Imperium

Behemoth`s Lair

Zdolność: Banshee howl

Permalink

Mam pytanie. Co sadzicie o magii ciemnosci? osobiscie uwazam ze to najbardziej dopakowana magia w hV. I jeszcze jedno. Pytanie o howl o terror(ultimate necro) czy dziala jako oddzielna umiejetnosc? czy odejmuje dodatkowe -6 do morale od howl of banshee? wbrew pozorom jest to istotne gdyz deidre, ktorej specjalnoscia jest banshee howl, ktore na wysokim poziomie odejmuje 4 od morale i od lucka. Jezeli efekt by sie kumulowal odejmowalaloby to -10(!) do morale. Prosze piszcie.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.07.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Ale nowego posta to chyb nie trzeba było zakładać...


Permalink

Nic się nie stało:-)
Zgadzam się że magia ciemności jest jedną z lepszych szkół magii, w sumie można by nawet pokusić się o stwierdzenie iż najlepszą:-)
Jeżeli chodzi o banshe howl to niestety nie wiem:-(


Permalink

Tu też muszę się zgodzić. Wszelkie klątwy, spowolnienia itp., szczególnie z efektem masowym potrafią nieźle dać się we znaki. Jednak Magia Światła posiada przeciwstawne czary , które poniekąd rownoważą Magię Ciemności. Najsłabsza jest chyba Summoning.


Permalink

mysle ze u magia ciemnosci przewaza nad swiatlem. Grupowa dezorientacja jest zabojcza. Jezeli drugi hero niema grupowego oczyszczenia to klapa. Nie wpominam tu o hipnozie-rzucic ja na arcymagow, lub piekielne czarty to poprostu przegiecie. Co do summoning-wiekszosc zaklec jest kiepska, te zadajace obrazenia maja swoje duzo lepsze odpowiedniki w magi zniszczenia. Trzesienie ziemii jest b. rzadko naprawde efektywne i jakby na to nie patrzec rzadko sie go uzywa. Ale jezeli predko rozwinac magie przywolania, i przy odrobinie szczescia trafic w gildii magow przywolanie feniksa, rekompensuje reszte. Uwazam ze feniks jest bardzo przydatny zwlaszcza przy walce z armiami neutralnymi, ale ma i swoje wady-niektore jednostki latwo sie go pozbywaja-taki piekielny czart, lub widmo.

ps. wybaczcie za ortografie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2007, Ostatnio modyfikował: Big Boss

Permalink

Big Boss

Pytanie o howl o terror(ultimate necro) czy dziala jako oddzielna umiejetnosc?

Jeśli chodzi o howl of terror to odejmowane jest 6 pkt morale. Idealnie żeby popsuć szyki komuś z Dowodzeniem i artefaktami. I pogrążyć kogoś bez artefaktów i dowodzenia :D


Permalink

Wiem, nie chodzi mi o to. Banshe howl odejmuje 1 od morale i lucka. i 10% z inicjatywy. Deidre, bohaterka necro ma specjalnosc banshe howl. na wyzszych poziomach howl odejmuje tyle samo od inicjatywy i lucka co od morale. na jakims 15 -3 od lucka i morale i 30% inicjatywy. moje pytanie brzmi, czy howl of terror kumuluje sie z howl of banshee. bo wtedy ciezko wybierac- czy odjac wiecej od lucka w wypadku howl of banshee czy wiecej od morale- w wypadku howl of terror.


Permalink

coś kojarze że był taki temat na Celestial Heavens.. kiedyś i z tego co pamiętam to odpowiedz jest:
Tak. Efekt kumulują się.
Ufam mej pamięci.. aczkolwiek wiecej niż 90% szans że tak jest to nie dam ;). Baaaardzo rzadko gram Nekrosami wiec własnego doświadczenia w tym temacie nie mam.

W rękach Deidre jest to niezwykle mocne połączenie. Spokojnie można jednym "czarem" zdjąć 10pkt Morale co Zawsze da nam -5 w statystykach u przeciwnika (oczywiscie u jednostek ktore morale biorą pod uwagę)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2007, Ostatnio modyfikował: Kafi

Permalink

Właśnie, też jestem tego ciekawa... parę razy zdobyłam ten skowyt grozy, tyle tylko, ze nie wiedziałam jak go użyć :/ Ostatnio zaczęłam grać nekropolis i ta informacja by mi się bardzo przydała.


