Znalazłem trochę błędów w statystykach jednostek z H4; ich spis wraz z poprawnymi wartościami znajduje się poniżej (w postaci 'błędna wartość –> poprawna wartość').
===
http://h4.heroes.net.pl/jednostki/neutralne
Chłop
Ruch: 9 –> 4
Leprekaun
Koszt: 22 złota –>...
User
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Przy okazji statystyka ruchu podawana w trakcie walki jest dość niedokładna, bo oznacza floor(liczba_kratek_ruchu/3) – być może warto na stronie zamiast tego podać faktyczną liczbę kratek, które pokonać mogą jednostki? Można tę wartość stosunkowo łatwo sprawdzić, bo pojawia...
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Garść nowych błędów, tym razem dotyczących miast:
===
Wszystkie miasta
Karawana
Tempo wynosi 40 –> Tempo wynosi 30
===
http://h4.heroes.net.pl/miasta/nekropolis
Psiarnia
1 drewna –> 4 drewna
3 siarki –> 1 siarki
Dworek
6 drewna –> 8 drewna
6 kryształów...
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Jeszcze jedna rzecz :p
http://h4.heroes.net.pl/jednostki
[quote]Na pozytywne morale wpływają liczne czynniki: gdy wszystkie istoty z armii pochodzą z jednego stronnictwa, umiejętności bohaterów, ich klasa zaawansowana, czary, artefakty, obiekty przygody i te z miast.
Na negatywne...
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
Na żywo nie, ale sporo czytałem o tej grze. Zasady ma całkiem ciekawe i nawet zastanawiałem się nad zakupem, ale zniechęcił mnie fakt, że zestaw podstawowy zawiera tylko niewielką część kart, a resztę trzeba dostać w paczkach z losowymi kartami (ew. kupić na sztuki od osób, które...
imperium: "Mapa Diablo 2 Akt 1 (W budowie)" /
Czy w misjach będzie jakakolwiek presja ze strony komputera? Na przykład przeciwnik, który nas sam z siebie zaatakuje i potencjalnie pokona, jeśli nie rozwijamy się wystarczająco szybko, lub po prostu limit czasowy.
Jeśli nie, na czym polegać będzie trudność kampanii? Bez żadnej...
imperium: "Nowe działy Heroes of Might and..." /
Dodano wartości AI dla wszystkich jednostek z H2.
imperium: "Nowy dział Heroes IV - propozycje,..." /
Ponieważ dostałem uprawnienia co do edycji działu H4, osobiście poprawiłem wyżej wspomniane błędy (z wyjątkiem kwestii ruchu jednostek, bo nie jest to do końca błąd), a także kilka innych dotyczących morale i szczęścia.
imperium: "Ruch na mapie przygód w Heroes IV?" /
Kalkulacja ruchu w H4 wygląda zupełnie inaczej, niż w innych częściach HoMM:
1. Pula ruchu nie jest liczona na początku tury, lecz jest w każdym wypadku cały czas aktualizowana. Dla przykładu, jeśli w trakcie tury zdobędziesz buty +50% do ruchu i je założysz, od razu dostaniesz...