Imperium

Behemoth`s Lair

Avonu

Tylko 20-25 stron A4 na każdą z pozostałych czterech części - rzeczywiście "niezbyt" dużo. :P A Miecz Mrozu został nieoficjalnie przetłumaczony.
Jasne - a później będziesz miał tłumaczenie rodem z CDP, gdzie w każdym zdaniu to samo słowo przetłumaczono oddzielnie. Do tego dochodzą nazwy jednostek, bohaterów, miejsc, przedmiotów itd. (żeby np. artefakty wspomniane w fabule, zwały się tak samo jak w polskiej wersji H3).
Istnieje możliwe pewne wyjaśnienie pochodzące z HIV - otóż, gdy wyczerpią się tam "zapasy" bohaterów w tawernach, gra tworzy nowych (inne imiona) ale posiadających portrety herosów już istniejących. Jesteś pewien, że ten drugi bohater to był Ivor, a nie tylko jakiś bohater z jego...
<[Hellburn: Nocne elfy też były nie do zatrzymania w becie Warcrafta 3. Liczy się ostatni patch.]> Z tym jest problem, gdyż niektóre wersje H3 (niby z wszystkimi patchami) nie mają zmienionych statystyk jaszczurek, ważek czy kosztów aniołów.
W tym sęk, że nie. Ostateczna wersja, w której poprawiono jaszczurki, ważki, anioły czy cerbery to chyba patch 2.2 do AB. SoD wyszło później i do niego też był patch, ale w niektórych wersjach tego dodatku, nie wiedzieć czemu, patch 2.2 nie został uwzględniony.
<[Logos: Kwadrat ma 8 istotnych pozycji: góra, prawo, dół, lewo, góra-prawo, dół-prawo, dół-lewo, góra-lewo.]> Nie - kwadrat ma tylko cztery - to co opisałeś, to ośmiokąt/bok. :P Jednostka w "systemie" kwadratów bedzie miała zawsze tylko cztery "wymiary". <[Dagon: Tylko, że...
Dragonthan - wszystko ładnie i pięknie opisałeś, ale zapomniałeś o jednym szczególe - generator liczb losowych wcale nie losuje liczb losowo (dowolnie). Każdy, ale to każdy stworzony program do tego zadania, losuje po jakimś czasie pewną serię liczb, którą powtarza co ileś cykli....
Mała uwaga odnośnie ortografii - he[color=red]ks[/color]y, nie hexy. Radziłbym poprawić pierwszy post. [color=green]Drag: sie robi boss :)[/color]
[url]http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=26[/url] A sam wzór na pewno znajdziesz na forum dowolnego serwisu o H3, także tutaj.
<[Hellburn: Drzewiec (Dendroid Guard) - Drzewny wartownik* Ent (Dendroid Guard) - Drzewny żołnierz*]> Dendroid (i był tam soldier a nie 2 x guard) <[Hellburn: *Już wymiotuję tymi cedeprojektowskimi entami i drzewcami.]> Tyle, że to nie CDP to wymyślił. :P <[Hellburn: Minotaur...
<[Taro: Heroes I - (w kampaniach jest coś takiego jak zdobycie miasta, ale nie ma takich możliwości w edytorze).]> A także wykopanie artefaktu, zajęcie danego miasta czy podbicie smoczej utopii. Ale tylko w kampanii. <[Taro: Do Heroes III należy jeszcze dodać zgromadzenie zasobów...
Pytanie ode mnie w ramach ciekawostek: Używając kodów w tabeli wyników dostajemy rangę cheater (oszust). W jaki sposób, cały czas grając na kodach, tego uniknąć, bez edycji savegamów czy pomocy programów zewnętrznych? Istnieje też pewna różnica między oszukaniem tego wpisu w...
Mniej więcej się zgadza, ale prosiłbym o dokładny opis jak to zrobić, bo Twój sposób dotyczy tylko jednego kodu, a nie wszystkich. A co do różnic między kampanią a pojedynczym scenariuszem, to najłatwiej zauważyć to w HIV.
<[Mosqua: Elf to faktycznie wygląda tak "emowato".]> A ja proponuję jednak [url=http://www.celestialheavens.com/homm4/images/creatures/artwork/art_elf.jpg]wziąć lupę[/url] do łapy i wtedy oceniać wygląd jednostek. :P
<[Volkolak: Najpopularniejsze Elfy, czyli wysokiego rodu i leśne]> Na szczęście w grach NWC takiego podziału nie ma. :P <[Tabris: Nazwa "Elf" sugeruje samca]> A człek to tylko mężczyzna? :P
Gorzej, jeśli komuś zechce się to przeczytać: <[Jarlaxe: dlaczego są w t-shirt'cie? czytały se gazetkę Wiem że twórcy Za to gremliny są zajefajne Myślę że Ubisoft]>