Imperium

Behemoth`s Lair

Najlepsze jednostki

Permalink

Wszystko zależy od stylu gry, czy na kompa, czy na ludzia, czy na bohatera czy na stworki na mapie, wszystko ma swoje zady i walety.
1. Gremlin (strzela, łatwo zdobyći) Centaur - szybkość i hp
2. Harpia Wiedźma(szybkość, brak kontrataku, łatwo zdobyć) Wilczy jeździec (2 ataki, szybkość)
3. Szary elf (strzela i wymiata, ale jako jedyna jednostka strzelająca w armii ma ciężki żywot) Cerber (szybki, sporo hp, i brak konrataku)
4. Alpy (brak kontrataku, wysysanie - marzenie) Ogr Szaman (duzo hp, i zamiast stac bezczynie to czaruje)
5. Gorgona (specjal, sporo hp) Ent (specjal, sporo hp, robi zamieszanie teleportowany)
6. Czarny Rycerz (specjal, hp, łatwo wskrzesić i na death ripple odporny - można zamiatać) Ifryt (szybki i można zamiatać armageddonem)
7. Czarny Smok (zionięcie, hp, można zamiatać armageddonem) Archanioł (wskrzeszanie i statsy) Hydra (robi dym przy teleporcie jak nikt inny)

Ponadto przy każdym nieuamrłym można się wspierać falą śmierci, co na początku jest dosyć opłacalne, to samo przy smokach. Można by też zrobić ranking jednostek nieluepszonych, wtedy sporo się zmienia :]


Permalink

Vandergahast

Wszystko zależy od stylu gry, czy na kompa, czy na ludzia, czy na bohatera czy na stworki na mapie, wszystko ma swoje zady i walety.
1. Gremlin (strzela, łatwo zdobyći) Centaur - szybkość i hp

Ale Gremliny łatwo zredukować;)

Vandergahast

2. Harpia Wiedźma(szybkość, brak kontrataku, łatwo zdobyć) Wilczy jeździec (2 ataki, szybkość)

Jeźdzcy też są bardo słabi, wole wolniejsze Krasnoludy z Odpornością na magie.

Vandergahast

3. Szary elf (strzela i wymiata, ale jako jedyna jednostka strzelająca w armii ma ciężki żywot) Cerber (szybki, sporo hp, i brak konrataku)

Zapomniałeś o Golemach;)

Vandergahast

4. Alpy (brak kontrataku, wysysanie - marzenie) Ogr Szaman (duzo hp, i zamiast stac bezczynie to czaruje)

Mag i jeszcze raz mag:) świetny strzelec.

Vandergahast

5. Gorgona (specjal, sporo hp) Ent (specjal, sporo hp, robi zamieszanie teleportowany)

Rok, szybki mocy i elektryzujący.

Vandergahast

6. Czarny Rycerz (specjal, hp, łatwo wskrzesić i na death ripple odporny - można zamiatać) Ifryt (szybki i można zamiatać armageddonem)

Ifryt? A co z Naga:P użyj na niej teleportu. Wskrzesić martwiaka? :oo

Vandergahast

7. Czarny Smok (zionięcie, hp, można zamiatać armageddonem) Archanioł (wskrzeszanie i statsy) Hydra (robi dym przy teleporcie jak nikt inny).

Szkoda że Smoka nie wskrzesisz;) spróbój Tytana z Klonowaniem i łucznictwem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.12.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

tylko jak tu dojść w sensownym czasie do tytanów? magowie są ok, ale lubię podczas walki korzystać z jednostek mających unikalne właściwości, albo zapewniających możliwość dobrego pogrania czarami. a cerbery dodatkowo mają spory przyrost. ok, nie wskrzesić, przyrócić do "nieżycia", reanimować, odtworzyć, przywrócić do staniu pierwotnego lub zbliżonego... to tylko słowa :] weź też pod uwagę, że w zasadzie każda jednostka, poza gorgoną może, należy do tych których używa się w każdej ciut większej walce. enty to wyjątek, ale ja lubię teleport od jakiegoś czasu. wracając do klonowania - czar fajny, ale drogi. magia wody przy nieumarłych jakoś super skuteczna nie jest, blessa sobie nie rzucisz. golemy to też jednostka do ostatecznej bitwy i trochę trwa zanim do niej wejdzie. ale trzeba przyznać ze jeżeli chodzi o przeżywalność takich starć, do krasnale i golemy spisują się nad wyraz dobrze. rok ma jak dla mnie za mało hp, przy atakowaniu zamku czy jak jest dużo pzeszkód terenowych, czy jak się nie ma przez przypadek mistrza w powietrzu, ewentualnie teleportu czy prayera, to odosobniony momentalnie dostaje w swój pierzasty zadek. a stronghold służy raczej do ataku niz do obrony. owszem, smoków się nie wskrzesi, ale ma tyle hp że da radę nie stracić ich zbyt wielu. poza tym, głupio by wyglądało jakbym zaczął od hydry :]

ogólnie to można by tez zrobić ranking które stworki powinno się wykupywać ostatnie lubo też ulepszeń im nie fundować vide gog powiedzmy. chyba że już takowy jest a moje przekrwione oczęta przyuważyć go nie raczyły.

Edit:
Aha, i w obronie ifrytów - wybudować łatwo, zatrudnić tanio, lata toto i tylko w zamku z dennymi bohaterami się znajduje, co in minus policzyć mu można. a odnośnie nagi i przy okazji jeszcze maga - z racji nierentowności tytanów i ogólnej drożyzny tower nie jest mom ulubionym zamkiem


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.12.2006, Ostatnio modyfikował: Vandergahast

Permalink

Vandergahast

tylko jak tu dojść w sensownym czasie do tytanów?

Da się, nawet szybiej niż w innych zamkach, sprawdź koszty rozbudowy wszystkich zamków;)

Vandergahast

magowie są ok, ale lubię podczas walki korzystać z jednostek mających unikalne właściwości, albo zapewniających możliwość dobrego pogrania czarami.

Do tego magowie są znakomici, obniżają koszt czarów.

Vandergahast

a cerbery dodatkowo mają spory przyrost.

Cerbery są najlepsze, tylko mało popularne bo nie wszyscy potrafią nimi grać.

Vandergahast

ok, nie wskrzesić, przyrócić do "nieżycia", reanimować, odtworzyć, przywrócić do staniu pierwotnego lub zbliżonego... to tylko słowa :]

Dla człowieka który gra w gry fantasy od 8 lat(komputery), oraz czyta taką literaturę(dłużej) to bardzo ważne słowa;)

Vandergahast

wracając do klonowania - czar fajny, ale drogi.

