Nudzi ci się. :D Mi tam by się nie chciało rozpisywać tyle wszystkiego - od każdej umiejętności wcześniej, po wierzchowce, statki i klasy teraz - ja bym, nie wyrobił, poza tym musiałbym mieć skończone drzewko umiejętności, a do tego daleka droga. ;)
A jeśli zamek życia był...
Robertus
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Co do nudności mojego zamku - chodzi mi o to, ze wszystkie jednostki oprócz 2 są praktycznie takie jak zawsze, ale zmieniać tego nie chce, bo nie widzę celu w tym. U ciebie są muszkieterzy - ale u mnie akurat nie przejdą ze względów o których powiem później. A gryfy mi np. nigdy nie...
imperium: "Fabuła Vendrala" /
Wprawdzie napisałeś teraz trochę mniej o kazdym scenariuszu niż wcześniej, ale starczy że mnie nie było trochę ponad tydzień i już nie wyrabiam z czytaniem. Doszedłem do połowy i głowa rozbolała od natłoku informacji. :D
Tak z ciekawości to plan na te wszystkie kampanie...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Miał być zamek barbarzyńcy (pominę czas na niego - 1 tydzień), ale jakoś kurde nie mogę określić dobrze umiejętności goblina, więc przerzuciłem się na frakcję leśną. Z lepszym skutkiem. Aczkolwiek u enta też wolałbym nazwać um. jakoś inaczej, ale w gruncie rzeczy chodzi o to...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Jeju, że też chce ci się tak wszystko opisywać... Z tyloma nazwami własnymi... Ja bym tak nie mógł, połowa nazw byłaby totalnie nieklimatyczna. I dlatego sobie to odpuszczam. :D
[quote]Symbole: oko, słońce
Herb: oko na tle słońca[/quote]
Grunt by umysł się nie przepracował....
imperium: "Z którą frakcją z H4 się..." /
Moc.
Ponieważ barbarzyńcy w HIV to nie tylko siepacze rozwalający wszystko, ale także honorowi wojownicy, walczący za swój lud. Oczywiście z barbarzyńcami typu Vogl Karkołamacz ne przeżyłbym jednego dnia, ale kazdy wymieniając 'swoją' frakcję wybiera chyba patrząc na dobrą...
imperium: "Frakcja Śmierć" /
Ech, pamiętam jak też zawsze mnie irytowało to połączenie nekropolis z inferno... Aż w końcu wziąłem się za kampanię 'Pół-martwy' i teraz uważam ten zamek za 1000% klimat (bez pomyłki w zerach). ;) Ale o tym to już chyba napisano wszystko co trzeba, tak samo o "mgle wojny"....
imperium: "Beta-testy" /
W końcu mialem czas na posiadanie komputera włączonego przez te 6h z hakiem (w sumie prawie 8, bo po 1h komp się zaciął i musiałem zacząć od nowa...) i ściągnąłem betę. Rozpakowałem ją. Zainstalowałem ją. Machnałem 'dwa szybke'. Pobrałem jakieś aktualizacje. I nic. Zupełnie...
imperium: "Beta-testy" /
Nie, żadne błędy nie wyskoczyły. Po prostu zaktualizowało się wszystko co chciało, doszedł ten paske do końca, okienko z aktualizacjami znikło i... nic się nie działo. Klikałem jeszcze raz na ikonkę gry, pasek aktualizacji przelatywałem w mgnieniu oka i znów się nic nie działo....
imperium: "Beta-testy" /
Wydawało mi się, że był instalowany automatycznie przy instalacji gry, ale dla pewności zainstalowałem 2(?) raz i nadal nic się nie dzieje. :/
imperium: "Beta-testy" /
Niestety żadna z twoich rad nie zadziałała. :/
imperium: "Edytor HoMM IV - Problemy" /
Witam, to znowu ja. Poprzednia mapę porzuciłem (scenariusz naprawiłem, ale doszedłem do wniosku, żę był badziewny) i zająłem się następnym. Mam taki problem - w tekstach w 'zdarzeniach' nie działa mi enter. :o Tak jest wszędzie, czy tylko u mnie?
imperium: "Edytor HoMM IV - Problemy" /
W wyświetl komunikat. Czyli sugerujesz, że jakbym wcisnał enter, to mimo nie wyśiwetlenia się tego w komunikacie, w grze zdanie zaczęłoby się normalnie od następnej linijki?
imperium: "Edytor HoMM IV - Problemy" /
Cóż, to sprawdzę gdy skończe mapę, bo póki nie mam przeciwników etc. zrobionych, to mapa nie wchodzi w grze. ;) A na razie mam zrobioną ~0,1, wiec trochę jeszcze poczekamy. :)
E: Już działa, mogę spokojnie działać dalej. :)
imperium: "Pytania do mapmakerów" /
Grałem szybko ze 20 minut i moje spostrzeżenia:
-Można ominąć srebrne pegazy po prawej;
-Mnisi blokują dostęp do straznicy teoretycznie pilnowanej przez pikinierów;
A oprócz tego to te walki typu ja vs 2 gargulce są neipotrzebne jak dla mnie, tylko strata czasu. A i zastanawia...
imperium: "Fanowskie kampanie w H4" /
Tak jak Alistair, zagłosowałem na fabułę. Nie grałem co prawda w żadną fanowską kampanię do HIV, jeno jeden scenariusz, ale to właśnie fabuła kampanii z IV sprawia, że cenię je wyżej niz te z III. Ciekawe rozwiązania, czyli możliwość robienia niesamowitych skryptów też jest...
imperium: "Edytor HoMM IV - Problemy" /
Witam, to znowu ja. Tego weekendu wróciłem sobie do mojej mapki i mam taki problem. Otóż postawiłem sobie most miedzy dwoma wyspami. Taki oto ładny długi most, bo i odległość była długa. Potem próbowałem postawić na nim Krzyżowców, żeby strzegli mostu. No ale oni co ich ustawię...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Witam. :) Cieszy mnie zobaczenie dalszych prac Vendrala, chociaż muszę przyznać, że jeszcze ich całych nie przeczytałem. Ale to zrobię.
Co jednak chciałem napisać. Ostatnio zgrałem sobie znowu w pierwszego HoMM'a. I grało się naprawdę genialnie. W sumie lepiej niż w III czy IV jak...