Imperium

Behemoth`s Lair

Najlepsze jednostki

Permalink

Moje maskotki to (po jednym z każdego zamku, nie uwzględniając żywiołaków i WoG,a):

1)Behemoty
2)Szkielety (ale tylko w dużych ilościach)
3)Gorgony
4)Demony
5)Drzewce
6)Dżinny
7)Czarne Smoki
8)Mnisi


Permalink

Ulubione:
1. Centaury
2. Harpie (atak i powrót, Dungeon)
3. Gryfy (są dość silne, mają duży przyrost)
4. Meduzy
5. Minotaury
6. Czarni Rycerze (uratowały mnie kiedyś...)
7. Czarne Smoki (pochodzą z Dungeon, sentyment z Heroes II)

Znienawidzone:
1. Rusałki (Conflux)
2. Krasnoludy
3. Żywioły Wody (Conflux)
4. Żywioły Ognia (Conflux)
5. Drzewce (są za wolne)
6. Nagi (za konkurencję jaką robią Czarnym Rycerzom)
7.
a) Tytany (głupie tytany i tak nie wygrają ze Smokami)
b) Archanioły (przereklamowane, drogie)
c) Feniksy (za to, że pochodzą z kretyńskiego Conflux)

Permalink

Jak dla mnie najlepsza jednastka siodmo poziomowa jest starorzytny behemot dozo zycia obniza obrone cos wspanialego co do innych jesdnostek to z 5 poziomowych najlepsze sa wielkie gorgony a z szosto nagi czwarto ogry :) lubie je a dalej to jak leci :)
(yellow)Leci i brakuje tchu, jak się czyta, więc skorzystaj z przecinków i kropek - H.G.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.03.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Najlepsze jednostki jak dla mnie:
1 poziom:Centaury
2 poziom:Krasnoludy
3 poziom:Elf
4 poziom:Ogry
5 poziom:Gorgony
6 poziom:Czarny Rycerz
7 poziom:Anioł

Nie wliczam oddziałów z Woga


Permalink

1. Centaur (za szybkość)
2. Harpie (za powrót)
3. Leśne elfy (bardzo dobrzy strzelcy)
4. Wapiry (za ulepszone Alpy, które "biorą" HP)
5. Roki (za wszystko)
6. Czarni jeźdźcy (za całokształt)
7. Behemoty (wiadomo ;]).

W czwartym wahałem się czy nie wziąć Pegazów, ale to co mi kiedyś zrobiły Alpy z armią... ;]

Permalink

1. Centaury Królewskie
2. Gargulece
3. Elfy
4. Alpy
5. Minotaury
6. Nagi (bezkonkurencyjne)
7. Czarne Smoki


Permalink

1.centaury bojowe
2.kusznicy
3.szare elfy
4.krzyżowcy
5.mnisi
6.upiorni rycerze
7. archanioły albo czarne smoki

p.s. co to są alpy?

Permalink

Takie jest tłumaczenie w niektórych wersjach Herosa, a chodzi o ulepszone wampiry.


Permalink

Andrzej Niszczyciel napisał;

1.Większy Gremlin {strzela}
2.Żywiołak Burzy {strzela, odporność na wiatr}
3.Gryf Królewski {szybki}
4.Wampirzy Lord {odradza się troche po ataku}
5.Wielki Dżin {szybki, daje 3 czary}
6.Wilczy Jeździec {silny, szybki}
7.Czarny Smok {całokształt}

W normalnym Heroes 3 jest wogóle Wilczy Jeździec na 6 poziomie jakiś?? (w dodatki nie grałem, więc w nich się nie orientuję co do twojego postu!)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.05.2007, Ostatnio modyfikował: Serpentenz

