Imperium

Behemoth`s Lair

Naadir

Podobno w inferno nie ma już impów i chowańców, a w nekropolis smoków.
Nekropolis jest najlepsze, a oto czemu: przez walkę inne zamki tracą wojsko - nekropolis zyskuje
Najlepszy jest Lisz i Archanioł, bo Lisz zadaje obrażenia obszarowe jednostkom wroga (nic nie grozi sojuszniczym jednostkom w zasięgu dymu), a Archanioł ma zdolność wskrzeszania.
Mam poważny błąd z dodawaniem komentarzy np. w galerii . Po napisaniu komentarza, naciskam ,,komentuj", a po chwili wyświetla mi się błąd wewnętrzny serwera (error 500). Komentarz naturalnie nie zapisuje się.
Dla mnie najlepsza jest magia mroku, ze względu na potężne klątwy takie jak wampiryzm (wspomagające jednostkę), lub cierpienie, które ją osłabia, czyniąc wrażliwą na wszelkie ataki jednostek i magii.
Najsłabsze jednostki: 1 Goblin - słaba pierwszopoziomowa jednostka, zdradzająca swego pana kiedy zginie ich powyżej 50 %, jednak gdy gramy bohaterem twierdzy - Kilghanem możliwość zdrady zmniejsza się. 2 Kościany smok - najsłabsza ze wszystkich jednostek ostatniego poziomu, nie ma...
Myślę, że najlepiej wygląda Loch. Tajemnicza, ciemna grota, oświetlona pochodniami z budynków, a nad wszystkim góruje wielka, wspaniała forteca. Ten zamek zrobił na mnie chyba największe wrażenie. Pozdrawiam fanów HEROES OF MIGHT AND MAGIC 3 .
Według mnie: 1 Arcydiabeł - najmocniejsza jednostka Inferno, która ma zdolnośc omijania murór, dzięki teleportacji. 2 Lisz - ataki tej jednostki są obszarowe, jednak w przeciwieństwie do magoga jego ataki nie szkodzą naszym jednostką.
Najlepsza jest kampania Inferno w której wcielamy się w postać Agraela, ponieważ ciekawie się zaczyna, nie należy do łatwych i świetnie się gra bohaterem tej frakcji.
Pozdrawiam fanów Heroes 5. Tutaj możecie napisać o zamku, który najbardziej was irytuje (np. za stworzenia, budynki, czybohaterów) Proszę tylko o uzasadnianie wypowiedzi. Pozdrawiam Naadir
Witam. Chciałbym zostać osadnikiem, by pomagać w budowie wspólnego świata, jakim jest JB. Uwielbiam fantastykę, jestem weteranem Heroes of might and magic (części od 1 - 5), poznałem tu także wiele osób. . Są tu: wspaniały klimat, postacie i miejsca. Codzienie się loguje, piszę na...
Witam wszystkich praktykujących czarną magię władców śmierci. Tutaj tworzone jest miejsce dla osób o darze wskrzeszania poległych. Jeśli zaś nie jesteś nekromantą, a chcesz nim zostać - tu dowiesz się wszystkiego co powinieneś wiedzieć o magii mroku. Doświadczeni nekromanci mogą...
I Ciebie witam! Jeszcze kilku Nekromantów i zaczniemy NAPRAWDĘ działać w Jaskini!
Dobrze! Czas na pierwsze, prawdziwe zadanie! Jak zapewne widzicie nie jesteśmy zbyt... liczni. Brakuje nam nowych członków. Dlatego nasza misja brzmi ,,propaganda". Jeśli tylko spotkamy jakiegoś nekromante przy ognisku, natychmiast musimy zachęcić go do przyłączenia się. Jeśli zaś...
I w tedy powstał także Naadir, twórca owego budynku, który wzbudzał ciekawość w tak wielu umysłach. Potężna, dwumetrowa postać, o czarnej zbroi i chełmie, oraz czerwonych oczach, z wielkim, dwuręcznym toporem na plecach podeszła do Nebirosa i Hiro. Bił od niej swoisty, blady blask....
Naadir, ze znanym dla siebie, martwym spokojem wyciągnął potężny, dwuręczny topór. Za chwilę podszedł bliżej Hiro i żekł : - Dość tego przedstawienia, co tu się dzieje?!
- Chyba czas, aby wszyscy się ujawnili! - krzyczy Naadir, zapalając nową pochodnię. - Spokojnie Hiro! Nebiriosa nic nie hmmm... zjadło!
Naadir był trochę zmieszany, schował topór i rzekł do Hira : A więc... witaj w naszej Gildii Nekromantów, cieszę się, że możemy tutaj Cię gościć. Po chwili jego uwagę przykuł drugi elf, oraz jego pytanie. - Valorze! Jam jest Naadir, nekromanta z Heresh, twórca Gildii w której...