Permalink

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis, o i mam pytanie czy komuś udało się kiedyś zdobyć władce kości i inne umiejętności tego samego poziomu (np. wieżeje), w kompedium powinni napisać co trzepa zrobić by zdobyć ten mistrzowski talent.


Permalink

Shadey

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis, o i mam pytanie czy komuś udało się kiedyś zdobyć władce kości i inne umiejętności tego samego poziomu (np. wieżeje), w kompedium powinni napisać co trzepa zrobić by zdobyć ten mistrzowski talent.

Musisz zdobyć artefakt o nazwie: wisior mistrzostwa. On daje mistrzowski, podstawowy talent bohatera, nawet jeśli masz tylko początkujący.


Permalink

Efekty kumulują się, co wynika nawet z opisu.

Synthia

Musisz zdobyć artefakt o nazwie: wisior mistrzostwa. On daje mistrzowski, podstawowy talent bohatera, nawet jeśli masz tylko początkujący.

Nie zgadzam się. On tylko podnosi poziom znajomości tego talentu o 1.

Shadey

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis (...).

Nie, każdy bohater ma po prostu inną strategię rozwoju.

W ToE Morale maksymalne/minimalne wynosi 10/-10, co jeszcze skuteczniej odbiera wrogowi chęć do walki. Warto dodać, że ta umiejętność jest jeszcze skuteczniejsza, gdy w ToE zdobędziemy zestaw "Objęć Śmierci". Daje nam to zmniejszenie utraty GB bohatera tylko o połowę podczas rzucania Skowytu Banshee ( Banshee Howl) + przesuwanie się bohatera o 10% naprzód na pasku Inicjatywy, gdy wystąpi efekt negatywnego Morale u wroga ( przeciwieństwo Empatii i artefaktów Lwiego Ducha).

Co do Magii Mroku, trzeba ją zdobyć po drodze do Skowytu Grozy. Podobnie jak Magię Przywołania. Grupowa Dezorientacja jest niemożliwa, kiedy chcemy zdobyć Ultimate Skill Nekropolis ( możemy zdobyć tylko Mistrza Klątw i Mistrza Bólu ). Magia Przywolania jest skuteczna, gdy mamy wysoką Siłę czarów, co łatwo osiągnąć jako Nekromanta wspomagany Oświeceniem. W ToE nie tylko Feniks jest skuteczny. Przydaje się też Wskrześ Umarłych ( choć było skuteczniejsze przed balansem zmniejszającym życie oddziału po leczeniu ), Magiczny Kryształ i Bariera Miecza blokujące ostrzał, Przywołanie Żywiołów ( z Mistrzem Przywołania i wysoką Siłą Czarów), Pięść Gniewu też potrafi napsuć krwi odpornemu na magię wrogowi, Rój Os też niczego sobie, a Tajemna Zbroja dobija wroga. Za pomocą Widmowych Zastępów w jednej z pierwszych wersji podstawki zdobyłem Erewel Agraelem ( zdobyłem czar w 2. scenariuszu i bez przerwy klonowałem Władczynię Sukkubusów ),i choć po balansie ( można teraz stworzyć tylko jedno widmo dla każdej istoty, widma nie mają zdolności aktywowanych ) są nieco mniej skuteczne ( zdolność Widma też została osłabiona do max. 2 pudeł), nadal są niezwykle skutecznym czarem.

Czy Magia Mroku jest lepsza od Magii Światła? Przecież wystarczy rzucić Odbicie Pocisku ( ulubiony przez SI czar ) i jest się w 70% odpornym na ostrzał ( jeśli czar został rzucony na poziomie eksperckim ). Poza tym jest mnóstwo czarów przeciwstawnych do Magii Mroku.

Przykłady:

Przyspieszenie - Spowolnienie

Odbicie Pocisku - Dezorientacja

Prawa Moc - Cierpienie

Słowo Światła - Klątwa Piekieł

Choćby ze względu na to ostatnie, można stwierdzić, że Magia Mroku jest lepsza dla Nekromantów i Lordów Demonów, Magia Światła zaś dla pozostałych klas. Choć jest to kwestia głównie strategii gry, innej dla każdego gracza.