Permalink

1. Szkielety
2. Łucznicy
3. Upiory
4. Minotaury
5. Harpie(ulepszone)
6. Archanioły
7. Błękitne smoki


Permalink

Z H.G. jak zwykle zgadzam się prawie całkowicie :). W temacie o zamkach była już dyskusja na temat Tower... Bodajże ja i H.G. broniliśmy towera... A co do tego powyższego prawie - Haav, powiedz mi, jakie jednostki wolisz na poziomach 3 i 5, bo widziałem w twoich postach 2 różne wersje :).
Pentacz, nie jeździj po H.G.! Posiadł taką wiedzę o H3, do której ty, co wnioskuję z twoich wypowiedzi, nawet się nie przybliżasz. Nie ma nic złego w tym, że dzieli się tą wiedzą z innymi.
Kordan: Nie pisz postówskładających się z kilku słów, tylko sensowne wypowiedzi.
Wg mnie najlepsze:
1 - Halabardnik (za nim centaur, gremlin i szkielet)
2 - Żywioł Burzy
3 - Tu mam problem... Wiele mocnych jednostek (gryf, mucha, elf, golem, żywioł wody, cerber), ale wybieram golemy.
4 - Alp (mag)
5 - Potężny Gorgon (minotaur, ptak gromu)
6 - Królewskie Nagi (czarni rycerze)
7 - Archanioł (tytan)
Ulubione:
1 - Szkielet (fajnie klekocze)
2 - Krasnolud - bardzo lubie rasę krasnoludów ogólnie w fantasy, w herosach też.
3 - Obserwator - to samo co wyżej, IMO beholdery są potężną rasą, coś na 5-6 poziom
4 - Krzyżowiec - rycerz w lśniącej zbroi :)
5 - Minotaur - wygląd, no i to jak wymiata w starciu bezpośrednim, moja ulubiona jednostka z Dungeon.
6 - Naga
7 - Arcydiabeł (pozdro MiB!)


Permalink

sory ale niewiedziałem że ten temat jest

[scalenie: 2007-07-06 17:39:52]

niechconco stworzyłem taki sam

[scalenie: 2007-07-06 17:43:49]

1.pikinier
2.Harpia
3.Elf
4.Wampir
5.gorgon
6. rycerz śmierci
7.tytan

[scalenie: 2007-07-15 08:41:31]

ale archanioł może się równać z tytanem. bo ma wskrzeszenie.

(yellow)Czy mógłbyś z łaski swojej poprawić nieco tego posta? Oczy bolą od czytania. Vandergahast


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 15.07.2007, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

hmm....

centaur bojowy - szybkość
wilczy jeździec - też sz7ybkość i podwójny atak
golemy - w dużych ilościach idealne przeciw magom i wytrzymałe
szamani ( ogrzy magowie) - wytrzymali oraz fajny czar
enty - mają siłę i wytrzymałość (zawsze jak walcze bastionem to po cieżkiej walce zostają enty ew. krasnale)
nagi królewskie ( skorpeny) - silny atak i powstrzymuje kontratak
tytani - może nie są najszybszymi jednostkami ale tytani + spowolninie na wolnych jednostkach = niezła zabawa

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2007, Ostatnio modyfikował: Varimatras

Permalink

A u mnie jest tak

Piekielny Troglodyta-silna,w miare szybka jednosta,w dużych ilościach szaleje!!!
Żywiołak powietrza-silny jak na jednostke drugiego poziomu
Królewski Gryf-Bardzo szybki,bardzo dobry w bolężeniach
arcymag-Dobry strzelec i pomocny dla każdego bohatera
Królewski Minotaur-Nieźle kosi wrogów
Sułtański Ifryt-Nieźle kosi,całe pole bitwy należy do niego po przyśpieszeniu
CZarny Smok-nie przypominam sobie żebym kiedykowliek przegrał mając go w armi


Permalink

1. halbardnik - mimo wszystko moim zdaniem lepszy od cerbera
2.rzywiołak burzy - nie musze tłumaczyć - wytrzymały, strzela itd.
3.golem - duża wytrzymałośc
4. wampirzy lord - tu najwieksze zdziwienie bo moim zdaniem jest zdecydowanym faworytem - jeśli jet ich dużo są nie do zniszczenia ze względu na to ze sie donawiają i powstrzymuja kontratak
5.gorgona (czy tam gorgon) - może załatwić nawet błekitnego smoka tym swoim "wzrokiem"
6.królewska naga
7.czarny smok (lubie go:))

