Imperium

Behemoth`s Lair

Squirtle

Ja jestem przekonany, że najpotężniejszy jest Szał Krwi. Daje bardzo duzo naszym jednostkom. Przy kolejnych poziomach blood rage jednostki zdobywają świetne zdolności dzięki którym stają sie najlepszymi ze swojego poziomu. Plus bohater Który ciągle utrzymuje szał na wysokim poziomie...
Na początku magia zniszczenia jest najlepsza ale z czasem gdy przybywa nam coraz więcej jednostek to magia zniszczenia traci na sile. Wtedy dobra zaczyna być magia mroku i magia światła bo niezaleznie od liczby jednostek mozemy osłabić przeciwnika czy ulepszyć swoje armie. Osobiście...
Szkoda, że w ankiecie nie ma Twierdzy ;/. Według mnie to najlepszy zamek i mój ulubiony. 1.Gobliny siedlarze zastawiaja pułapki i skracają zasieg ruchu przeciwnika, a alternatywna forma plugawi magię. Obie są bardzo dobre w zależności od przeciwnika. Plus mogą byc wykorzystane przez...
1.Prześladowca- za truciznę i niewidzialność 2. Krwawa furia- Bardzo szybkie a z taktyką lub Butami obieżyświata potrafi dobiec do każdej jednostki na polu walki zaatakować i powrócić bez kontrataku. 3.Podrzegacz- Moze dla wielu to słaba jednostka ale za to dobry tanker. A takowy...
Między artefaktem a surowcami można się rozwodzić ale złoto jest bezsensowne. Ponieważ o wiele więcej można zyskać wybierając artefakt i sprzedawając go potem w targowisku za wyższą cenę niż możnaby zdobyć złota. Surowce to czasem wylosowane kilka surowców które są aturat dla...
1.Chłop-słaby bez umejętności(choć gobliny bez przekształcenia są gorsze bo zdradzają to gdy je już przekształcimy stają sie dobre, nie zdradzają i mają uyteczne umiejętności) 2.Ożywieniec - wolny i mało inicjatywy ; Gargulec - bardzo mały atak 3.Tu jakoś nie widze słabych...
1.Przystań: Maeve - wzmacnia przyśpieszenie, warto jej dać moc prędkości (grupowe przyspieszenie na zaawansowanym poziomi z talentów) 2.Sylwan: Ossir - wspomaga kluczowe jednostki - myśliwych 3.Akademia : Nathir - Kula ognia już na początku rozgrywki 4.Forteca : Helmar - przydatny do...
Wszystko oczywiscie zalezy czy pakujemy a armię czy w czary bohatera. W bohatera mozna zapakowac jakis talent magiczny czy oswiecenie + jakas magia ktora lubimy. Ja jednak wolę pakować w jednostki. Bo mamy ich zawsze duzo i czestsze ruchy niz bohaterem raz na jakis czas (a przy duzych...