Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

@Taro: H2 jest o wiele trudniejsze w modowaniu (jeżeli w ogóle H2 się *da* modować). @Mosqit: Wszystko jest oparte o silnik H3, a podstawą jest WoG, więc tak czy tak - płyta nie jest potrzebna. @Mosqua: W porównaniu z ostatnim filmem dużo się zmieniło cały czas mając w...
Wszystko wskazuje na to, że Mister Kalu połączy siły z niejakim Kivo. Kivo posiada, moim skromnym zdaniem, ogromny talent do rysowania stylem Heroes 2. Klika jego prac pod [url=http://melindar.deviantart.com/]tym linkiem[/url].
[url=http://www.youtube.com/watch?v=GJoKDtCsJk0]Kolejny film[/url]. Widać, że teraz autor skupił się głównie na konwersji interfejsu. Trochę martwi brak tła oraz jednej jednostki w zamku inferno, ale z tym też na pewno sobie da radę ;).
Sulcia, sto lat! :) W JB ma się rozumieć. ;)
Podsunę pomysł wydrukowania i zszycia zszywaczem instrukcji do HoMM3 w wersji elektronicznej (dostępne na płytach z grami w odpowiednich folderach).
Ten motyw nie jest zły, ale moim skromnym zdaniem [url=http://www.youtube.com/watch?v=3fnjRbOJT3U]TEN[/url] motyw by bardziej pasował do tego zamku (i prawdopodobnie, jeżeli HOTA ujży światło dzienne, podmienię go sobie sam :P).
[quote=mister kalu na heroes community]the Sunday or Monday in the morning i will upload the first official pre-pre-pre-pre release version.[/quote]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=3_siKKmuNY0&feature=youtu.be]Film z gameplayem[/url] I obiecany pre-release do znalezienia na oficjalnym forum w dziale Ideas: [url=http://heroes2project.createaforum.com/]Link do oficjalnego forum[/url]
Przecież to jest modyfikacja na bazie WoG'a... Melindar, witaj na JB :). Nie wiedziałem, że jesteś Polakiem do czasu kiedy zobaczyłem Twoje posty na Kwasowej :).
Mosqua, minęło trochę czasu od opublikowania ostatniej części poradnika. Czy coś się zmieniło? Poznałaś może sposób na dodawanie czarów? A może wiesz czy da się jakoś podmienić tło i muzykę z menu głównego (to z WoW mnie strasznie wkurza :P)?
Miałem z tym lekki problem, ponieważ przy podmianie plików nie działała muzyka, ale zrobiłem to kilka razy i nie wiedzieć czemu w końcu zadziałało :).
[url=http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=33274&pagenumber=2]Nekropolia pełną gębą.[/url] Podziękowania dla Mosquy za pomoc przy modzie.
Jedyne błędy jakie udało mi się znaleźć: - Diabły rzucają terror (czar Mrocznego czempiona), a Upiorni rzucają przyzywanie demona (czar Diabła). Jeżeli nie będzie się dało tego zmienić, rozważam zamianę tych umiejętności na jakieś inne. - By zamienić jednostki w siedliskach...
Nie odpalasz gry przez h4mod.exe tylko przez h4-necro.exe. Jeżeli nie działa, to nie wiem co jest przyczyną, ale na pewno nie są to pliki moda. SOA#1 - u mnie działa.
Pytanko odnośnie morale, czy istnieje jakiś sposób na wyzerowanie morale w armiach w zwykłym Heroes 4 (bez Equilibris)? Jakaś funkcjonalność na kształt ducha opresji?
Przymierzam się do własnych testów 1v1 jednostek, stąd moje pytanie. Armie walczące ze sobą składają się tylko z jednego stacku danej jednostki a ich morale wynosi zazwyczaj +1 i może zmienić się podczas bitwy... Chciałbym to wyeliminować, bo każda premia/kara morale...
Jeżeli nie ma innego sposobu, to chyba będę tak musiał zrobić...
Witam :) Ostatnio powróciłem do części czwartej, więc pomyślałem, że w końcu wypadałoby zrobić te testy (na nieco innych zasadach niż testy Mosquy). Zadałem sobie nieco trudu i poświęciłem chwilę czasu aby owe testy wykonać oraz zgrabnie ująć w tabeli, coby nie było chaosu...