Imperium

Behemoth`s Lair

Dragonthan

A może tak ruszyć trochę głową i wpisać frazę "Heroes III" na Allegro? Na dzień dzisiejszy 25 pozycji + 3 pozycje na serwisie aukcyjnym Świstak. A jak ktoś lubi kupować za granicą to Ebay. Możliwości jest multum.
<[Maralf: Dzieje się tak, gdy mój sojusznik zbierze z mapy Miecz Anielskiego Sojuszu. Powiem, że nigdy się z tym mieczem nie spotkałem, ale w moim edytorze on jest, natomiast tutaj w Jaskini Behemota go nie ma. ]> To artefakt składany, występuje w SoD. I co to za stwierdzenie "tutaj w...
Szata graficzna - w porównaniu z poprzednimi w ogóle zero klimatu. I ta baba na drugiej stronie, patrząc na nią odebrałem wrażenie, że czytam kolejny artykuł na wp czy onecie.
Malin ciekawa koncepcja, ale muszę to sprawdzić. <[Hellburn: 115.(Hellburn) Jak w prosty sposób można sprawdzić ilość surowców oraz złota u przeciwnika (gra wieloosobowa)?]> Nareszcie udało m się odkryć ten sekret! Potrzebujemy mieć wybudowanego sprzedawcę artefaktów. Pod koniec...
<[Eru: Jeśli chodzi o szatę graficzną, to ja będę w kontrze do przedmówców: o ile faktycznie druga strona wygląda dziwnie, to jestem pozytywnie zaskoczony tym, że wreszcie mogę przeglądać CI bez zacinania się mojego Acrobata. Tak dla odchudzonej szaty graficznej!]> Do przeglądania...
<[Rwieczor: Budynki mają wpływ. W garnizonie pojawią się jednostki tylko jeśli w mieście jest siedlisko danego stwora. ]> Nieprawda, pojawiają się jednostki, których budynków nie ma w mieście.
<[Kalidor: Mam kilka koncepcji ale nie mam obecnie cd z h3 żeby przetestować więc udzielę najbardziej niedorzecznej odpowiedzi: nie rzucić w ogóle tego czaru! ]> Cytat z pytania: "W jakim przypadku będzie można rzucić czar rażący kilka pól (np. kula ognia), a czar ten nie zada...
Barwo Konquer, sekret rozwiązany. Kameliasz wszystko w swoim czasie, część pytań i odpowiedzi muszę sam sprawdzić, aby nie wprowadzić gafy.
<[Kameliasz: 109. Odpowiedź w formie pytanie: Czy możliwe jest, by losowe przeszkody terenowe zablokowały jednostkę? ]> W ekstremalnym przypadku bardzo prawdopodobne, ale tego nie brałem pod uwagę (nie da się tego jednoznacznie stwierdzić, trzeba przeprowadzić testy). <[Herlipp:...
<[Mateusz: Odnośnie trzeciego pytania Alchemika: Jest to możliwe np. poprzez totalne zbzikowanie gry, czego byłem świadkiem a sytuację opisałem tutaj]> To jest wynik błędu gry, takie coś nie zalicza się do ekstremalnej wiedzy.
<[Alchemik: Ok. Wiedząc, że jeden z nich jest szybszy - co pozwoli drugiemu całkowicie zignorować karę za wycieczki po terenie podmokłym ? ;) Hint: ma to związek z ich jednostkami. ]> Drogi Alchemiku, pytanie jest chybione ze względu na jednostki jakimi dysponują bohaterowie. Na bagnach...
<[Yarzapp: Odpowiedź wydaje się prosta, ten, który przebędzie więcej ruchu skasuje sobie mumie i chłopów na początku tury i przejdzie 15 pól z gnollami i lizardami, natomiast drugi nie skasuje spowalniaczy, bo szkoda trochę kasować czarodziejów, czy czarne smoki ]> Takie coś nie...
Alchemiku, założenie ciekawe, rozpatrzę tę możliwość (choć wymaga dużego szczęścia w rozstawie przeciwnika i jednostki go blokującej), ale tymczasem dalej nie jest to odpowiedź jakiej oczekuje :) Yarzapp faktycznie, kary ruchu są naliczane na bieżąco (kolejna moja gafa),...
<[Alchemik: Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy jednostka ze zdolnością ataku wszystkich przyległych pól zajmuje pozycję obok dwóch (lub więcej) jednostek przeciwnika AI, a obrażenia spowodowane jej kontratakiem ten uzna za zbyt bolesne.]> No też ciekawa koncepcja, nie wpadłem na...