Tower ->Czarodziej->Łucznictwo->Tytani, Magowie, Gremliny->Klonowanie+Dżin=Combos a gdy to zawiedzie:

Vandergahast

golemy to też jednostka do ostatecznej bitwy i trochę trwa zanim do niej wejdzie. ale trzeba przyznać ze jeżeli chodzi o przeżywalność takich starć, do krasnale i golemy spisują się nad wyraz dobrze.

Pozostają Golem i Naga w Tower

Vandergahast

rok ma jak dla mnie za mało hp,

Rok ma znaczenie strategiczne w Stronghold, jego szybkość i szybka dostępność.

Vandergahast

owszem, smoków się nie wskrzesi, ale ma tyle hp że da radę nie stracić ich zbyt wielu. poza tym, głupio by wyglądało jakbym zaczął od hydry :]

Ilość życia taka jak u Tytanów i Behemotów;) więc to żaden cud, poza tym bardzo przeciętna obrona i atak. Wolniejszy od Archaniołow, Arcy Diabła i Złotego smoka. Obrażenia też nie najwyższe.
A Hydra? No coż Behemot zrobi większe spustoszenie;)

Vandergahast

ogólnie to można by tez zrobić ranking które stworki powinno się wykupywać ostatnie lubo też ulepszeń im nie fundować vide gog powiedzmy. chyba że już takowy jest a moje przekrwione oczęta przyuważyć go nie raczyły.

WoG poprawia Goga/Magoga.
Co do małoprzydatnych stworów, to wyraże tylko moje subiektywne wrażenie:
Demon, Gargulec, Zjawa, Mantykora, Meduza....

Vandergahast

Aha, i w obronie ifrytów - wybudować łatwo, zatrudnić tanio, lata toto i tylko w zamku z dennymi bohaterami się znajduje, co in minus policzyć mu można. a odnośnie nagi i przy okazji jeszcze maga - z racji nierentowności tytanów i ogólnej drożyzny tower nie jest mom ulubionym zamkiem

Nierentowność Tower to mit:) o tym pisałem wyżej.


Permalink

ej Haav Gyr nie przyznałeś mi racji mój post był do Ciebie;] chce satysfakcji:)


Permalink

ciekawe, bo ja czytam i gram od lat nastu i nie są to dla mnie ważne słowa tylko nadmiar formalizmu :] dalej, drożyzna to pojęcie względne, mi bardziej niż koszt w złocie przeszkadza koszt w zasobach, a już szczególnie w jednym, konkretnym surowcu. stąd uważam że 30 gemów na tytany to przegięcie, tak samo jak sądzę że stronghold jest że stronghold jest za drogi w kryształach. co w jakiś znaczący sposób nie wpływa na na lubienie określonej frakcji, bo powinienem lubić zamek, a nie przepadam za nim. ale jak ktoś tu wcześniej napisał, jednostka ulubiona a najlepsza to nie to samo. to, że magowie obniżają koszt czarów nie wpływa w jakiś znaczący sposób na metodę rzucania zaklęć podczas walki. za to zgodzę się że łucznictwo i tower to oczywiste połączenie. a klonowanie - komp to co innego, żywy przeciwnik co innego, zależy z kim się gra


Permalink

Pentacz

Gorgony i ptaki gromu to racja, ale z krzyżowcami się nie zgodzę, bo dostaja od wampirów okrutnie, ale niszczą szamanów i magów. Za to najlepsza walka jest ogr vs mag. Ciekawa sprawa: przez dużą ilość hp szamanów wygrywają oni w małych ilosciach. Im większe coraz ciężej bo madzy duży dmg wtedy i jakoś laską skończą.

Z 4 poziomem jest tak, bezkonkurencyjny jest Wampir, nawet lepszy jest czasem niż najsłabsze jednostki 5 poziomu. Tuż za nim jest Mag, który wygra większość pojedynków z Ogrem. Potem Ogr, następnie Krzyżowiec i Bazyliszek, który o dziwo wygra z Magiem, ale przegra z Ogrem i Krzyżowcem.

Pentacz

Archanioly w sumie najlepsze ale nie lubię ze względu na 50dmg a nie np 30-70;] wole behemoty - nawet bez żadnych czarów mają coś 1/4 szansę wygrać z archaniołami.

TO njest akurat największa chyba ich zaleta, podbnie jak Nag, stałe obrażenia powodują, że obie jednoski są odporne na klątwe. Archanioł nigdy nie przegra z Behemotem, o ile wiesz w jaki sposób trzeba walczyć, bo jak nie wiesz to Behemot wygra rownież zawsze.;))
Obie też jednostki są najlepsze na swoich poziomach, wiem że Smoki są odporne na magie, a Mroczni Rycerze mają podwójny Damage, ale odporność na magię czasem jest też wadą(brak wskrzeszania), a umarlak, brak morale, przez co Naga i Archanioł jest bardziej uniwersalną jednostką. A aby te jednostki były idealne to Nagę trzeba przyspieszyć(prędkość jedyna wada), a na Archanioła można dać Antymagię.

Vandergahast
Jak sam zauważyłeś inne zamki też są drogie. Tower ma tą przewagę, że na żaden inny generator dużo klejnotow nie schodzi. Porownaj ilość Kryształow w Rampart(Pegazy 15, Smoki 40), Stronghold(Cyklopy 20, Behemothy 30). Więc tak naprawde to tylko kwestia rozłożenia tych surowców. Po prostu rozbudowy Tytanów nie blokuje inny generator. W stronghold gdy postawisz na Behemoty to cyklopy znacznie opóźnisz. A w Rampart gdy wybudujesz generator Pegazow opóźnisz Smoki.
Klonowanie - Oczywiście mowimy tutaj o tym jak my gramy, nie jak gra komputer;))


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.12.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Haav Gyr

Z 4 poziomem jest tak, bezkonkurencyjny jest Wampir, nawet lepszy jest czasem niż najsłabsze jednostki 5 poziomu.

To mnie powtórzyłeś nie wiem po co:P

Haav Gyr

Tuż za nim jest Mag, który wygra większość pojedynków z Ogrem. Potem Ogr, następnie Krzyżowiec i Bazyliszek, który o dziwo wygra z Magiem, ale przegra z Ogrem i Krzyżowcem.

