Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

Po dłuższym namyśle wypowiem się jeszcze raz. Bardzo chętnie widziałbym po dwie gry dla jednej osoby i po dwie osoby dla jednej gry. Z jednej strony - w razie czyjejś nieobecności druga osoba z powodzeniem mogłaby działać dalej przy określonym dziale, a z drugiej strony opieka nad...
Nie widzę sensu wydzielania map do "Hall of Fame". Będzie system ocen, a to oznacza, że przy wyszukiwaniu użytkownik będzie po prostu mógł zmienić sortowanie map na największą ilość ocen lub najwyższą ocenę. To moim zdaniem zdecydowanie wystarczy. Nie komplikujmy... Co do...
Tematy o zaklęciach już istnieją: [url=http://imperium.heroes.net.pl/temat/1367]Najlepsza szkoła magii[/url] [url=http://imperium.heroes.net.pl/temat/285]Czary najmniej pożyteczne[/url] [url=http://imperium.heroes.net.pl/temat/2830]Wymarzona gildia magów[/url]...
A jednak, kolejna aktualizacja: [ul][li][url=http://h3.heroes.net.pl/mechanika/wyniki.html]Wyniki końcowe[/url] - Dodałem tabelkę z jednostkami odpowiadającymi danemu wynikowi (podziękowania dla HotA Crew za podzielenie się tymi informacjami).[/li]...
W zwykłym Heroes 3 nie ma takiej możliwości. Może w WoGu i VCMI się da, ale nie za bardzo je znam i nie mogę więcej na ten temat powiedzieć.
Irydusie, pomyliłeś się. HotA 1.3.2 można instalować bezpośrednio na czystego Heroes 3 Złota Edycja, nie trzeba instalować nic wcześniejszego.
Nieco rozczarowany udźwiękowieniem Cove postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Stworzyłem [url=https://www.mediafire.com/?wh5onbkwc4se1em]tak oto paczkę[/url], która podmienia muzykę w zamku (na motyw tunelu prowadzącego na Regnę z MM8) oraz modyfikuje niektóre dźwięki jednostek:...
Powyższe i jeszcze inne grafiki można znaleźć w [url=http://h3.heroes.net.pl/galeria/artworki.html]Galerii działu Heroes III[/url].
<[Fervus: Wampir w walce 1 na 1 pokonuje wszystkie inne jednostki ze swego poziomu, nawet goblińskiego rycerza.]> Według moich testów wampiry przegrywają z krzyżowcami, dżinnami i żywiołakami wody. Przypominam - zakutalizowane linki w pierwszym poście tego tematu. <[Fervus: Jadowite...
Serio? 1vs1? Takie testy to już zupełnie nie mają NIC wspólnego z rzeczywistością, bo do takich sytuacji podczas gry nie dochodzi praktycznie nigdy. Już nie wspominam o uwzględnianiu morale... Idąc takim tropem wyjdzie Ci, że troll jest najlepszy na 2 poziomie, a mroczny czempion na...
Zadziwiające, że Dungeon Keeper nie ma własnego wątku. Na początku najważniejsze: Dungeon Keeper można dostać ZA DARMO w serwisie [url=http://gog.com]GOG.com[/url] przez jeszcze jakieś 48 godzin, a Dungeon Keeper 2 kosztuje śmieszne 1.50$. Kto jeszcze się nie zaopatrzył, szczerze...
Jak się okazuje, gdzieniegdzie wciąż czają się błędy. Wprowadziłem nieco merytorycznych poprawek przy opisach wiwerny, diabła, gorgony, ifryta, upiornego rycerza, mumii oraz zaklęć: klątwa, błogosławieństwo, teleportacja.
Podobnie jak Hayven i Arnizagłoba - jestem raczej "perfekcjonistą" w przechodzeniu gier. Zawsze staram się odkryć wszystkie sekrety, wykonać wszystkie zadania, zrobić idealny build dla moich postaci. Często przed grą planuję sobie całą rozgrywkę, sięgam do opracowań i postów na...
Witamy również :) [quote=Kasia Wena]- jak obliczać obrażenia zadawane przez akakującą jednotkę (w H4 było tak, że współczynnik ataku mnożyło się przez liczbę punków zadawanych obrażeń i wynik dzieliło przez współczynnik obrony jednostki atakowanej) czy podobnie jest w Heroes...
[quote=Kasia Wena]A więc dobrze rozumuję , że współczynnik ataku mnoży się przez liczbę punków zadawanych obrażeń i wynik dzieli przez współczynnik obrony jednostki atakowanej ?[/quote] Nie. Najprościej ujmując - mnoży się obrażenia * ilość stworzeń, np. 10 halabardników...
[quote=Hellburn w dziale o Heroes 3 napisał]W tym miejscu warto zaznaczyć, że maksymalny bonus do obrażeń wynosi 300% (różnica A-D=60), natomiast maksymalna redukcja 70% (różnica D-A=28).[/quote]
Można powiedzieć, że Tazar może uczynić swe oddziały nieśmiertelnymi, a Crag Hack może zadać gigantyczne obrażenia. Ale sytuacje te mają miejsce głównie w WoGu. ;)
Tak, mniej więcej tak to się przedstawia. Tylko tam popełniłaś jeden błąd przy obronie i obrażeniach nag (ale to nie ma to większego znaczenia, bo tok rozumowania jest w porządku). 2x nagi = 40 obrażeń bazowych. Przy ataku na golemy: 40 + (30% z 40) = 52 dmg. 1 golem zginie, a...
Nie trzeba, wszystko jest opisane dokładnie w linku (na samym dole), który podałem na samym początku. Nie ma tam wzorów, wyliczeń, większej filozofii.