Nicki: Galadin (Imperium), Nicolai (Rivendell; OGAME), Tajniak i Prorok (szkoła :D )
Imię: Piotr
Wiek: 16 (30.04.1989)
Wygląd: oczy piwne, włosy blond
Stan: no wolny!
Zamieszkanie: Częstochowa
Zainteresowania: fantasy, fantastyka, gry PC, muzyka,
Ulubione zespoły: Blind Guardian,...
Galadin
osada: "Za co cenimy fantasy...?" /
Tak jak w wielu przypadkach, na serio zacząłem się interesować literaturą fantasy po "wyjściu z kina", po seansie "Drużyny Pierścienia". Nie wiedziałem wtedy jeszcze w co się pakuję, ale grając w same gry przesiąknięte fantasy w końcu musiało się na tym skończyć. Najpierw...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Ach, pamiętam te czasy, kiedy rozmawialiśmy jeszcze o naszej wizji H5, a teraz już czas na H6. :)
Na początek powiem, że H5 nie spełnia moich oczekiwań, to dla mnie wielka porażka i zniszczenie pięknego, dawnego świata M&M. Nie czuję klimatu, od samego włączenia gry zniechęcam...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Czytałem Twoją wypowiedź i muszę powiedzieć, że napisałeś po części to czego ja nie potrafiłem przekazać od siebie, nie potrafiłem znaleźć dobrych słów.
<[Konqer:
**1. Nowe uniwersum**
Zbyt dokładnie poznałem świat M&M by zaakceptować fakt zastąpienia go banalnym,...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
<[Tristan: <[Galadin:Małe pole bitwy i kwadraty odebrały walce w grze cały urok.]>
Osobiście bardziej podobają mi się kwadraty:-) Nie widzę też powodu w czym heksy miałyby być lepsze. Pole bitwy też nie wydaje mi się małe, mogło być jednak odrobinkę większe, powiedzmy o jeden...
imperium: "Disciples - seria" /
<[Haav Gyr: Nie wiem skąd ta radość:P wielu z was nie zagra w to, bo narazie wymagania są kosmiczne! 2Ghz procesor - minimum, oni chyba zwariowali:P]>
Ja jednak myślę, że te wymagania jak na dzisiejsze czasy są jeszcze małe. Sporo strategii jak Company of Heroes czy World in Conflict...
imperium: "Disciples - seria" /
<[MiB:Aby gra była znakomita, powinna mieć grywalność, którą zdobywa się nie poprzez wypasioną grafikę. Przykładem może być [[http://en.wikipedia.org/wiki/Benefactor_(computer_game) Benefactor]], czy - znany zapewne szerszemu gronu graczy - Quake 3 Arena. Q3A miało gorszą grafikę...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
<[Douger: W sumie taka reedycja jak np. "Settlers 2 Anniversary" to całkiem niegłupi pomysł. Wszystkie miasta, pomysły i zasady z H3 w odświeżonej grafice. Ale to chyba w dalekiej pzryszłości...]>
Daleka przyszłość, UbiSoft musi sobie najpierw zgarnąć trochę "złota" z kolejnego...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Dla mnie H5 jest bezbarwna, bez uczuć, w porównaniu do H3/H4 wypada blado (w H2 i H1 nie grałem za dużo).
Jeżeli nowi właściciele-programiści biorą się za taki tytuł jak HoMM i zakładają, że chcą zrobić produkt wzorowany na H3 i najlepszych elementach pozostałych części, to...
imperium: "Muzyka!" /
Mnie jakoś się nie spodobała ta muzyka, zalatuje mi WarCraftem...nie wiem dlaczego. Ta z Heroes 4 była genialna i dla mnie najlepsza. Ta z Heroes 3 wprowadzała mnie bardzo płynnie w klimat całej gry, była chyba najlepiej dopasowana ze wszystkich części.
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
<[Douger: Magia. Czary są użyteczne, mało jest niepotrzebnych czarów, których się wogóle nie używa. Tk było w H3.]>
Za to w H5 mamy zaklęcia ofensywne które praktycznie nic nie robią.
<[Douger: Umiejętności. Tak nad każdą trzeba się było godzinami zastanawiać, a efekt...
imperium: "Jon Van Caneghem" /
Nie znalazłem tematu, w którym mógłbym zadać kilka pytań na temat tego człowieka. Jeżeli temat zostanie usunięty to nie będę zły. :)
Gdyby ktoś przypadkiem nie wiedział o kim rozmawiamy: http://pl.wikipedia.org/wiki/Jon_Van_Caneghem
Pytanie brzmi: co JVC teraz robi? Wiem że...
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Często słyszę, że fabuła w Heroes 3 jest beznadziejna. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie była bardzo dobra, o ile nie najlepsza. Miała tą swoją głębię, przynajmniej tak ją odbierałem. Świat był bardzo bogaty i różnorodny, bardzo pociągał. Brakuje mi tego w kolejnych...
imperium: "HoMM Online" /
<[MiB: Sam projekt ma własną stronę, ale nigdy nie udało mi się na nią wejść :( ]>
No i się zaczęło - tak jak napisałeś w wiadomości na stronie głównej trwają zapisy na betę. Ech, cienko to widzę, znając azjatów stworzą jakąś profanację tego tytułu.
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
Może już niedługo zaczniemy myśleć poważnie o H6?
http://celestialheavens.com/index.php#1196770430
imperium: "Kingdoms of Might and Magic" /
Jak dla mnie to tak gra wcale mnie się nie podoba. Bezczeszczenie tego czym byli Heroesi dawniej. Pewnie sama gra będzie bardzo okrojona...i do tego flash...
imperium: "Jon Van Caneghem" /
Ha! Więc jednak nadal pracuje! I są już efekty: http://www.heroesoftelara.com/ Ciekawe jak im wyjdzie to MMO, mnie bardzo przypomina graficznie mix WoWa i Guild Wars.
imperium: "Heroes of Telara" /
http://www.heroesoftelara.com/
Oto nowe dzieło Jon Van Caneghema i jego ekipy. Liczę że gra mnie nie zawiedzie, mimo że to MMO. :) Ciekawe kiedy premiera?
imperium: "Heroes of Telara" /
<[Konstruktor:
Ja bym powiedział, że to dzieło tylko "ekipy" JVC prawie nic nie ma wspólnego i HoT.
Na przyszłość... może warto czytać coś więcej niż komentarze na CH przetłumaczone przez Google.]>
I po co te docinki? :) Nie czytałem komentarzy tłumaczonych przez google....
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Mój pomysł na miasta. Wzoruję się głównie na trzeciej części gry, ponieważ nabardziej mnie przyciąga przed ekran od wielu lat. W mojej wersji nie wybiera się nazwy miasta, ale bohatera. Przedstawiam także troszkę odmienny system ulepszeń - jednostka nie zmienia nazwy, lecz mamy...