Bo ogr jest wolniejszy, ale silniejszy to chyba oczywiste... podziel ogra i będzie lepiej:) poza tym tak jak napisałem im większe ilości tym bardziej się przechyla szala na maga z tym, że wtedy też lepsi bohaterowie a co za problem ogrowi przysp albo teleport? wtedy już miazga kompletna z maga... przyznaj się, że przegra i z ogrem i z bazyliszkiem i z krzyżowcem:D

Haav Gyr

TO njest akurat największa chyba ich zaleta, podbnie jak Nag, stałe obrażenia powodują, że obie jednoski są odporne na klątwe. Archanioł nigdy nie przegra z Behemotem

No, ale ja tylko napisałem, że tego nie lubię:P Może uzasadnię:] bless dużo częściej się widuje jak klątwę to raz... a dwa dzięki wahaniom archanioł przegra około 1/4 wyrównanych walk z behemotem sprawdź sobie chociażby zrób mapę 1lv hirki i każdy po 1 tych jednostek lub po 1000 obojętne. Przyznaj mi racje przyznaj:P

Haav Gyr

, o ile wiesz w jaki sposób trzeba walczyć, bo jak nie wiesz to Behemot wygra rownież zawsze.;))

a to takie pieprzenie:P

Haav Gyr

Obie też jednostki są najlepsze na swoich poziomach, wiem że Smoki są odporne na magie, a Mroczni Rycerze mają podwójny Damage, ale odporność na magię czasem jest też wadą(brak wskrzeszania), a umarlak, brak morale, przez co Naga i Archanioł jest bardziej uniwersalną jednostką. A aby te jednostki były idealne to Nagę trzeba przyspieszyć(prędkość jedyna wada), a na Archanioła można dać Antymagię.

No ale wiesz... pisząc co wiemy i co można rzucić na jednostkę do niczego nie dojdziemy:D

Haav Gyr

Vandergahast
Jak sam zauważyłeś inne zamki też są drogie. Tower ma tą przewagę, że na żaden inny generator dużo klejnotow nie schodzi. Porownaj ilość Kryształow w Rampart(Pegazy 15, Smoki 40), Stronghold(Cyklopy 20, Behemothy 30). Więc tak naprawde to tylko kwestia rozłożenia tych surowców. Po prostu rozbudowy Tytanów nie blokuje inny generator. W stronghold gdy postawisz na Behemoty to cyklopy znacznie opóźnisz. A w Rampart gdy wybudujesz generator Pegazow opóźnisz Smoki.

Tower jest najdroższy. W budynkach 32k złota przy innych zamkach 22-26k. kamienia tylko nekro tyle samo potrzebuje na budynki, rtęci tylko 2miasta, klejnotów 2x więcej niż miasto na drugim miejscu, kryształu 21(też najwięcej), drewno i siara to tak w połowie jest... o ile pamiętam to to jest liczone bez gildii i upa 7lv budynku... tyle że np bastionowi nie było liczone na smoki prawdopodobnie
Do tego jednostki! 30800 pełny wyrób przy innych 24-29k

i wiesz w sumie w swoich poście do Vandergahasta jest mowa tylko o zasobach a to jest pikuś przy kasie jakiej nie starcza nigdy na wyrobienie arcydrogiej Tower (fortecy:P). Twierdza czy bastion jakoś poprzerzucają zasoby lub na nie poczekają jeśli nie znajdą, a twierdza nawet jak zrobi budynki to i tak przez drożyzne przegra:]
aha no i akurat właśnie bastion i twierdza raczej nie bez przyczyny mają tak na jeden zasób - są najtańsze... większość zamków >26k one około 24k na populację... a do tego można wydawać tylko na najpotrzebniejsze jednostki bo mają je szybkie więc można spokojnie grać efektywnie niepełną armią.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.12.2006, Ostatnio modyfikował: Pentacz

Permalink

Pentacz

To mnie powtórzyłeś nie wiem po co:P

Wybacz ale ja o tym pisalem już ponad 2 lata temu, więc Ameryki nie odkryleś, zresztę wielu o tym pisało i pisze.

Pentacz

Bo ogr jest wolniejszy, ale silniejszy to chyba oczywiste... podziel ogra i będzie lepiej:) poza tym tak jak napisałem im większe ilości tym bardziej się przechyla szala na maga z tym, że wtedy też lepsi bohaterowie a co za problem ogrowi przysp albo teleport? wtedy już miazga kompletna z maga... przyznaj się, że przegra i z ogrem i z bazyliszkiem i z krzyżowcem:D

Nie przyznam, bo taka sytuacja jest nieprawdobodobna;) gdyż normalnie masz zajętne miejsce przez inne jednoski. Zresztą tak patrząc maga też podziel;) wyjdzie na to samo. Co ty masz z tym teleportem?:) Rownie dobrze mogę rzucić, hipnoze, szał, oślepeinie i mase innych czarow i teleport ci już nie pomoże.

Pentacz

No, ale ja tylko napisałem, że tego nie lubię:P Może uzasadnię:] bless dużo częściej się widuje jak klątwę to raz...

To dziwne nie lubić zalet;))) A to że klątwa jest niedoceniana to inna sprawa, w pewnych wypadkach lepiej jej użyć niż błogosławieństwa.

Pentacz

a dwa dzięki wahaniom archanioł przegra około 1/4 wyrównanych walk z behemotem sprawdź sobie chociażby zrób mapę 1lv hirki i każdy po 1 tych jednostek lub po 1000 obojętne. Przyznaj mi racje przyznaj:P

Jakim wahaniom?:) Ty wiesz jak się gra przeciw Behemotowi?
Klikasz wait-czekaj, gdy behemot się ruszy - atakujesz, behemot konrtatakuje, a ty znowu atakujesz(nowa tura). W przeciwnym razie gdy nie zrobisz tak, Behemot wygra. jak się zastosujesz to tej wskazowki Archanioł zawsze wygra.

Pentacz

No ale wiesz... pisząc co wiemy i co można rzucić na jednostkę do niczego nie dojdziemy:D

A do czego ty chesz dochodzić?:oo

Pentacz

Tower jest najdroższy. W budynkach 32k złota przy innych zamkach 22-26k. kamienia tylko nekro tyle samo potrzebuje na budynki, rtęci tylko 2miasta, klejnotów 2x więcej niż miasto na drugim miejscu, kryształu 21(też najwięcej), drewno i siara to tak w połowie jest... o ile pamiętam to to jest liczone bez gildii i upa 7lv budynku... tyle że np bastionowi nie było liczone na smoki prawdopodobnie
Do tego jednostki! 30800 pełny wyrób przy innych 24-29k

Oooo........Policzmy same generatory:
Castle - 61ooo złota.
Tower - 52000 złota
Dungeon - 53500 złota
Rampart - 50500 złota
Necropolis - 48000 złota
Inferno - 58000 złota
Fortress - 45000 złota
Stronghold - 45000 złota
Policzmy inne surowce:
Tower - 61 klejnotów, 50 rudy, 55 drewna, 16 kryształow, 10 siarki, 15 rtęci
Castle - 24 klejnoty, 39 rudy, 67 drewna, 24 siarki, 29 kryształów, 24 rtęci
Dungeon - 53 siarki, 67 rudy, 57 drewna, 17 klejnotów, 4 kryształy, 12 rtęci.
Inferno - 58 rtęci, 45 rudy, 35 drewna, 18 siarki, 8 klejnotów, 8 kryształow.
Rampart - 55 kryształów, 65 rudy, 40 drewna, 15 klejnotów, Siarki i Rtęci 0 ;)
dalej nie chce mi się liczyć..

