<[Hellburn: Wszystkie jednostki mają 20% a jednak... Trzeba to jakoś naprawić.]>
A jednak co? Przecież to tylko prawdopodobieństwo. Nigdzie nie będzie takie same, mimo że wynosi 20%.
<[Hellburn: Przerażający rycerz = 20% na klątwę, 20% na zabójcze uderzenie - klątwa w 70%...
Dragonthan
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
20% tu czy 20% tam nigdy nie wypadnie tak samo, bo to tylko prawdopodobieństwo. To tylko szansa na wylosowanie jednego z możliwych do wylosowania rezultatów. Jeśli w grze jest zapisany algorytm wg którego przebiega proces losowania to jest tam również podana liczba wszystkich możliwych...
imperium: "Mapy Mapmakerzy Testerzy" /
Nie wiem gdzie, więc strzelę to tu: Poszukuję starej mapy do H3:
- najprawdopodobniej była autorska,
- XL,
- podziemia,
- robiona do wersji SoD (choć nie wykluczone AB),
- mapa zagraniczna z tego typu wyrażeniami "Ëţäč îáúĺäčíčâřčńü ń âŕđâŕđŕěč, âĺäóň...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
<[Trang Oul: Niemal na pewno tak nie będzie. Rozkład zawsze będzie zbliżony do normalnego.]>
Zgadza się, wynik będzie oscylował wokół "tego co mówi szansa" z rozbieżnościami w górę lub w dół. To że jest 20% nie oznacza, że będzie tak zawsze. To że ma się coś trafić raz na...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
Avonu, rodzi się tylko jedno pytanie, czy tak jest w rzeczywistości. Można to sprawdzić na dwa sposoby:
1. Rozkopać kod źródłowy (poza naszym zasięgiem chyba).
2. Przeprowadzić symulację losowania (na przykładzie ptaków gromu opisanych wyżej) i sprawdzić co się powtarza, wynik...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
<[Hellburn: Nie wiem jakie są wzory, wiem za to, że na wszystkie powyższe umiejętności jest 20%.]>
Gorgona ma liczone inaczej i zależy to również od ilości Gorgon. % szans wzrasta wraz z liczbą Gorgon, przedział zabijanych jednostek jest losowy, najmniej zginie 1, najwięcej zależy...
imperium: "Gry karciane" /
Texas Holdem na pieniądze ze znajomymi. Nic tak nie podnosi emocji jak banknot 20zł czekający na zwycięzcę :) Koleżeńskie maniery odchodzą w zapomnienie, kiedy każdy walczy o darmowe piwo :)
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Kojarzę pewien sposób, ale wymagał on liczenia. Jeśli nic nie kupiliśmy w zamku, to w turze przeciwnika wchodzimy do naszego zamku i otwieramy okno budowania. Widzimy wtedy na co stać przeciwnika, a na co go nie stać, pewne ilości surowców badamy na podstawie różnicy w budynkach na...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Dodam od siebie, że jeśli będziemy mieli więcej miast niż przeciwnik np. 2 zamki, a przeciwnik 1, to jeśli klikniemy PPM w wyborze miast w zamku na nasz drugi zamek to wywali nam grę.
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Hell ja nie wykombinuje :)
A tu pytanko już chyba ma maksa z dziedziny ekstremalnych pytań. Pytanie tyczy się wersji SoD, odpowiedź będą znali jedynie ci, którzy grali/grają w ligach, bo inaczej nie da się wykombinować odpowiedzi na to pytanie, a teraz do rzeczy:
Jak zablokować...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Hellburn: Wszystkie odpowiedzi dotyczą czarów + wyuczonych magii na poziomie mistrzowskim.]>
Nie uznam, bez szkół magii również. Pełne zestawienie z opisem.
<[Hellburn: Cuthbert, Mirlanda, Olema - podobnie. 1-2 = -3, 3-4 = -2, 5-6 = -1]>
Jak mam to interpretować? bo tępawy jestem...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Hellburn: Testowałem na mistrzowskich magiach (głównie ze względu na masowość), ale bonus zawsze jest ten sam.]>
Ok, brakowało mi tego potwierdzenia :)
<[Hellburn: Dla poziomów 1-2, bonus wynosi +3 (defensywy/ataku/szybkości); dla poziomów 3-4, bonus wynosi +2 itd. ]>
Ok, zaliczam....
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[Hellburn: Gdzie to znalazłeś :P ?]>
Wziąłem Melodię, wywaliłem jej umiejętność szczęście (żeby mi w statystykach nie zawadzała), dałem jej fortunę na poziomie podstawowym i rzuciłem ten czar na jednostkę. Statystyki pokazały +3 (gdzie u innego bohatera pokazywało +1). Aby...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
<[113. (Invictus) W jakich sytuacjach możliwa jest egzystencja bohatera bez jakichkolwiek jednostek?]>
Znalazłem jeszcze jeden sposób:
Spotyka się dwóch bohaterów, jeden ma 1 jednostkę, klikamy na przekazywanie jednostek, zaznaczamy tę 1 jednostkę by przenieść ją do drugiego...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
<[Hellburn: Ent (Dendroid Guard) - Drzewny żołnierz*
*Już wymiotuję tymi cedeprojektowskimi entami i drzewcami.]>
Tłumaczenia nie są CD projektu, różnią się tylko nieznacznie od oryginalnego wydania SoD. Ent tu akurat pasuje jak ulał, bo to określenie chodzącego drzewa z...
imperium: "Heroes of Might and Magic Kolekcja..." /
Dagon, a koszty przesyłki policzyłeś? Czy wszytko można kupić w jednym sklepie, aby zapłacić raz za przesyłkę?
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
Hellburn ja tylko nie rozumie skąd to Twoje przekonanie, że tłumaczenia są złe? :) Wszędzie gdzie jest końcówka "królewski/królewska" szukasz alternatywny, ja się pytam po co? Cyclop KING, Medusa QUEEN, Minotaur KING, co w tym złego jest?
<[Hellburn: Chimera (Scorpicore) - Skorpikora...
imperium: "Patch 3.3 dla Złotej Edycji Heroes 3..." /
<[Hellburn: Poza tym ile może być tych 'królewskich' stworzeń? - to jest po prostu najzwyczajniej NUDNE]>
Samych "królewskich" w królestwie zwierząt jest pełno :) A czy nudne? To zależy dla kogo nudne i wchodzimy na tory "co kto lubi" i "co się komu podoba", a tej kategorii ja nie chce...
imperium: "No-cd crack poszukiwany" /
<[Misterium: [...] jest juz straszliwie porysowana i nie chcialbym jej wkladac i narazac na kolejne rysy [...]]>
<[Misterium: mam oryginał i po prostu zrobiłem Sobie obraz tej płytki na partycji, której nie formatuje]>
Skoro masz obraz płyty na dysku twardym to po co ci crack? Montujesz...
imperium: "No-cd crack poszukiwany" /
<[Hellscream: Cracki, czyli kopie zapasowe plików kluczowych]>
Skąd żeś to wytrzasnął?
Oto najprostsza definicja craku z wikipedii:
<[Crack (z ang. pęknięcie, szczelina) to sposób na przełamanie technicznych zabezpieczeń głównie oprogramowania, gier komputerowych, rzadziej...