Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

Skoro jest to projekt na bazie WoGa to które opcje wogifikacji są zachowane w Hocie? To bardzo ważne, bo jeżeli przy okazji tego dodatku będę zmuszony grać Dowódcami, mieć doświadczenie jednostek, burzenie miast i stworzenia 8. poziomu, to nawet mimo 3 nowych miast potraktowałbym to...
No to kiepsko. Dowódcy, town keeperzy, doświadczenie jednostek to zdecydowanie za dużo kombinowania jak na mój konserwatywny (w stosunku do HoMM) gust. Czy będzie istniała opcja wyłączenia niektórych funkcjonalności tak jak w WoGu można było modyfikować opcje wogifikacji?
@Ghulk: nie trafiłeś ponieważ ja wyraźnie się pytałem, czy w Hocie zostanie zachowane menu "wogifikacji" (przerażające słowo, nawiasem mówiąc) - a więc pytałem się nie o to JAK wyłączyć zbędne dla mnie opcje tylko czy w ogóle dana mi będzie szansa zrobienia tego. :) Mimo to...
Nikt tu nie prowadzi wojny, dyskusja dotyczyła Hoty i jej funkcjonalności. Z mojej strony to koniec słowa offtopu.
"Odprawa posłów greckich" - tragedia. Po prostu. Czytanie tego było torturą, w ogóle drażnią mnie wszystkie Agrypiny i inne sztuki utrzymane w klimatach starożytnej grecji, drażni mnie ten ultrapompatyczny klimat i imiona w stylu Olorofuldiurusz albo Eklerkelejkelejkejon. "Czarem i...
@Hell: mam rozumieć, że wygląda to dobrze? :) W sumie to nie wiem jak zinterpretować twoją wypowiedź. Powiedz mi jak uruchomiłeś moda, jak zmodyfikowałeś pliki?
Piję za HoMM3. To chyba jedyna gra której całkiem realnie można życzyć "sto lat". :) Saga umarła, ale H3 jest nieśmiertelna. Zdrowie!
Działa. Jakie to piękne, jakie ostre! HoMM3 nigdy nie wyglądało tak dobrze na moich panoramicznych 19 calach. Twórcy VCMI powinni zaimplementować ten mod do podstawowej wersji wraz z opcjami wyboru rozdzielczości w grze. Zastanawiam się dlaczego mają problemy z tym. Chociaż z drugiej...
Obawiam się, że twórcy mają zbyt wielkie ambicje by wypuścić dodatek który dodaje TYLKO nowe miasto. Prawda jest jednak taka, że do tej pory nikt nie zrobił dodatku który uczciwie dodaje nowe grywalne miasto. Mody które były do tej pory podmieniają jedynie grafiki już istniejących...
[quote=Hellburn]115. Jak w prosty sposób można sprawdzić ilość surowców oraz złota u przeciwnika (gra wieloosobowa)?[/quote] Niech żyje sieć domowa! Odkryłem. Odpowiedź: Podczas tury przeciwnika możemy oglądać swoje miasto. Jako że trwa tura przeciwnika, gra liczy teraz jego...
Bardzo podoba mi się twoja spójna i drobiazgowo przedstawiona koncepcja, ale mam parę ale: 1. 2 poziomy ulepszeń - rzecz, która zabije grywalność. Praktycznie przez całą grę będziesz grał niepełnowartościową armią bo kto będzie miał czas ulepszać 7. poziomów jednostek po...
Pytanie ode mnie: Czy ktoś wie jakie są szanse na tydzień danej jednostki? Które jednostki nie mogą mieć swojego tygodnia? Jakie są szanse na podwójną populację danej jednostki na początku miesiąca? Jakie na są szanse na plagę, a jakie na miesiąc niczego? Jak działa plaga...
Dział [url=http://nowe.h3.heroes.net.pl/]Heroes 3[/url] został wzbogacony o opisy wszystkich jednostek. Jako że jestem autorem opisów i tabelek chciałem prosić wszystkich chętnych o wypowiedzenie się w tym temacie o tym, co sądzą o dziale jednostek, zwłaszcza w kwestiach takich jak:...
@Dag: dzięki za babola. Właśnie na takich "czepialskich" czytelników liczę. :) Co do tłumaczenia - pewne potężne siły zadecydowały, że opieramy się na drugim oficjalnym tłumaczeniu czyli Złota Edycja CD Projektu a tam jest dosłowne tłumaczenie Boar czyli dzik. Sam chciałem...
Podobnie jak odradzanie feniksa: 1 gorgona to 10% szans na zabicie 1 przeciwnika czyli 9 gorgon ma 90% szans na zabicie 1 przeciwnika, 39 gorgon to 100% szans na zabicie 3 przeciwników i 90% szans na zabicie 4 przeciwników, 444 gorgony to 100% szans na zabicie 44 przeciwników i 40% szans na...
Dodałem [url=http://nowe.h3.heroes.net.pl/jednostki/machiny.html]machiny wojenne.[/url] @Enleth: literówka poprawiona. Co do tłumaczeń - wiem, że to drażliwa sprawa. W najbliższym czasie pokażę moje pomysły w tej kwestii. @Drag: znam prawidłowe działanie zabójczego spojrzenia....
Literówki poprawione, co do tłumaczeń - mam już pomysł jak dodać oryginalne nazwy. Do tego mam stare wersje HoMM3 (jeszcze z czasów IM Group) więc stworzę dział "Lokalizacja" w której zamieszczę wszystkie stare wersje nazw jednostek. @Mosqua: generalnie to spędziłem mnóstwo...
Chciałem wznieść toast za wszystkie kobiety w Jaskini, są w mniejszości, więc tym większa należy im się atencja. Wasze zdrowie niewiasty!