Pentacz

.... wyrobienie arcydrogiej Tower (fortecy:P). Twierdza czy bastion jakoś poprzerzucają zasoby lub na nie poczekają jeśli nie znajdą, a twierdza nawet jak zrobi budynki to i tak przez drożyzne przegra:]

Spójrz wyżej, dodaj do tego opóźnienia typu cyklop/behemot czy pegaz/smok. A zobaczysz, że opłaca się grać Tower, nawet jak troszke więcej wydamy licząc całość, bo jednostki Tower ma znakomite(Golem, Mag, Naga, Tytan), Srednie(Dżin i Gremlin) i słabe(Gargulec)
A to co dalej napisałes tyczy się tylko(znowu) szybkich pojedynków on-line głownie. A Tutaj mowa jest o najlepszych jednostkach, a nie o zamku na randomke(na szczęscie jest taki temat).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.12.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Haav Gyr

Wybacz ale ja o tym pisalem już ponad 2 lata temu, więc Ameryki nie odkryleś, zresztę wielu o tym pisało i pisze.

No ale bez przesady pisać post pod postem...

Haav Gyr

Nie przyznam, bo taka sytuacja jest nieprawdobodobna;) gdyż normalnie masz zajętne miejsce przez inne jednoski. Zresztą tak patrząc maga też podziel;) wyjdzie na to samo. Co ty masz z tym teleportem?:) Rownie dobrze mogę rzucić, hipnoze, szał, oślepeinie i mase innych czarow i teleport ci już nie pomoże.

No tak pomyślałem o tym jak już napisałem posta. W tej sytuacji szał vs teleport raczej przeszkodzi, a na ile jednostek można użyć hipnoze:>?

Haav Gyr

...to że klątwa jest niedoceniana to inna sprawa, w pewnych wypadkach lepiej jej użyć niż błogosławieństwa.

Nom, ale klątwa jest rzadziej używana wg mnie, więc właśnie dlatego wahanie dmg staje się zaletą a stały dmg wadą;]

Haav Gyr

Jakim wahaniom?:)

dmg
Ty wiesz jak się gra przeciw Behemotowi?

Haav Gyr

Klikasz wait-czekaj, gdy behemot się ruszy - atakujesz, behemot konrtatakuje, a ty znowu atakujesz(nowa tura). W przeciwnym razie gdy nie zrobisz tak, Behemot wygra. jak się zastosujesz to tej wskazowki Archanioł zawsze wygra.

hmm ja wiem czy zawsze... no ale ok.

Haav Gyr

A do czego ty chesz dochodzić?:oo

Do końca dyskusji z Tobą;]

Haav Gyr

Oooo........Policzmy same generatory:
Tower - 52000 złota

Wiesz nie chce mi się teraz liczyć więc policzyłem sam tower i za generatory wyszło dobrze powyżej 60k... problemy z matmą?

Haav Gyr

Spójrz wyżej, dodaj do tego opóźnienia typu cyklop/behemot czy pegaz/smok. A zobaczysz, że opłaca się grać Tower, nawet jak troszke więcej wydamy licząc całość, bo jednostki Tower ma znakomite(Golem, Mag, Naga, Tytan), Srednie(Dżin i Gremlin) i słabe(Gargulec)
A to co dalej napisałes tyczy się tylko(znowu) szybkich pojedynków on-line głownie. A Tutaj mowa jest o najlepszych jednostkach, a nie o zamku na randomke(na szczęscie jest taki temat).

Dla mnie dużo większym opóźnieniem jest wyrobić się z populacji w tower. Wg mnie jednostki z tower wcale nie są takie snakomite może poza skorpenami. Za to np. gargulec, dżin i skorpeny są najdroższe na swoich lv co chyba wiesz, a tutaj mowa jest o nieopłacalności tower(o najlepszych jednostkach jest temat). To jest mały offtop(chociaż wiąże się z tematem), który ty albo Vandergahast zaczęliście, nie pamiętam. Tower jest drogi tak samo na szybkich pojedynkach on-line jak i na grze na XL z 7kompami;]

Może dla przykładu taka rozmowa na pewnym forum o turnieju:
"-... Proponowałbym żeby wybór zamków był losowy...
- Kiepski pomysł bo jeśli takiemu Sinemu na radom M wylosuje się tower... a mi np. zamek, podejżewam, że bym go rozwalił...A przecież Siny jest dużo lepszy nie?? Więc troche to niesprawiedliwe...mogło by dojść do tego, że w finale graliby gracze o niższych umiejętnościach...A dostali się tam tylko dzięki szczęściu."
No i ja myślę tak samo jak odpowiadający...
Nie zobaczę nigdy na takich cenach żeby opłacało się grać tower i nie chcę już się na ten temat z Tobą kłócić, więc jak się dalej nie zgadzasz to proszę Cię żebyś już nie pisał na ten temat...


Permalink

Pentacz

No ale bez przesady pisać post pod postem...

Wybacz pisałem o mniej więcej kolejności, więc musiałem napisać o wampirze, byś znów czegoś sobie nie pomyślał.

Pentacz

No tak pomyślałem o tym jak już napisałem posta. W tej sytuacji szał vs teleport raczej przeszkodzi, a na ile jednostek można użyć hipnoze:>?

Troche ich jest(oprócz zwiołaków, nieumarłych, tytanów), przeszkodzi oślepienie.

Pentacz

Nom, ale klątwa jest rzadziej używana wg mnie, więc właśnie dlatego wahanie dmg staje się zaletą a stały dmg wadą;]

Niezupełnie:D, ponieważ błogosławieństwo i klątwa nie mają wpływu na Nagi i Archaniołów więc to nie wada, ponieważ naga ma aż 35pkt obrażeń a Archanioł aż 50. Czyli i tak wystarczająco sporo.

Pentacz

hmm ja wiem czy zawsze... no ale ok.

