1) W "trójce" jak się uzbierało za dużo zasobów/golda, to gra crashowała. Czy w "piątce" też są takie problemy? Bo grałem ostatnio jedną mapę, nie ukrywam że na mapie z wodą bez logistyki było... długo ;) Miałem dużo kopalni i miast, więc co się okazało. Nie chciały się...
ToWeRH3
imperium: "Porady: Twierdza" /
Takie drobne pytanie. Gram twierdzą, wybrałem na start Kragh'a. Zaczynamy z atakiem, wziąłem machiny i dowodzenia, a całość doprawiłem logistyką. A zatem został mi jeden slot wolny i mogę z awansu wziąć szczęście lub rozbicie zniszczenia lub z chatki rozbicie mroku. Gram przeciwko...
imperium: "Jak dodać przyciski szybkiej wymiany..." /
Jak ja już dawno nie grałem w "trójkę" ;) ale o ile pamięć mnie nie zawodzi, to te przyciski zostały wprowadzone w którejś wersji HD-Mod (taka nakładka na "trójkę", która miała przystosować starą grę pod nowe kompy).
[url=http://h3.heroes.net.pl/download]do pobrania między...
imperium: "Jak dodać przyciski szybkiej wymiany..." /
<[Hayven: podświadomie założyłem, że masz moda ]>
No widzisz, jak to lepiej nic nie zakładać z góry :p
imperium: "Porady: Twierdza" /
Najpierw napisałem post, potem pomyślałem :p
Szczęście jest dobre "na papierze", ale wystarczy że trafi się przeciwnik negujący nasze punkty szczęścia (a nekro ma do tego predyspozycje, plus są artefakty obniżające punkty szczęścia) i może być problem. :/
Wciąż rozważam...
imperium: "Porady: Twierdza" /
No i przeyeba***... :/ Z inferno sobie poradziłem (obyło się nawet bez rozbicia zniszczenia, miałem przewagę inicjatywy + haste/slow szamanek i jakoś to było). Ale nekro mnie rozwaliło. Niby zbliżona wielkość armii i staty bohaterów, ale wystarczył puppet master na moich cyklopów...
imperium: "Porady: Twierdza" /
<[Hayven: Rozbicie obniża poziom zaklęć rzucanych przez bohatera, więc przy eksperckim poziomie rozbicia berserk będzie trwał jedną akcję zamiast dwóch, a hipnozy nie da się rzucić na jednostkę 7. poziomu i jej czas będzie krótszy. Efektywną siłę czarów o 50% obniża sam...
imperium: "Pytania ogólne" /
Tempo ruchu bohaterów po mapie...
Jeśli gram mapę z odblokowanymi bohaterami kampani (na custom'owych mapach z neta), to tempo w jakim poruszają się bohaterowie po mapie wygląda tak:
bohaterowie niekampanijni > Ornella nekromantka > Markal > Arantir
(tu akurat na przykładzie...
imperium: "Zgłaszanie błędów" /
Sprawdźcie sobie box na stronie głównej. Właśnie napisałem post w dziale o H5 i powinien wskoczyć na pierwsze miejsce w box'ie "forum", a tak się nie stało :/
imperium: "Hej Behemoty, pomożecie?" /
Ale po co się produkować? Trochę żal Begrezena, bo się chłopak starał, ale to od początku było wiadome, że sam tego nie udźwignie. Konkurs robiony byle jak, po łebkach, bez wsparcia admina i zaplecza... Nie mówiąc o atmosferze na tamtej stronie. Czasem tak zaglądałem, ale tam sam...
imperium: "Hej Behemoty, pomożecie?" /
@up
Ach, zapomniałem. Takie czasy, że wolno pisać tylko pozytywy, a krytyki nie wolno już nigdzie publikować. Najlepiej jak yt ukryć "łapki w dół", bo jeszcze komuś będzie przykro.
Miałem przyjemność przyglądać się (choć niestety nie uczestniczyć) w poprzednich...
imperium: "Hej Behemoty, pomożecie?" /
<[Alanter: To jest niepojętę, że na JB cieszą się, że ich sąsiadom z AW konkurs nie wyszedł ...
Może pora skończyć z tym hejtem? ]>
Nie cieszę się i nie hejtuję (sorry, jeśli to tak zabrzmiało, nie tak miało wyjść).
Serio trzymam kciuki, że znajdzie się ktoś, kto...
imperium: "Hej Behemoty, pomożecie?" /
<[Begrezen: Główna różnica polega na tym, że wtedy ludzie grali, oceniali, uczestniczyli, bo po prostu byli. Teraz mało kto gra singlowe mapki, dużo osób przeszła na granie multiplayer na lobby lub na heroesową emeryturę. [/quote]>
<[Begrezen: Problemem jest brak ludzi, którzy grają...
imperium: "Pytania ogólne" /
Gryf bojowy. Z każdym kolejnym kontratakiem zadaje większe obrażenia. Ale tutaj mam pewne wątpliwości (mówiąc krótko, co www albo instrukcja z opisem, to coś inszego). Czy czekanie/obrona też liczymy jako akcję czyli "zeruje" się zdolność kontrataku? Czy "zeruje" się tylko po ruchu...
imperium: "Pytania ogólne" /
Po każdej turze? A to tej opcji nie brałem pod uwagę.
Angielska instrukcja (tak, do tej pory nie zainstalowałem sobie polonizacji gry, więc instrukcję też mam angielską) podaje "the retaliation multiplier is reset when the creature acts".
No i tu dochodzimy do pytania, co rozumiemy...
imperium: "Gracz: SI " /
Jestem na nie.
Gry (przynajmniej dla mnie) mają być hobby, odskocznią od codzienności, pracy i zmęczenia. Taki trochę "odmóżdżacz", a nie coś co ma mnie zmusić do przeciążania resztek moich zwojów mózgowych. Gra, która się uczy i za każdym razem jest coraz to trudniejsza....
osada: "Youtube" /
https://www.youtube.com/watch?v=dMZbLIwED6E
Jakby ktoś chciał, to jest też jeszcze gdzieś na yt rampart. Tylko zdaje się na dużo starszej wersji robiony, więc nie tak imponujący jak castle.
imperium: "Ciekawe grafiki i rendery z Heroes" /
Szukałem tematu, nie znalazłem (jeśli gdzieś jest to przekierujcie).
Wątek do dzielenia się twórczością (własną, jak i tą znalezioną w necie) dotyczącą heroes III.
Ja dziś na joemonsterku znalazłem takie coś:
https://www.youtube.com/watch?v=dMZbLIwED6E
imperium: "Zgłaszanie błędów" /
Boxy na stronie głównej (znowu) nie wyświetlają nowych postów (przynajmniej u mnie).
imperium: "Zgłaszanie błędów" /
Screeny sprzed chwili, robione bez logowania się
https://naforum.zapodaj.net/4bc34d25542e.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/e9dceec7f4f7.jpg.html