Sirius po interwencji magomedyków był w pełni sił ale wiedział, że walka z Irhakiem łatwa nie będzie, postanowił jednak się zgodzić.
-Zgadzam się ale dla wyrównania szans-Sirius znowu zmienił się w swoją demoniczną postać-Drobne zmiany, teraz możemy zaczynać.
Sirius
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Sirius znalazł jedno miejsce w które mógł uderzyć drakopyra i uderzył go w szczękę, aż zaskoczony Irhak się cofnął o parę kroków, wampir to wykorzystał wzniósł się w powietrze, po chwili zaczął pikować z mieczem wprost na swojego przeciwnika.
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Sirius też był wściekły, bardzo zdenerwowała go zagrywka z demonami. Wampir przemówił
-Wzywam was wampirze sługi! Wasz cel jest jeden nie zważając na straty zniszczyć te stwory!
Za Siriusem pojawiły się dwa portale z który zaczęły wychodzić średnie wampiry, jedna połowa była...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Irhak nie zauważył, że nie trafił w ścięgna Siriusa. Wampir wyciągnął kuszę i załadował bełtem z przymocowaną długą i cienką linką z włosia jednorożca, bełt trafił Irhaka nie czyniąc mu poważnej krzywdy ale zasklepił się po skórą drakopyra który w tym momencie...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Siriusowi jakimś cudem udało uwolnić się od drakopyra, wzleciał za niego po czym ukąsił go w szyje. Irhak starał się zrzucić wampira lecz, jego przeciwnik zdążył już upić mu trochę krwi co zwiększyło Siriusowi szanse na wygraną. Wąpierz odnowił swoją energie poprzez...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Sirius zamienił się w mgłę, a zdziwiony Drakopyr wstał i rozglądał się przez kilka sekund. To była szansa dla wampira, z mgły wyłoniła się ręka dzierżąca Zgubę i cięła przez plecy Irhaka. Drakopyr nie wiedział co zrobić, otrzymał jeszcze kilka Takich ciosów, po chwili z...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Sirius ledwo trzymał się na nogach, wrócił już do swojej normalnej postaci, wyszeptał tylko trzy słowa.
-Dajcie tu magomedyka...
I zemdlał.
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Kiedy obaj walczący byli już uleczeni zajęli się rozmową.
-Trzeba przyznać połączenie zdolności kilku ras może być zabójcze-Powiedział Sirius.
-Ale posiadanie wszystkich zdolności danej rasy również może być potężną bronią-Odrzekł Irhak
Później jeszcze długo...
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Sirius był na przegranej pozycji, demon który go trzymał był silniejszy od niego, a ataki Naadira też do przyjemnych nie należały ale wampir musiał działać. Przywołał kilka nietoperzy które przez chwilę zajęły Naadira, a sam w tym czasie wygrzebał jedną z wielu fiolek które...
osada: "Ogórki Kiszone" /
Sirius zauważył trudną sytuacje swoich towarzyszy, wstał i stworzył kulę ognia którą wystrzelił w bestie. Zaklęcie ominęło stwora o kilka cal ale za to bestia zwróciła uwagę na wampira przez co jego towarzysze mogli zacząć działać.
- Okrążmy tego stwora-Powiedział Zharven....
osada: "Arena Mocy i Magii" /
Wampir wstał, ostrza asasyna dalej sterczały mu z ramion, wyciągnął piecze ze swojego ciała, po czym padł na kolana.
-Na dzisiaj wystarczy.-Powiedział wampir, po czym położył Zgubę u swoich nóg- Już koniec, wygrałeś Naadirze.
Ja osobiście nie mam nic przeciwko otwarciu Gildii Nekromantów. Nawet tymczasowo na próbę, jakby zwiększył się poziom to zostawić, a jakby pozostał taki sam lub mniejszy to zamknąć.
imperium: "Rekrutacja" /
Nazwa państwa: Gorgoroth
Imię władcy: Sirius
Tytuł władcy: Hrabia
Prowincja: 33 [color=red]+ 31[/color]
Kolor: red
imperium: "Władza" /
Imię: Sirius Aiedail
Dynastia: Aiedail
Tytuł: Hrabia, wódz
Rok urodzenia: 1066
Profesja: Rycerz, Mędrzec
Osobowość: Sirius to spokojny władca, naprawdę ciężko jest go zdenerwować ale jak komuś się to uda to powinien uciekać, ponieważ władca Gorgoroth jest...
imperium: "Gorgoroth" /
Nazwa prowincji: Gorgoroth
Warunki geograficzne: Prowincja to typowa równina. Na obszarze wielu hektarów ciągną się puste przestrzenie. Prowincja ma dostęp do morza.
Gospodarka: Prowincja żyje głównie z dostaw dorszy i rzeźb robionych według tradycyjnych wzorców. W prowincji...
imperium: "Siedziba" /
Siedziba władcy znajduje się w stolicy kraju, mieście Gorgoroth. Jest to duża twierdza o grubych murach, przygotowana na wiele dni oblężenia. Twierdza pełni role miejsca zamieszkania władcy i ostatniego bastionu.
Wygląd: http://www.zamkipolskie.com/klodz/klodzko11.jpg
imperium: "Armia" /
Ogólnie o armii Gorgoroth:
W państwie funkcjonuje stała armia. Młodzieńcy w wieku 17 lat przechodzą obowiązkowe roczne szkolenie wojskowe. Po zakończeniu szkolenia podczas niebezpieczeństwa są oni wzywani do obrony granic państwa. Stała armia to w dużej mierze piechota...
imperium: "Plany" /
-Wysłać ekspedycje badawczą do prowincji numer 13, w celu sprawdzenia czy te tereny nadają się do kolonizacji
-Wprowadzić odznaczenie dawane za zasługi dla państwa "Order Koczownika".
-Ściągnąć podatki z miast 10% dochodów i wsi 5% dochodów.
-Ustanowić rocznice powstania...
imperium: "Siedziba" /
Władca spojrzał na mapę, a potem na dokumenty które dostał od posłańców. Podpisał wszystkie, a potem przemówił.
- Powiedzcie swoim władcą, iż propozycje sojuszu przyjąłem, życzę wam bezpiecznego powrotu do swoich ojczyzn.
- Panie - Po chwili ciszy odpowiedział posłaniec...
imperium: "Władza" /
Imię: Anesthesia Aiedail
Dynastia: Aiedail
Tytuł: Władczyni
Rok urodzenia: 1070
Profesja: Mecenas
Osobowość: Anesthesia jest nastawiona pokojowo do wszystkich. Mimo, iż pochodziła z wojowniczego plemienia gdzie wszystkie dzieci uczono walki nie potrafi walczyć ostrzem,...