Zawsze, gdy grasz behemotem, też możesz kliknąć "czekaj" a potem obrona i też zawsze wygrasz z Archaniołem. Ale to też ławto obejść, wystarczy zaatakować byle czym behemota(łucznik czy jakiś czar ofensywny typu magiczna strzala). Wtedy Archanioł sobie poradzi z lekko rannym behemotem(mimo zwiększonej obrony)

Pentacz

Do końca dyskusji z Tobą;]

:o A jeśli nikt nigoko nie przekona to co wtedy?;)

Pentacz

Tower - 52000 złota

Wiesz nie chce mi się teraz liczyć więc policzyłem sam tower i za generatory wyszło dobrze powyżej 60k... problemy z matmą?]>
Ok napisze wszystko:
Ulepsz. warsztat - 1000
Parapet - 1000
Ulep. Parapet - 1500
Fabryka - 2000
Ul. fabryka - 2000
Wieża - 2500
Ul. Wieza - 2000
Ołtarz życzeń - 3000
Ulep. Ołtarz - 2000
Pawilon - 4000
Ulep. Pawilon - 3000
Swiątynia - 5000
Ulep. Świątynia - 25000
= 54ooo zapomniałem o jednym budynku.

Pentacz

Dla mnie dużo większym opóźnieniem jest wyrobić się z populacji w tower. Wg mnie jednostki z tower wcale nie są takie snakomite może poza skorpenami. Za to np. gargulec, dżin i skorpeny są najdroższe na swoich lv co chyba wiesz, a tutaj mowa jest o nieopłacalności tower(o najlepszych jednostkach jest temat). To jest mały offtop(chociaż wiąże się z tematem), który ty albo Vandergahast zaczęliście, nie pamiętam. Tower jest drogi tak samo na szybkich pojedynkach on-line jak i na grze na XL z 7kompami;]

1.) gdy grasz Tower omijasz Dziny i rozbudowujesz Nagi . Dopiero potem stawiasz Dżiny.
2.) Nie są znakomite?:)
Golem 2/3 na swoim poziomie(3 gdy liczysz z Conflux)
Mag 2 na swoim poziomie.
Naga pierwsza na swoim poziomie.
Tytan 3 na swoim poziomie.
3) Magog jest droższy od Gargulca, Harpia podobnie;). Dżiny są tańsze od Roków;) i Lordów Jamy a podobnie kosztują co Gorgony. Nagi są nadroższe i najlepsze:)) - opłaca się.

Pentacz

Może dla przykładu taka rozmowa na pewnym forum o turnieju:
"-... Proponowałbym żeby wybór zamków był losowy...
- Kiepski pomysł bo jeśli takiemu Sinemu na radom M wylosuje się tower... a mi np. zamek, podejżewam, że bym go rozwalił...A przecież Siny jest dużo lepszy nie?? Więc troche to niesprawiedliwe...mogło by dojść do tego, że w finale graliby gracze o niższych umiejętnościach...A dostali się tam tylko dzięki szczęściu."

W morde jeża:D a to żeś teraz mnie uradował tym, szczerze bo:
1) Siny - już kiedyś pokazał tutaj, że dla niego magia jest prawie obca, więc nic dziwnego że nie wygrałby Tower.
2) Z tego wynika że turniej on-line aby był najsprawiedliwsze na świecie, musicie grać wszyscy tymi samymi zamkami:))) - to jest naprawde konkretna propozyjcja.
Zróbcie sobie turniej na każdy z zamków, nawet na Nekropolię i Conflux:)

No i ja myślę tak samo jak odpowiadający...
Nie zobaczę nigdy na takich cenach żeby opłacało się grać tower i nie chcę już się na ten temat z Tobą kłócić, więc jak się dalej nie zgadzasz to proszę Cię żebyś już nie pisał na ten temat...

Opisane masz wysztko wyżej, to nie ja mam się z tobą zgodzić, tylko ty masz sobie przyswoić, że Tower jest drogi ale nie najdroższy, ale ta cena liczona jest za odpowiednią siłę tego zamku.


Permalink

Haav Gyr

Troche ich jest(oprócz zwiołaków, nieumarłych, tytanów), przeszkodzi oślepienie.

Nie no chodziło mi o to, że bardzo rzadko się zdarza, żeby w ogóle można było hipnozę wykorzystać ze względu na ilość jednostek * hp

Haav Gyr

Niezupełnie:D, ponieważ błogosławieństwo i klątwa nie mają wpływu na Nagi i Archaniołów więc to nie wada, ponieważ naga ma aż 35pkt obrażeń a Archanioł aż 50. Czyli i tak wystarczająco sporo.

No ale zakładając moje widzenie (bless częstszy od klątwy) wychodzi, że gdyby archanioł miał 40-60 wyszło by mu na lepsze jak 50dmg bo np zakładając przewagę blessa 70% to średnie obrażenia wychodzą 54;]

Haav Gyr

Zawsze, gdy grasz behemotem, też możesz kliknąć "czekaj" a potem obrona i też zawsze wygrasz z Archaniołem. Ale to też ławto obejść, wystarczy zaatakować byle czym behemota(łucznik czy jakiś czar ofensywny typu magiczna strzala). Wtedy Archanioł sobie poradzi z lekko rannym behemotem(mimo zwiększonej obrony)

No widzisz są różne punkty widzenia.

Haav Gyr

:o A jeśli nikt nigoko nie przekona to co wtedy?;)

Też koniec. Właśnie zresztą do tego dochodzę;] Dla Ciebie archanioł jest lepszy dla mnie zależy od niektórych czynników wahałbym się między behemotem i archaniołem raczej bardziej obstając przy behemocie mimo jego nieumiejętności latania i niższej prędkości i to jest koniec tej kwestii;]
Co do 4lv dla mnie w całokształcie (przydatności w walce, różnych przypadkach, biorąc pod uwagę przyrost i cenę) jest lepszy ogr, a dla Ciebie mag i to też już jest koniec tej kwestii:P

Haav Gyr

= 54ooo zapomniałem o jednym budynku.

A tu się obaj pomyliliśmy w obliczeniach ja nawet trochę dalej, ale ostatnio byłem trochę dziabnięty... zresztą to nie cena budynków najbardziej szkodzi tylko jednostek. Tym bardziej na dużych mapach i grając z kompem.

Haav Gyr

1.) gdy grasz Tower omijasz Dziny i rozbudowujesz Nagi . Dopiero potem stawiasz Dżiny.

No ale pisałem, że nieopłacalna ze względu na ceny jednostek;]

Haav Gyr

2.) Nie są znakomite?:)
Golem 2/3 na swoim poziomie(3 gdy liczysz z Conflux)
Mag 2 na swoim poziomie.
Naga pierwsza na swoim poziomie.
Tytan 3 na swoim poziomie.

To jest sporna kwestia. Dla mnie mag i naga są niżej, a nad golemem nie chce mi się teraz zastanawiać...

Haav Gyr

3) Magog jest droższy od Gargulca, Harpia podobnie;). Dżiny są tańsze od Roków;) i Lordów Jamy a podobnie kosztują co Gorgony. Nagi są nadroższe i najlepsze:)) - opłaca się.

