Jeśli ktoś w to grał i przeszedł to proszę o odpowiedź. Mam taki problem, a mianowicie nie wiem jak się w tej grze zabija. Są jakieś specjalne przedmioty do tego? Bo nie wiem jak mam rozwalać tych zombiaków i tych niewidzialnych.
Jeszcze jeden problem to to, że obraz mi się rozmazuje podczas grania ale gdzieś słyszałem, że podobno tak ma być bo ta gra jest tak zrobiona.
Amnesia: Mroczny Obłęd
Sawyer /
Amnesia jest grą cudownie straszną, to muszę zaznaczyć na starcie. ;)
Potworów zabić się nie da Agonie. Ta polega na odciąganiu uwagi, kryciu się po celach/pokojach i uciekania od tychże. Dlatego ta gra jest SURVIVAL-horrorem. Tutaj po prostu trzeba przetrwać do samego końca gry.
Jeżeli ktoś ma jakiś problem w jakimś miejscu to chcętnie wytłumacze, co i jak zrobić. :)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.11.2011, Ostatnio modyfikował: Sawyer
Mosqua /
Ja zaczęłam w to grać i idzie mi dobrze. Momentami ma się niezłą paranoję i się nie wie, czy tutaj zapalać by się nie zgubić, ale to może być nadmiernie niebezpieczne.
Chciałabym się jednak zapytać, czy moje spostrzeżenia są poprawne. Potwory rozpadają się w świetle słonecznym, a po uniknięciu pierwszego ataku i odejściu w korytarz znikają. Nie wiem czy to lokalne błędy, czy zasada ogólna (potwierdzenia znaleźć w sieci nie mogę).
No i tradycyjnie mody - przejrzałam co niektóre i do pewnych podejdę. Zwłaszcza tych co są całkowitą modyfikacją (np. White Night) lub całkowicie dziwne (nazwy i linku znaleźć nie mogę, ale tam była np. taka kukła z fakiem, co gulgodała jak jakiś niedorozwój).
Hellburn /
Post Agona to zapewne jakaś prowokacja ;). Szczególnie fragment o tym "rozwalaniu zombiaków". Dobry żart. Rozmazany ekran to efekt zamierzony przez twórców.
Ja w momencie ukończenia gry miałem w plecaku ~18 butelek z olejem i ~100 krzesiw.
Mosqua: Twoje spostrzeżenie jest błędne. Przynajmniej co do światła słonecznego - czasami główny bohater ze strachu majaczy, nie wszystko co widzimy jest prawdziwe. Jednak to, że przeciwnicy znikają gdy się pozostaje w ukryciu jest w większości przypadków prawdą. Gra zdaje się randomowo spawnować przeciwników, w przeciwieństwie do Penumbry, gdzie psy lub zainfekowani mieli określone ścieżki "patrolu".
Then again, maybe not.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2012, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Broghild /
Na mnie ta gra wywarła naprawdę duże wrażenie. Świetny klimat, wciągająca fabuła, no i naprawdę straszy. Szkoda tylko, że taka krótka; mogłaby być także trochę mniej liniowa. W każdym razie czekam na premierę Amnesii 2.