Imperium

Behemoth`s Lair

Hellburn

Święty medalion, którego byłem w posiadaniu, chroni przed klątwami.
Hayven, nie pogrążaj się. Zanim przejdę do jednostek, napiszę nieco o tym jak współczynniki ataku/obrony wpływają na walkę. Każdy punkt ataku więcej niż obrona wrogiej jednostki daje atakującemu [b]+10%[/b] obrażeń, a nie jak w przypadku Heroes 3 - [b]5%[/b]. Przykład:...
Zaktualizowałem link do areny w moim poprzednim poście, ponieważ wkradły się nam drobne błędy. Teraz powinno być już ok. Zalecam ponowne ściągnięcie mapki oraz CZYTANIE drogowskazów.
Podejrzewam, że jednak nie jest to *bezpośrednio* wina Win7. Gdy próbuję pingować na Hamachi różne osoby otrzymuję komunikat "upłynął limit czasu żądania". Nie pingowałem jeszcze Mateusza, ale stawiam, że ten komunikat jest głównym powodem moich problemów z hostowaniem. EDIT:...
[url=http://www.mediafire.com/?5pxu1yzj5j4xrxu]Arena 0.98.7.7[/url] Po zaliczeniu ogromnego faila z surowcami, przywróciłem kilka rozwiązań z poprzedniej wersji. Do tego minimalne zmiany w armiach. Czuję, że cały czas posuwamy się na przód, a droga, którą przebyliśmy jest...
[url=http://www.youtube.com/watch?v=2oQCQB3F3Es]Hellburn vs Field 1[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=GVxAe1o29Rg]Hellburn vs Field 2[/url] Jeżeli komuś podobają się takie replaye, może mnie zasubskrybować - w niedalekiej przyszłości zamierzam na swoim kanale umieszczać...
Ja również jestem chętny na Arenę (trzeba ćwiczyć!). Łapać mnie przez jaskiniową pocztę albo czat hamachi! :) Żeby potem nie było nieporozumień, w katalogu modów mam trzy pliki: Xazardous_Skillwheel_3.0.2.h5u Rage Necro Button-EN-1.3.h5u NecroButton_Patch.h5u
[url=http://www.mediafire.com/?5puc4ly3hk965ly]Arena 0.98.8[/url] Co nowego? - Gwarantowany czar Uleczenie dla wszystkich - Zniesiono limit 7 dni - Wybór pola bitwy (bagna, śnieg, lawa itd...) - Zmieniono sposób wyboru zestawu artefaktów na o wiele lepszy (podziękowania dla Taro!) -...
Dyplomację standardowo posiada każdy fighter (na wypadek gdyby random wylosował Rycerza), więc zastosowanie dla niej jest. Stack chłopów nie jest potrzebny, gdyż zbierając artefakty czasami zdarzy się nam walczyć ze strażnikami - w najlepszym wypadku z rozbójnikami. Wydaje mi się,...
[url=http://www.mediafire.com/?mmg29b32p923e23]Arena 0.98.9[/url] - Zamiana w rozwoju bohatera: Najpierw awansujemy, potem wybieramy bonus. - Poprawione kilka niedopatrzeń. [url=http://www.mediafire.com/view/?18tsssl4841ooz6]Pierwsze publiczne wydanie KOMPENDIUM Areny Heroes 2[/url]...
Posty nie-na-temat zostauy spalone na popiół. Magmol, masz moje ostatnie ostrzeżenie... [url=http://youtu.be/mJ3pm1uU2BU]Hellburn vs Hayven[/url] - Czarnoksiężnik po raz kolejny podejmuje niecną próbę zaciukania pięknej Czarodziejki! Czy mu się to uda? Wszak wiadomo, że Czarodziejka...
Okay, let's begin. :) <[Tlaloc: 1. Nie rozumiem dlaczego magom dano do ręki gigantyczny przywilej jakim jest gwarantowany deszcz meteorytów, jeden z lepszych czarów obrażeniowych. W ten sposób człowiek i barbarzyńcza są całkowicie pozbawieni strategii osłony strzelca bo zostaną po 3...
<[Tlaloc: Please, nie schodźmy na ten poziom... Wiem co i ile daje, z czym się je i o co kaman, naprawdę nie potrzebuję tego typu wyjaśnień ( zauważyłeś, że wskrzeszenie na tytanie działa nieco inaczej niż na innych jednostkach?:) ) Czytałem też cały topic bo jeśli się już...
Hipnoza działająca np. 20 tur. Serio? Takie rozwiązanie masz w Heroes 5, co moim skromnym zdaniem nie wyszło rozgrywce na dobre. Moim zdaniem hipnoza w H3 powinna być przynajmniej dwa razy silniejsza, ale działać tylko jedną turę. Wtedy ten czar stałby się bardziej użyteczny. Co...
Hayven, proszę Cię, po co prowokujesz? 18 a 17 lat to nie różnica, Tlaloc mógł rzucić tą liczbą z rozbiegu. Nie mogłeś się przyczepić do czegoś *bardziej* merytorycznego? Długiego akapitu o ligowcach nie skomentuję, bo każdy jak przeczyta to sam sobie wyciągnie wnioski......
Ech, muszę przestać używać swoich skrótów myślowych :). Po pierwsze: Każdy czar w H3 o długoterminowym działaniu (np. oślepienie, klątwa, kamienna skóra) bazuje na mechanizmie: tura x sp. Poprawcie mnie, jeśli się mylę? I tak, myślę, że Hayvenowi o to chodziło. A nawet...
Nie zamierzam dyskutować o tym "co Hayven miał na myśli, a czego nie miał". :) Zacytuję tylko zdanie z mojego poprzedniego posta, które podsumowuje moje stanowisko w tej sprawie: [quote=ja][...]Hipnoza trwająca więcej niż 1 turę to dla mnie dalej bardzo głupi pomysł ;P.[/quote]
<[Hayven: 1. Jak koniecznie chcesz te miasta zmienić, przerzuć mapę w pionie - bohater zaczynałby na północy, a sektor bitewny byłby na południu. Ale to bardzo karkołomne i męczące zadanie.]> W ten sposób kolejność miast i bohaterów byłaby najzwyczajniej odwrócona, a nie...
Zarówno Alistair jak i Magmol - macie oboje trochę racji. Można do perfekcji opanować jedną frakcję, ponieważ styl najbardziej nam pasuje, na przykład ktoś lubi grać czarodziejem, bo ma aż 3 jednostki strzelające. Z drugiej strony, jak słusznie zauważył Tlaloc, Heroes 2 jest grą...
Niestety muszę to potwierdzić. I niestety, to rozwiązanie dało efekt zupełnie odwrotny do oczekiwanego :/. Dodanie 4 gracza nie ma chyba sensu...