Ale chodziło o wyrobienie z populacji. Gargulców przychodzi więcej dlatego razem z przyrostem są najdroższe. Z dżinami się dziabłem tak jak z obliczeniami:D A czy nagi takie najlepsze to pisałem...:P zresztą z tego co widzę większość graczy typuje martwe koniki:]

Haav Gyr

1) Siny - już kiedyś pokazał tutaj, że dla niego magia jest prawie obca, więc nic dziwnego że nie wygrałby Tower.

Wiesz ten cytat był dla przykładu jak i ta osoba podała Sinego tylko dla przykładu (jako przykład dobrego gracza chyba a nie takiego co nie umie grać tower). Nie chce mi się szukać kolejnego cytatu, w którym akurat inny gracz by był użyty a ten sam sens wypowiedzi by był;]
A dla Ciebie jak coś ktoś powie to od razu pokazał, a może w praktyce sprawdza się lepiej? Podobno niedawno znaczący turniej w quaka jakiegoś wygrał 14latek. Jakby nie potrafił wytłumaczyć na forum jak należy grać i nie pokazał swojej wiedzy w tej grze też byś go pewno tak ocenił...

Haav Gyr

2) Z tego wynika że turniej on-line aby był najsprawiedliwsze na świecie, musicie grać wszyscy tymi samymi zamkami:))) - to jest naprawde konkretna propozyjcja.
Zróbcie sobie turniej na każdy z zamków, nawet na Nekropolię i Conflux:)

Z turniejów i wiedzy graczy wynika jasno: nekro i conflux za silne, tower za drogi, inferno za słabe.

Haav Gyr

ty masz sobie przyswoić, że Tower jest drogi ale nie najdroższy, ale ta cena liczona jest za odpowiednią siłę tego zamku.

Tower jest najdroższy;] Chyba, że dla Ciebie tylko budynki się liczą... albo są ważniejsze od jednostek... a siła moim zdaniem nie jest największa (druga raczej też nie). "mam sobie przyswoić" śmieszne...


Permalink

Pentacz

Nie no chodziło mi o to, że bardzo rzadko się zdarza, żeby w ogóle można było hipnozę wykorzystać ze względu na ilość jednostek * hp

No dlatego mag lepiej to wykorzystuje ze wzglądu na wyższą Moc:)

Pentacz

No ale zakładając moje widzenie (bless częstszy od klątwy) wychodzi, że gdyby archanioł miał 40-60 wyszło by mu na lepsze jak 50dmg bo np zakładając przewagę blessa 70% to średnie obrażenia wychodzą 54;]

Nadal nie rozumiesz, mając stałe dmg, nie musisz się martwić klątwą. Co z tego że przeciwnik da sobie Bless, jak ty możesz dać dispel lub tą klątwe;) mając Nagi i Archaniołow, masz jeden problem z głowy.

Pentacz

No widzisz są różne punkty widzenia.

Znowu nie zrozumialeś:D

Pentacz

Też koniec. Właśnie zresztą do tego dochodzę;] Dla Ciebie archanioł jest lepszy dla mnie zależy od niektórych czynników wahałbym się między behemotem i archaniołem raczej bardziej obstając przy behemocie mimo jego nieumiejętności latania i niższej prędkości i to jest koniec tej kwestii;]

Ale tutaj masz ocenić, a nie gdybać, co by było gdyby "Hydra była najlepsza".

Pentacz

Co do 4lv dla mnie w całokształcie (przydatności w walce, różnych przypadkach, biorąc pod uwagę przyrost i cenę) jest lepszy ogr, a dla Ciebie mag i to też już jest koniec tej kwestii:P

No jeśli łucznik o takim dmg jest mniej przydatny w walce niż wolny Ogr, to gratuluje oceny przydatności:P

Pentacz

zresztą to nie cena budynków najbardziej szkodzi tylko jednostek. Tym bardziej na dużych mapach i grając z kompem.

Zaraz, zaraz ale "podobno" Tower był drogi.:P a teraz przerzuciłeś na cene jednostek?.

<Pentacz:No ale pisałem, że nieopłacalna ze względu na ceny jednostek;]]>
Taa...ciekawe idźmy dalej.....

Pentacz

To jest sporna kwestia. Dla mnie mag i naga są niżej, a nad golemem nie chce mi się teraz zastanawiać...

Ale niestety kolego nie ma czegoś takiego "dla mnie", ten ranking stworzyli twórcy gry i znany jest od lat. Za dobre jednostki musisz troche więcej zaplacić, jakby były tanie, znów Tower pewnie wypadłby z gry jako "za silny"

Pentacz

Ale chodziło o wyrobienie z populacji. Gargulców przychodzi więcej dlatego razem z przyrostem są najdroższe. Z dżinami się dziabłem tak jak z obliczeniami:D A czy nagi takie najlepsze to pisałem...:P zresztą z tego co widzę większość graczy typuje martwe koniki:

Aha... najpierw rozbudowa najdroższa, potem jednostki, a teraz populacja?:D
Nagi są najlepsze, bo mają 1/3 więcej uderzeń:), umarlaki czasem wygrywają ale tylko wtedy gdy mają, cholerne szczęscie np: 2/3 pierwsze podwójne uszkodzenia.
Jedak to niezmiernie rzadko się zdarza. Co więcej Naga ma morale, więc kolejny plus.

Pentacz

Wiesz ten cytat był dla przykładu jak i ta osoba podała Sinego tylko dla przykładu (jako przykład dobrego gracza chyba a nie takiego co nie umie grać tower). Nie chce mi się szukać kolejnego cytatu, w którym akurat inny gracz by był użyty a ten sam sens wypowiedzi by był;]

Ale przykład trafny;)))
Pamiętam że kiedyś nawet powiedział tutaj, że magia go prawie nie interesuje bo i tak woj jest lepszy;)

Pentacz

A dla Ciebie jak coś ktoś powie to od razu pokazał, a może w praktyce sprawdza się lepiej? Podobno niedawno znaczący turniej w quaka jakiegoś wygrał 14latek. Jakby nie potrafił wytłumaczyć na forum jak należy grać i nie pokazał swojej wiedzy w tej grze też byś go pewno tak ocenił...

A grali wszyscy wcześniejsi mistrze?:)) A Quake to Heros?? Bo chyba troche nietrafne porownanie. Poza tym dobrze grać, a pisać głupoty to też 2 rożne rzeczy, czasem zdarzają się takie osoby które łączą jedno i drugie.

Pentacz

Z turniejów i wiedzy graczy wynika jasno: nekro i conflux za silne, tower za drogi, inferno za słabe.

