Do gildii wszedł Agon i przemówił:
- Ja Agon, syn jaskiniowej ziemi. Wołam! NIECH ZSTĄPI DUCH TWÓJ. NIECH ZSTĄPI DUCH TWÓJ I ODNOWI OBLICZE JASKINI. TEJ JASKINI.
Po tych słowach wszystko wybuchło, a z rozlanych eliksirów wyłoniły się tulpy Agona - Cedric i Aerie. Agon miał...
Agon
imperium: "Mapa Diablo 2 Akt 1 (W budowie)" /
Szkoda, że w H3 nie ma skryptów jak w H4 i że nie da się grać samym bohaterem. Niby w WoGu byli dowódcy, ale to nie to samo.
Sam czekam na to, aż wyjdzie mod heroes 3 na silniku heroes 4. Tak jak wyszedł heroes 2 na silniku heroes 3. Pewnie się nie doczekam.
osada: "Gildia Alchemików" /
Nebirios nie pojawił się. Agon był niepocieszony bo wierzył, że przywoła demona. Obok Cedrica i Aerie pojawiła się Celestia i Magmol. Tulpy niepostrzeżenie otoczyły Laysandera na wypadek gdyby zaatakował Agona.
- Witaj Lays, kiedyś ja i moje tulpy będziemy rządzić tym miejscem....
imperium: "[projekt] Spolszczenie Horn of the Abyss" /
Korzystając z okazji to chciałem zgłosić, że obserwatorium nie zostało przetłumaczone
https://i.imgur.com/GuWBG3O.jpg
imperium: "Postacie fabularne Heroes 3" /
<[Dagon: **Gem** - bardzo podobała mi się początkowa nazwa jej klasy rodem z H2.]>
Ktoś wie, czy da się zmienić nazwy klas bohaterów?
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
<[Cedric: Mnie tylko denerwuje wygląd bohaterów, np. gram bohaterem, który jest mężczyzną, a na mapie wygląda jak kobieta. Powinni zrobić po dwie grafiki dla każdej profesji dla mężczyzn i kobiet.]>
Jakby ktoś nie wiedział Cedric to moje dawne konto, więc ta wypowiedź jest moja....
imperium: "Bohaterowie" /
{{https://i.imgur.com/4o8EgOm.png}}
Taka ciekawostka: łucznik ma model bez łuku, ale żeby go odblokować trzeba w edytorze map stworzyć łucznika bez łucznictwa ;)
imperium: "Bohaterowie" /
<[Baronus: Wszyscy herosi maja dwa modele bo nie ma opcji dodania samego łuku.]>
Skoro domyślnie w grze łucznik zawsze strzelał, to twórcy nie musieli robić specjalnego modelu z mieczem, mogliby po prostu dać ten sam model z łukiem dla niestrzelającego łucznika (można takiego sobie...
imperium: "Bohaterowie" /
Jeśli chcesz zagrać w H4 z AI trudnym do pokonania, to polecam mapę autorstwa Taro (i trochę też było w tym mojej pomocy) Powrót Mosquy.
osada: "Jaskiniowe memy " /
Może nie typowo jaskiniowe ale heroesowe
{{https://media.discordapp.net/attachments/579607305700507659/718100015318564904/image0-16.jpg}}
{{https://i.imgur.com/GNFdvnX.png}}
{{https://hugelolcdn.com/i/696567.jpg}}
imperium: "Mój projekt (Mapa do HoMM IV)" /
Ostatnio odkryłem kilka ciekawych rzeczy jeśli chodzi o edytor map. Czy ktoś chciałby zrobić wspólnie mapę do H4?
osada: "Youtube" /
[[https://www.youtube.com/watch?v=YqrCD9T4kGI WIERZENIA DAWNYCH SŁOWIAN]]
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
https://mightandmagic.fandom.com/wiki/Hexis
Ktoś wie jak nazywa się ten plik z portretem Hexisa, albo jak go wprowadzić do gry?
W ogóle odkryłem kilka ciekawych trików pozwalających tworzyć nietypowych bohaterów, a ma to związek z plikiem updates.h4r - można stworzyć bohatera z...
imperium: "Pytania o Heroes 4" /
https://www.youtube.com/watch?v=r1iiWdBG2NE
Grał ktoś może z tym modem i poleca/nie poleca?
imperium: "Arena H4" /
Jeśli już mowa o arenie do Heroes 4 i Equilibrisie, to ja chciałem dodać, że całkiem niedawno powstał mod do Heroes 4, który ma wprowadzić wiele zmian i zbalansować rozgrywkę, linki do artykułów:...
imperium: "Gra online" /
Można sobie zagrać w Heroes 2 przez przeglądarkę https://playclassic.games/games/turn-based-strategy-dos-games-online/play-heroes-might-magic-2-online/play/
osada: "(Pod)Stolik" /
Mosqua nadal nie wróciła, ale za to wróciło Nimnaros https://forum.nimnaros.pl/index.php
imperium: "HIV - dobry i zły pomysł" /
Według mnie H4 jest całkiem przyjemną grą. Jedyny problem to brak ulepszeń stworów i brak umiejętności typowych dla konkretnego bohatera.
Według wielu niewielka ilość miast w H4 to wada, a według mnie nie.
Po co więcej miast? W H4 w zależności od wyboru frakcji zależy jaką...
imperium: "Mini patch do Heroes IV Złota Edycja" /
[url=http://h4.heroes.net.pl/download]Modyfikacje i inne: Naprawione modele bohaterów kampanii TGS[/url]
imperium: "Mapa: Powrót Mosquy" /
Odkryłem prosty sposób na pokonanie strażników przy kopalni i tartaku przy minimalnych stratach już 1 dnia, wystarczy zaatakować ich pojedynczymi jednostkami, a zużyją manę i dzięki temu jak się ich zaatakuje właściwą armią to już nie będą mogli rzucać czarów.
Noverlord...