ten błąd występuje. :P
A do rzeczy - o ile dobrze pamiętam, jest...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Hellburn:(mimo, że zamierzano to wprowadzić)]>
W H2 już było szczęśćie ujemne (awful), nie pamiętam tylko, czy tylko dla bohatera, czy też dla jednostek.
imperium: "Disciples - seria" /
[[http://ru.akella.com/Game.aspx?id=378&mode=demos Demo DIII]] - 3,5 GB i po rosyjsku, ale przynajmniej można osobiście sprawdzić tę wersję "beta" (bo inaczej rosyjskiego wydania nie można nazwać).
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Zapomniałeś jeszcze o:
- diabłach w armii przeciwnika -1 do szczęścia
Co do zdarzenia na mapie, to chyba jest obiekt event i jako taki nie powinien być brany pod uwagę.
A i tak jednostka będzie miała tylko maksymalnie -3 do szczęścia (12,5% szansy na "pecha" wg notatek z...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[ 1. Czy można zabić feniksy w taki sposób, by się nie odrodziły?]>
Of course
a) Zabić jako ostatnią jednostkę na planszy
b) Minimalna ilość feniksów potrzebnych do 100% wskrzeszenia 1 feniksa to 5. Tak więc 4 i mniej feniksów, to szansa, że żaden się nie odrodzi.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Od lewej do prawej:
Ryland, Adelaide, Sylvia, Nymus, Xyron, Deremyth, Josephine, ?
@Hellburn
na_pewno
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
Mosqua - proszę - opisy klas bohaterów (plus zdjęcia gdzieniegdzie) - chyba sobie poradzisz z tłumaczeniem?
[[http://web.archive.org/web/20020602025955/www.3do.com/mightandmagic/heroes4/gallery_characters.html]]
A instrukcja do HIV w przeciwieństwie do tego < cenzura > z HV jest dobra...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
<[WoW: północne północne królestwo Channon ma problemy z władzą. Władza zniknęła, czyli nie ma władzy. Są tacy, którzy postanawiają to wykorzystać. Spazz Maticus był dziedzicem niewielkiego księstwa, jednak ojciec był minimalistą a Spazz megalomaniakiem. Kiedy objął...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Nie do końca - Fabryka Golemów ma cztery jednostki, więc jeśli posiadamy te siedlisko, to szansa na wylosowanie dane stworzenia w portalu jest mniejsza niż ilość siedlisk/100%. Wtedy Fabryka liczy się jako "cztery jednostki" a nie jedna.
2. Tak i nie. Mamy szansę na wylosowanie...
imperium: "[archiwum] Jaskiniowy dział Heroes 4..." /
<[Mosqua: Para nie w znaczeniu dosłownym ale w znaczeniu powszechnym (pożycz parę złotych nie oznacza, że 2 złote).]>
Wiem o co Ci chodziło, ale najwidoczniej Ty nie załapałaś aluzji. Sprawdź sobie czym się różnie stwierdzenie "parĘ jednostek" od "parE jednostek".
<[Mosqua:...