Ale zróbcie truniej np; Necro vs. Necro :P
Poza tym, jak już wiele razy mowiłem, mapa autorska, prosty skrypt z WoGa i grasz normalnie Nekro i Conflux. A Tower? No coż, już wystarczająco obaliłem mit(ciąży na tym zamku od H2) że wartałoby spróbować, jeśli nie to znowu skryp WoG i obniżasz koszty;)) - proste. ja bym zbalansował Jeszcze Rampart, bo za tani(brak rtęci i siarki to pomyłka:P - ceny generatorów)

Pentacz

Chyba, że dla Ciebie tylko budynki się liczą... albo są ważniejsze od jednostek... a siła moim zdaniem nie jest największa (druga raczej też nie). "mam sobie przyswoić" śmieszne...

Znowu swoje, nie jest najdroższy bo:
Już policzylem ci że tak dosłownie nie jest.(Na Inferno i Castle wydajesz więcej kasy, a na Dungeon tylko o 500 mniej, ale Dungeon wydasz więcej surowców).
Ceny jednostek, też się pomylileś(czytaj poprzedni post)...Siła? ustępuje tylko Castle.
Śmieszne jest upieranie się nad błędnymi przyzwyczajeniami;P(ranking jednostek, ceny).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.12.2006, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Haav Gyr

No dlatego mag lepiej to wykorzystuje ze wzglądu na wyższą Moc:)

Chyba ci się tematy mylą

Haav Gyr

Nadal nie rozumiesz, mając stałe dmg, nie musisz się martwić klątwą. Co z tego że przeciwnik da sobie Bless, jak ty możesz dać dispel lub tą klątwe;) mając Nagi i Archaniołow, masz jeden problem z głowy.

wole mieć ten problem bo mi pomaga o czym pisałem wcześniej.

Haav Gyr

Ale tutaj masz ocenić, a nie gdybać, co by było gdyby "Hydra była najlepsza".

taa tylko gdzie ja gdybałem.

Haav Gyr

No jeśli łucznik o takim dmg jest mniej przydatny w walce niż wolny Ogr, to gratuluje oceny przydatności:P

thx

Haav gyr

Zaraz, zaraz ale "podobno" Tower był drogi.:P a teraz przerzuciłeś na cene jednostek?.

a co w tower nie ma jednostek? pisałem i o budynkach i o jednostkach

Haav Gyr

Ale niestety kolego nie ma czegoś takiego "dla mnie", ten ranking stworzyli twórcy gry i znany jest od lat. Za dobre jednostki musisz troche więcej zaplacić, jakby były tanie, znów Tower pewnie wypadłby z gry jako "za silny"

twórcy gry - Haav Gyr:]

Haav Gyr

Aha... najpierw rozbudowa najdroższa, potem jednostki, a teraz populacja?:D
Nagi są najlepsze, bo mają 1/3 więcej uderzeń:), umarlaki czasem wygrywają ale tylko wtedy gdy mają, cholerne szczęscie np: 2/3 pierwsze podwójne uszkodzenia.
Jedak to niezmiernie rzadko się zdarza. Co więcej Naga ma morale, więc kolejny plus.

brak morale u umarlaków to też +. wszystko najdroższe szczególnie populacja, którą mam głównie na myśli od początku. Pisząc jednostki miałem na myśli populację chyba jednostki nie kosztują 30k tygodniowo:D?

Haav Gyr

Ale przykład trafny;)))
Pamiętam że kiedyś nawet powiedział tutaj, że magia go prawie nie interesuje bo i tak woj jest lepszy;)

Ale postawiłbym dużo pieniędzy, że cię pokona na każdej mapie:)

Haav Gyr

A grali wszyscy wcześniejsi mistrze?:)) A Quake to Heros?? Bo chyba troche nietrafne porownanie. Poza tym dobrze grać, a pisać głupoty to też 2 rożne rzeczy, czasem zdarzają się takie osoby które łączą jedno i drugie.

No ja słyszałem, że to mistrzostwo świata było... wcześniejsi mistrze nie musieli grać bo mogli już dawno odpaść nie żyj przeszłością... a teoria to praktyka? bo chyba troche nietrafnie zestawiasz.

Haav Gyr

Ale zróbcie truniej np; Necro vs. Necro :P

ja nie organizuje

Haav Gyr

Poza tym, jak już wiele razy mowiłem

bo ty tylko piszesz i mówisz zamiast w końcu grać:D

Haav Gyr

mapa autorska, prosty skrypt z WoGa i grasz normalnie Nekro i Conflux.

Ja na WoGu dziękuje nie gram póki się nie da.

Haav Gyr

A Tower? No coż, już wystarczająco obaliłem mit(ciąży na tym zamku od H2) że wartałoby spróbować

Tower jest próbowany i spala bo za drogi:)

Haav gyr

jeśli nie to znowu skryp WoG i obniżasz koszty;)) - proste. ja bym zbalansował Jeszcze Rampart, bo za tani(brak rtęci i siarki to pomyłka:P - ceny generatorów)

Zgadzam się, ale z WoGiem uważać trza ....... rób rób nie gadaj:)

Haav Gyr

Znowu swoje, nie jest najdroższy bo:
Już policzylem ci że tak dosłownie nie jest.(Na Inferno i Castle wydajesz więcej kasy, a na Dungeon tylko o 500 mniej, ale Dungeon wydasz więcej surowców).

Wiesz za generatory może wydajesz ale generatorów nie wykupujesz co tydzień człowieku!

Haav Gyr

Ceny jednostek, też się pomylileś(czytaj poprzedni post)...Siła? ustępuje tylko Castle.
Śmieszne jest upieranie się nad błędnymi przyzwyczajeniami;P(ranking jednostek, ceny).

Nie pomyliłem się tylko mi sie powaliło co do dżina za to ty cały post pisałeś o cenie pojedynczej jednostki jakby to miało jakieś znaczenie:D


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.12.2006, Ostatnio modyfikował: Pentacz

Permalink

Pentacz

Chyba ci się tematy mylą

Nic podobnego;) to tylko wstawka. Może załapiesz o co chodzi.

Pentacz

wole mieć ten problem bo mi pomaga o czym pisałem wcześniej.

Dziwne rzeczy prawisz........

Pentacz

taa tylko gdzie ja gdybałem.

Teleport

Pentacz

thx

NMZC;)

Pentacz

a co w tower nie ma jednostek? pisałem i o budynkach i o jednostkach

Szkoda że każdą część tej teori dodajesz po czasie;)

Pentacz

twórcy gry - Haav Gyr:]

ROTFL........

Pentacz

brak morale u umarlaków to też +. wszystko najdroższe szczególnie populacja, którą mam głównie na myśli od początku. Pisząc jednostki miałem na myśli populację chyba jednostki nie kosztują 30k tygodniowo:D?

