Tak, tak - Ty to masz pecha biedaku. Może kiedyś to poprawimy, a może nie...
Pozdrawiam
MiB
imperium: "[TODO] Oberża pod Rozbrykanym Ogrem" /
Przekazałem do Gnoma, możesz jeszcze pomęczyć Ghulka o tę zmianę ;-)
Pozdrawiam
imperium: "Nowe działy Heroes 1 i Heroes 2" /
Nowy layout dla H2 swego czasu stworzył Hiro - jest wdrożony pod nowy CMS i można zeń korzystać niejako od kopa.
Pozdrawiam
MiB
[color=#CC0000]Link wypalono ;) - Hell[/color]
imperium: "Nowe działy Heroes 1 i Heroes 2" /
Miejsce pod nowy dział H1 też już zostało przygotowane, więc nie ma na co czekać - po prostu działajcie :-)
Pozdrawiam
[color=#CC0000]Link wypalono ;) - Hell[/color]
osada: "Humor Jaskiniowy" /
[url=http://mocnopomocni.pl/]Zgadł zarówno Gelu jak i Agraela[/url] - ktoś spróbuje go zagiąć czymś innym? :D
Pozdrawiam
MiB
imperium: "Edytory do HoMM V i VI" /
Nad słabą jakością edytora map do H5 i H6 ubolewają sami autorzy.
<[Jich: Heroes VI na etapie tworzenia terenu i lokacji jest do ogarnięcia w trzy tygodnie]>
Edytor do H3 jest do ogarnięcia w całości w kilka godzin :P
<[Ratinis: [[http://mapy.tawerna.biz/ Zbiory map z Tawerny]]...
imperium: "Edytory do HoMM V i VI" /
Tutaj zgodzę się z Mateuszem - jeśli edytor do H5 / H6 potrafi ogarnąć tylko garstka wybrańców, to oczywistym jest, że map pojawi się niewiele. Jasne - **mogą być** znacznie bardziej zaawansowane i rozbudowane niż te z H3 / H4 (ale to możliwość, nie reguła!), ale nadal będzie ich...
imperium: "Edytory do HoMM V i VI" /
Cześć,
gry stają się z jednej strony bardziej rozbudowane a z drugiej prostsze. Jeśli ja mam poświęcić dzień na rozkminianie podstaw edytora, to muszę mieć ku temu naprawdę dużą motywację. Pamiętam, że pierwszą mapę do H3 na własny użytek zrobiłem w wieku bodaj 13 lat i...
osada: "Strona domowa Czasu Imperium" /
@Yuber: no nawet ja ciut ciut zgłupiałem jak patrzyłem na zrzut ekranu. A co widzisz jak się wylogujesz / zmienisz przeglądarkę? Z mojej perspektywy wygląda to albo na problem z ustawieniami języka albo uprawnieniami (i żadnego z tych ustawień sam z siebie nie zmienisz ;-) ).
Co do...
osada: "Strona domowa Czasu Imperium" /
@Yuber: rozumiem, że na Chrome odwiedzasz serwis jako zalogowany użytkownik, a na Mozilli jako gość, mam rację?
@Tull: to nie wina przeglądarki, ale wspomniany już przeze mnie uprawnień. Przeglądarka sama z siebie nie może zmienić języka serwisu ;-)
Pozdrawiam
MiB
osada: "Strona domowa Czasu Imperium" /
@Tull: nie o język chodzi, ale mniejsza o to. Co bym powiedział na WP? Powiedziałbym "nie", z wielu różnych powodów [1]. Ale czy ja Ci wyglądam na osobę decyzyjną? :P
Poza tym - jeśli chcesz dodać nowych redaktorów do dominium Czasu - zrób to (masz takie uprawnienia). Nie wiesz jak?...
imperium: "Emeryci – nadzieją JB?" /
Tarnoob, na litość Starożytnych, co Ty palisz?
(tak, wiem, bardzo konstruktywny komentarz :P)
imperium: "Problem z mapą o rozmiarze Olbrzymia..." /
Patch 4gb? Brzmi trochę, jakbyś miał system plików Fat32 i przekroczył maksymalny dopuszczalny rozmiar pojedynczego pliku :P
Pozdrawiam
MiB
imperium: "Aktualizacja głównej" /
Dziś na głównej aktywne są 3 tematy w Imperium i 2 w Osadzie. Pozostałe dyskusje miały aktywność przed 2-3 dniami. Nie widzę powodu, żeby rozszerzać listę tematów.
Ale lista map z Krypty to inna sprawa, podobnie jak lista najnowszych grafik z Osady.
Pozdrawiam
imperium: "Aktualizacja głównej" /
Dlatego dla osób odwiedzających JB nieregularnie istnieje na forum opcja pokazania "Nieprzeczytanych tematów". Dołożenie analogicznej listy "Ostatnio aktywne", która zawierać będzie aktywne tematy z ostatnich X dni (np.: 7 dni).
Jestem zwolennikiem takiej listy + linku doń na stronie...
imperium: "Aktualizacja głównej" /
Silv - odniosłeś się jedynie do początku mojej wypowiedzi, która miała na celu wskazania pewnego istniejącego rozwiązania. Ono może nie działać, nie przeczę. Ale analogiczna lista najnowszych postów, obejmująca zarówno Osadę jak i Imperium, do tego dostępna na forum oraz z...
imperium: "[FIXME] nie wyświetlają się newsy..." /
Odświeżona główna wygląda świetnie, choć IMO trochę zbyt monochromatycznie. Niemniej jednak gratuluję - nareszcie nie trzeba wybierać które batoniki domyślnie pokazać, a które ukryć ;-) No i dzięki Ubi mamy grafiki Behemota wysokiej jakości :D
@Morglin: z dawnych czasów...