Nie ma tak, że lepsze jest to albo to, obie kombinacje są mocne i wszystko zależy od twojego stylu gry oraz przeciwnika. Z jednej strony solidny bonus do strategicznej przydatności Krzyżowców i Szeregowych (względnie Osiłków, ale kto by ich brał na poważnie?), z drugiej – sposób na...
Hayven
imperium: "Efektywne strategie, których nie..." /
Mówią, że kto nie gra, ten nie wygrywa. Albo inaczej, granie jest najbardziej efektywną strategią dla osiągnięcia zwycięstwa. No to to jest ta strategia, której już od jakiegoś czasu nie stosuję :P
imperium: "Porady: Przystań" /
@Tower jak już wspominasz o Lwim Duchu, to warto wspomnieć, że rycerz, który uzbiera 2, nakłada atakowanym jednostkom karę do morale. Ale nie wydaje mi się, żeby to w drugą stronę cokolwiek niwelowało.
imperium: "Porady: Przystań" /
No być może przewagę ma Nekromanta. Nie wszystkie zestawy są równie mocne, nie wszystkie sprawdzają się równie skutecznie w każdej sytuacji :)
Kara Boska może nie wygląda spektakularnie w akcji, ale kiedy porównasz skuteczność ataku z nią i bez niej, różnica jest odczuwalna....
imperium: "Porady: Akademia" /
Mówić o bohaterach Akademii i nie wspomnieć Nathira, który od początku ma dobre zaklęcie, i jeszcze się w nim specjalizuje...? Jeszcze chyba Havez może się nieźle sprawiać w początkowej fazie rozgrywki, ze specjalizacją w strzelcach i wzmocnioną balistą. Zwłaszcza tym drugim. Ale...
imperium: "Duel of Champions żyje" /
Informacja na bank była na Kwasowej kiedy to się pojawiło.
No, żyje, chociaż mam wrażenie, że bliżej temu do wampirzego nieżycia. Kiedy (dawno temu) zainstalowałem i próbowałem grać, to to już nie było to samo. Miniony od zamknięcia właściwej gry czas, mała liczba graczy,...
imperium: "Pytania ogólne" /
1. Nic mi na ten temat nie wiadomo.
2. W pewnych przypadkach możesz próbować przywołania okrętu („Okręt Shalassy”), możesz też próbować zejść z lądu do morza innym bohaterem. Jeśli nic się nie da zrobić (np. przeokrętować – ale chyba w H5 takie coś nie jest możliwe) –...
imperium: "Porady: Twierdza" /
Z rozbić na ogół (ale: na ogół) chyba tylko rozbicie mroku jest warte rozważenia, bo jeśli nasza siła ognia nie jest wystarczająca, to przeciwnik hipnotyzujący, rozwścieczający, dezorientujący i spowalniający jednostki to przeciwnik, który może nam co najmniej mocno utrudnić życie.
imperium: "Jak dodać przyciski szybkiej wymiany..." /
Dokładnie tak – chyba większość ludzi połączonych z internetem i mających przynajmniej przelotną znajomość z fandomem jeśli gra w H3 to z HD modem.
To jest do tego stopnia standard, że podświadomie założyłem, że masz moda i tam ci te przyciski z jakiegoś powodu nie weszły,...
imperium: "Porady: Twierdza" /
<[Szczęście jest dobre "na papierze", ale wystarczy że trafi się przeciwnik negujący nasze punkty szczęścia (a nekro ma do tego predyspozycje, plus są artefakty obniżające punkty szczęścia) i może być problem. :/ ]>
Wolisz mieć zerowe szczęście czy ujemne szczęście?
<[na...
imperium: "Porady: Twierdza" /
Odpowiedź na pytania masz w poście powyżej :) Rozbicie obniża poziom zaklęć rzucanych przez bohatera, więc przy eksperckim poziomie rozbicia berserk będzie trwał jedną akcję zamiast dwóch, a hipnozy nie da się rzucić na jednostkę 7. poziomu i jej czas będzie krótszy. Efektywną...
osada: "Wasze neologizmy i inne słowotwory" /
Twoje komentarze zdają się sugerować, że uniwersalną miarą jakości słowa jest jego długość (a raczej krótkość). Skąd takie założenie?
osada: "Islam zdobywa Europę" /
[quote=Tarnoob]Turcja:
1) pomaga ogarniać Bliski Wschód, mimo że robi to inaczej niż by tego chciał Zachód, przez ucisk Kurdów i wspieranie separatyzmu na Cyprze;
2) ogranicza wpływy Rosji w krajach postradzieckich;
3) przypomina o chińskim ludobójstwie Ujgurów;
4) może jakoś...
imperium: "Pytania ogólne" /
A jak się liczy panika (piekielne rumaki/barbarzyńcy) albo pominięcie tury przez niskie morale?
imperium: "Gracz: SI " /
AI klei obrazy, nie tworzy. A co do zastosowania w grach - jeśli będzie się dało, to czemu nie. Im sprytniejszy będzie komputer, tym więcej opcji powinien umożliwiać: rozgrywkę wymagającą, samoadaptującą się... skąd pomysł, że gracz miałby utracić kontrolę nad poziomem...
imperium: "Porady: Necro" /
Tak. Przy czym jeśli dobrze kojarzę, to najpierw zadziała kwas. Nie jestem pewien, czy kontra nastąpi, jeśli kwas zabije atakującą jednostkę (chyba nie).
imperium: "Ulubiony zamek" /
Tylko że przydatność Dowodzenia dla Barbarzyńcy leży też w zdolnościach, których nie da się zastąpić artefaktami: Radość Walki to maszynka do nabijania szału, a Aura Szybkości jest ucieleśnieniem maksymy "najlepszą obroną jest atak".
imperium: "King's Bounty na DOS-a" /
[quote]Chciałbym, żeby kiedyś jakiś maniak speedrunner zrobił takie wyzwanie, ale pewnie się nie doczekam.[/quote]
Coś mi się kojarzy, że kiedyś już widziałem speedrun, gdzie skarb był wykopany bez odkrywania niczego; ale to mógł być jakiś TAS z manipulacją generatora liczb...
imperium: "Ulubiony zamek" /
Buty dają tę samą premię, ale nikt ci nie broni mieć ich obu :) A więc brak Aury szybkości to zawsze będzie brak tego dodatkowego bonusu. Nie wspominając o tym, że może wolałbyś zamiast tego założyć Nagolenniki Krasnoludzkich Królów albo jakieś Buty Obieżyświata (okej, z tym...
imperium: "Znaczenie nazwisk Lordów z Enroth..." /
[quote=Baronus]Stromgard Gród sztormów czyli burz.[/quote]
Ale strom oznacza strumień; burzę tylko przy założeniu, że twórcy postanowili nagiąć rzeczywistość, podobnie jak ty w swojej analizie. No, chyba że jest jakaś reguła dotycząca przestawek w grupach typu Vr, o której nie...