Moje odczucia jeżeli chodzi o walkę z komputerem - niektóre mapki, zwłaszcza najmniejsze, na poziomie Hetman-Król są niemożliwe do wygrania. Ostatnio tłukłem w kółko taką mapkę Barbarzyńcy (Barbarian Breakout) no i po prostu żadna taktyka nie jest skuteczna, ponieważ komputer...
Galadin
imperium: "HoMM VI nowości" /
Jestem totalnie załamany. Oglądam screeny, trailer - płacz, bieda z nędzą. Powtórka z rozgrywki, marnej rozgrywki. Uproszczony cukierkowaty klon Heroes V, trailer z rycerzykiem w błyszczącej jak nie powiem co po bitwie zbroi, ech...
Ubi dla mnie zabija kolejną legendę, ekhm, całe M&M....
imperium: "HoMM VI nowości" /
Tak Tristanie, KB jest cukierkowe. Liczyłem na to, że skoro Nival nie robi nowych Heroesów to ta gra będzie całkowitym zwrotem i pójdzie w innym kierunku. Na razie widzę że dostanę marnego i uproszczonego klona. Jestem załamany, wszystko psują - Heroesów, Disciples, szczęście że...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Muzyka w Heroesach moim zdaniem od części IV się znacząco popsuła, zwłaszcza w miastach. Nie podobały mi się te chórki i śpiewy (zresztą większość tekstów związana z religią chrześcijańską ale po łacinie). Myślę że w VI się nic nie zmieni na tym polu. Nie ma to jak...
imperium: "HoMM VI nowości" /
<[Adi: Ludzie poczekajcie na gameplay. Od razu marudzicie, a nic prócz screenshotów nie widzieliście...]>
Trudno żeby finalny produkt aż tak bardzo się różnił do tego obecnie zaprezentowanego.
Jak mamy nie narzekać, skoro gdy tylko zobaczyłem wszystkie screeny, to każdy kto...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Premiera w marcu 2011? Jeszcze niech pokażą parę gameplayów i screenów, a potem można rozpocząć kampanię antyUbisoftową o przedłużenie prac nad Heroesami - jak za czasów HV. :) (nie no żart).
imperium: "HoMM VI nowości" /
[b]jw.[/b]
E...SC2 jest w 3D przecież.
Oczywiście że da się zrobić piękne 2D w wysokiej rozdzielczości. W pewnym momencie nadszedł "3D boom" i wysokie rozdzielczości zarezerwowano wyłącznie dla gier właśnie w 3D.
Chociaż niektórzy robią jeszcze 2D - nierozreklamowany...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Takie rozwiązania z surowcami i podbijaniem miast i konsekwencjami tego sprawią że rzeczywiście zamieniony tytuł ma sens. Bo to już i tak nie będzie HoMM VI, widać spore odejście od pewnych tradycyjnych elementów serii.
imperium: "HoMM VI nowości" /
W takim razie niepotrzebnie już teraz zrobiono zamieszanie, pokazano jakąś alfę, być może wiele osób już w tym momencie powiedziało że nie chce tego więcej oglądać. Jak już coś pokazywać to takie elementy które nie zmienią się znacznie.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Karawana - zawsze mogłoby pojawić się okienko co zrobić z karawaną która nie dotrze do celu - rozwiązać (zrezygnować z niej), wybrać inny cel (miasto, fort, strażnicy kopalni), coś jeszcze by się znalazło. Możliwości jest wiele, trzeba tylko chęci.
imperium: "HoMM VI nowości" /
Dagon, czy H3 z dodatkami oficjalnymi można zarzucić brak rozbudowania? Sporo zamków, 7 poziomów jednostek, każda ma ulepszenie, sporo jednostek neutralnych, dużo zróżnicowanych czarów, przytłaczające możliwości jeżeli chodzi o mapę przygody - w sensie że jest ogrom różnych...
imperium: "HoMM VI nowości" /
Ten obrazek, właściwie artwork chyba - http://img69.imageshack.us/img69/8004/mmfactionhavenid6.png - to ma być jakiś pokaz mody kto więcej na siebie dziwnych rzeczy włoży? Miecz prawie jak z Final Fantasy, jeszcze tylko nie hełm zdejmie i ukaże się słodziutka twarz Cloud'a. Właściwie...