Permalink
1. Halabardnik czy Centaur? trudny wybór, ale stawiam na halabardnika będącego jednym z filarów Zamku
2. Krasnolud ze względu na wytrzymałość i odpornośc na czary
3. Golem czy Elf? Wybieram elfa ze względu na podwójny strzał
4. Wampiry rządzą, ale Krzyżowcy też są nieźli, to 2 filar Zamku
5. Dżin, Minotaur, Gorgona, Lisz, Ent? Wybiorę chyba lisza za obszarowy atak
6. Czempioni ze względu na szarżę. Bardzo dobra jest też naga.
7. Archanioł i Behemot. Po prostu nie mają równych. Behemot silniejszy, ale Archanioł wskrzesza.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.12.2007, Ostatnio modyfikował: Ghulk

Permalink
1. Centaur - bardzo szybki, bardzo wytrzymały, bardzo silny
2. Wolf Rider - ze względu na podwójny atak i wysoki atak skill
3. Wood Elf - podwójny strzał w przypadku tak dobrego strzelca to jest to
4. Vampire - tutaj wszyscy oprócz rampartu mają pakerów, no ale wampiry to już w ogóle wymiatają
5. Gorgon - minotaur też niezły, ale nie aż tak
6. Black Knight - bardzo odporny, niespotykanie silny, świetne zdolności, szybki...
7. Angel - szybki, silny, jak dobrze pamiętam to ma najwyższy atak i defense w grze (hydra chyba miała większy defense, ale za to tragiczny atak)
Permalink
Gdyby hydra miała wysoki atak to nikt inny nie miałby szans, a Fortress byłoby banowane na turniejach. Ulepszona hydra mając ze sobą Eliksir życia lub Uleczenie z dużą mocą może bez problemu pokonać 7 diabłów prowadzonych przez niedoświadczonego gracza. Cytadela ogólnie jest nakierowana na obronę (bohaterowie mają na początku nawet 5 punktów obrony).

By Drag: Super fajenie, ino, że pomyliłeś działy, nie komentuj tutaj nic, co wykracza poza Heroes III RoE, SoD i AB, od tego jest dział WoG. Jak ktoś będzie sobie chciał przeczytać o możliwościach rozgrywki w WoG-u to tam zaglądnie

Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 12.12.2007, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Permalink
Będą to moje pierwsze wypociny na tej stronie. a więc
1. Halabardier
2. Harpia Wiedźma
3. Obserwator
4. Arcymag
5. Królewski Minotaur
6. Cyklop Królewski
7. Starożytny Behemot

1.
wady: mało ruchu, no i obrażeń.
zalety: dużo hp jak na 1 poz. (10!), można spokojnie pokryc swojego łucznika.
2.
wady: małe obrażenia, słaba żywotność no i niskie statystyki nawet jak na 2 poz.
zalety: dużo ruchu, przydaje się przy oblężeniach do "zmęczenia" łuczników wroga, z uwagi na to że harpia wiedźma powstrzymuje kontratak i wraca na swoje miejsce.
3.
wady: wolna jednostka, atakuje jako jedna z ostatnich w kolejce.
zalety: brak ograniczeń w walce wręcz, co bardzo mi się podoba przy łucznikach.
4.
wady: słaba żywotność.
zalety: brak ograniczeń w walce wręcz, spore obrażenia, obniża koszty rzucania zaklęc.
5.
wady: łatwo się daje przy ataku na odległość, mało ruchu przez co później wykonuje swoją turę.
zalety: zawsze wysokie morale (przydatne przy pomieszanej armii!), jeśli dojdzie cały do przeciwnika, robi z niego masakre.
6.
wady: strasznie mało życia, szybkość jest średnia. no i zbyt małe obrażenia przy walce wręcz.
zalety: przydatny przy oblężeniu ze względu na umiejętność niszczenia murów. No i nieźle walczy, choć tylko na dystans.
7.
wady: zdecydowanie za mało punktów ruchu.
zalety: jak już doczłapie się do przeciwnika, obniża jego obronę o 80%(!!) więc wróg ma niemały problem nawet z kontratakiem starożytnego behemota. No i jeszcze spora ilość pkt. życia.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.01.2008, Ostatnio modyfikował: Jankov

Permalink
według mnie
1Szkielet w dużych ilościach
2 Magogi niezły atak
3 becholder za całokształt
4 krzyżowcy podwójny atak
5 Calamader atak łańcuchowy
6 czempion atak i obrona
7 tytan-jedyna jednostka 7 co wali na odległość
ps.co to jest maga?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.01.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper