Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

W której części Heroesa są takie jednostki jak jeździec śmierci? [color=green]By Drag: Jestem w trakcie tworzenia projektu, który ma na celu spisanie tłumaczeń z różnych wersji w formie przejrzystej strony internetowej, także za jakiś czas będzie to gotowe :)[/color]
Dodam że do tego miasta da się dostać przechodząc przez posterunek klucznika. Zdobycie miasta nie jest istotne ale zazwyczaj opłaca się to zrobić by podbić lvl Gelu.
Nie wiedziałem że niemożność dodania tutaj jednostek z poziomu 6. spędza wam sen z powiek. W trosce o wasze zdrowie mówię - dobrze, jeżeli ktoś BARDZO musi to niech pisze sobie ulubioną jednostkę 6. poziomu, świat nie zginie, a zaoszczędzimy miejsce stracone na bzdurne dyskusje.
@Trotom: minimalizm jest fajny, ale nie w tak skrajnej formie. Po co jednak robić H6, skoro chciałbyś skopiować do tej gry miasta z H3? Moje ulubione: Pan łuku (z angielska pewnie to będzie The Lord of the Bow?) Serafir (???) Zmutowany krokodyl Zmutowana Ważka Zmutowana Syrena...
Większość pomysłów podana przez Mosque jest niedopuszczalna w serii. HoMM to nie Sim City, nie obchodzi nas zarządzanie złożonymi strukturami państwa tylko prowadzenie wojny. Ewolucja serii powinna iść w stronę maksymalnego zróżnicowania stron konfliktu, a nie komplikowaniu...
[quote=Mosqua]I to jest bardzo duży problem dla graczy...[/quote] Nie jest bo nie po to twórca robi grę z ilomaś tam funkcjonalnościami żeby potem gracz je wyłączał. Dając opcję wyłączenia istotnej części rozgrywki daje nam do zrozumienia, że on sam uważa daną...
O nie, sam bardzo chciałbym innowacji ale takich, które służyłyby rozgrywce a nie ją udziwniały. Jestem pewien że proponowane przez ciebie rozwiązania zmniejszyłyby grywalność. Jeżeli pytasz mnie jakie mam swoje propozycje innowacji, to wg mnie dobrym kierunkiem dla serii będzie jak...
@Trotom: nie moderuję tutaj ale ogólnie jestem jednym z moderatorów forum i prosiłbym cię abyś bardziej starał się przy pisaniu postów. Idealnie jest wtedy, gdy post składa się z więcej niż jednego zdania i wnosi coś do dyskusji.
Tak, odczułem takie zażenowanie, że na policzkach pojawiły mi się wypieki i nie wiedziałem gdzie oczy podziać. A było to podczas: "NIeeEE, nie mogę go zostawić!!!" w intrze, oraz: "ElRatH, skoro nigdy nie słuchałeś, to posłuchaj teraz (...)" z końcówki pierwszej kampanii....
Trotom, już wcześniej cię upominałem byś wystrzegał się jednozdaniowych, nie wnoszących nic do tematu postów. Spójrz jakiej długości są posty pisane przed tobą, powiedz, czemu ma służyć twój post skoro nie mówi on nam w zasadzie o niczym? Forum Jaskini to nie Twitter....
Dlatego powstał Indeks Map zakazanych - czyli scenariuszy kompletnie nienadających się do recenzji. Mapy siedzą w Krypcie i mogą zostać pobrane ale są omijane przez recenzencką brać, gdyż szkoda jej czasu na takie barachło. Miło mi, jestem Konqer, alias Sasza.
Prosimy o bardziej szczegółowe informacje. Mam rozumieć, że chodzi o granie we własne mapy stworzone w edytorze? Czym objawia się niemożność grania w nie? Nie pojawiają się w ogóle w spisie map czy po prostu nie da się ich uruchomić?
Przy tworzeniu mapy nie jest ważne z jakiego edytora korzystałeś tylko jaki rodzaj mapy zaznaczyłeś przy jej tworzeniu (Plik -> Nowy). Sprawdź jaka wersja HoMM jest zaznaczona przy tworzeniu nowej mapy.
Moja sygnatura to refren [url=http://www.youtube.com/watch?v=s6WGNd8QR-U]tej piosenki[/url].
Wg mnie wypas, zrób proszę łątkę do wersji H3: Complete (tzn. taka, która zmienia tylko menu główne) bo mam dość tej crapowatej tapety z tej angielskiej wersji.
Dziś słuchałem pierwszej audycji Beerhemota. Wg mnie ludzie którzy są odpowiedzialni za to dzieło to straszne sztywniaki. :) A Sam ma w ogóle mało radiowy głos. :)
Aby trochę ożywić wątek, moje pytanie: Czy jednostka może mieć ujemne szczęście? Jeżeli tak, podać wszystkie możliwości uzyskania ujemnego szczęścia. Jakie konsekwencje ma posiadanie ujemnego szczęścia?