Tak tak plus;)) zwłaszcza plus, jak armia przeciwnika ma +3 morale:)
Pisałeś o drogim Tower i rozbudowie(1) - napisałem ci że to nieprawda i pokazałem.
Pisałeś że tak naprawde to jednostki za drogie - napisałem że też tak do końca nie jest, bo siła jednostek musi mieć jakiś minus w cenie(balans).

Pentacz

Ale postawiłbym dużo pieniędzy, że cię pokona na każdej mapie:)

Tak tak, zwlaszcza jakby grał Tower;)))))))))))))

Pentacz

No ja słyszałem, że to mistrzostwo świata było... wcześniejsi mistrze nie musieli grać bo mogli już dawno odpaść nie żyj przeszłością... a teoria to praktyka? bo chyba troche nietrafnie zestawiasz.

Wiesz co jest charakterystycznego w dawnych mistrzach? Że byli niepokonani i mimo nowych "mistrzów" nikt nie porównuje ich wyczynów.

Pentacz

ja nie organizuje

Pech:)

Pentacz

bo ty tylko piszesz i mówisz zamiast w końcu grać:D

Grać?:DDD Tutaj masz forum, ja już się nagralem w Herosów przez ostatnie 8 lat;) Tutaj tylko się pisze, nie gra;)

Pentacz

Tower jest próbowany i spala bo za drogi:)

No tak, jak się dodaje kilka tysięcy do rozbudowy z księżyca to tak jest:)

Pentacz

Zgadzam się, ale z WoGiem uważać trza ....... rób rób nie gadaj:)

Ale ja balansuje pod off-line:)) nie skorzystasz

Pentacz

Wiesz za generatory może wydajesz ale generatorów nie wykupujesz co tydzień człowieku!

:o O czym ty piszesz znowu, napisać ci ceny człowieku?!
Najdroższe: Centaur 90 - Gremlin 40:)
Harpia 170 - Gargulec 160.
Beholder 280 - Golem 200
Wampir 500 - Mag 450
Czart/Rok 700 - Dżin 600
Naga 1600 - Warta ceny 30 uszkodzeń, przy 7poziomie arcydiabeł 30-40, Hydra 25-45, jak widać atakuje znakomicie.
Tytan/Archanioł 5000 - w poprawionej wersji SoD Archanioł kosztuje 5000 +3 klejnoty.
Więc Zagraj Tower i wybierz Neelę lub Orina(tak tak z castle)

Pentacz

Nie pomyliłem się tylko mi sie powaliło co do dżina za to ty cały post pisałeś o cenie pojedynczej jednostki jakby to miało jakieś znaczenie:D

Bez komentarza......


Permalink

Dyskusja się zaostrza :] Jeżeli by traktować ranking twórców gry za dogmat, to po diabła( pozdro MiB :P) taki temat? Wydaje mi się, że macie trochę inne podejście - Hav gra magiem i dlatego lubi Tower, ja to rozumiem, bo też gram magiem, z tym że wole fortress. Co oczywiscie przysparza wilu problemów, ale... A Pentacz zdaje się gra głównie wojownikiem, choć tu nie widziałem jasnej deklaracji moge się mylić. Tower z dobrą magią, a ma na dobre czary większą szansę niż inne zamki, jest mocny. Co nie znaczy że trzeba za nim przepadać, mi w nim wiele rzeczy nie pasi, ale jak zacznę wymieniać to będę się musiał pewnie liczyć z jakąś niepochlebną rekacją. Odośnie drożyzny jeszcze raz. Ja nigdy się nie bawiłem w zliczanie generatorów i tak dalej, to po prostu widać że Tower potrzebuje dużo gemów a Castle złota, bo tego zazwyczaj brakuje :] Jeszcze do sporu z bless i curse - magia wody pozwala na zastosowanie większej liczby wariantów w walce niż ognia, vide telport, klonowanie, prayer, bless. Magii ognia potrzebne by było, żeby na ekspercie fire shield działało na wszystkie jednostki i było by dobrze, a tak trzeba się trochę pomęczyć. No i umarlaków nie przeklniesz.


Permalink

Haav Gyr

Tak tak, zwlaszcza jakby grał Tower;)))))))))))))

Na tower to bym mniej pieniędzy postawił, ale chyba z wyborem miasta?

Haav Gyr

Wiesz co jest charakterystycznego w dawnych mistrzach? Że byli niepokonani i mimo nowych "mistrzów" nikt nie porównuje ich wyczynów.

Za to dużo o tym mówią stare dziadki i raczej to się tyczy boksu i medalistów olimpijskich:) Którzy i tak na dzisiejsze czasy pobici zostali może nawet kilkukrotnie.

Haav Gyr

Grać?:DDD Tutaj masz forum, ja już się nagralem w Herosów przez ostatnie 8 lat;) Tutaj tylko się pisze, nie gra;)

Z tym, że przydałoby się coś wiedzieć z gry jeśli się pisze takie rzeczy jak ty.

Haav Gyr

No tak, jak się dodaje kilka tysięcy do rozbudowy z księżyca to tak jest:)

Jak się nie gra to się tak mówi:)

Haav Gyr

:o O czym ty piszesz znowu, napisać ci ceny człowieku?!
Najdroższe: Centaur 90 - Gremlin 40:)
Harpia 170 - Gargulec 160.
Beholder 280 - Golem 200
Wampir 500 - Mag 450
Czart/Rok 700 - Dżin 600
Naga 1600 - Warta ceny 30 uszkodzeń, przy 7poziomie arcydiabeł 30-40, Hydra 25-45, jak widać atakuje znakomicie.
Tytan/Archanioł 5000 - w poprawionej wersji SoD Archanioł kosztuje 5000 +3 klejnoty.
Więc Zagraj Tower i wybierz Neelę lub Orina(tak tak z castle)

Tak się spisałeś a wszystko było zaraz niżej pod tym co napisałeś:D "Nie pomyliłem się tylko mi sie powaliło co do dżina za to ty cały post pisałeś o cenie pojedynczej jednostki jakby to miało jakieś znaczenie:D" Czy cena pojedynczej jednostki ma jakieś znaczenie? w grze się liczy ile zapłacisz za populację...

Vandergahast za tego posta czekają cię tygodnie męki na forum, wiadomo z czyjej strony:D Chyba, że po prostu nic nie będziesz pisał:)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.12.2006, Ostatnio modyfikował: Pentacz

Permalink

Pentacz

Za to dużo o tym mówią stare dziadki i raczej to się tyczy boksu i medalistów olimpijskich:) Którzy i tak na dzisiejsze czasy pobici zostali może nawet kilkukrotnie.

Nie ośmieszaj się już bardzej;)

Pentacz

Z tym, że przydałoby się coś wiedzieć z gry jeśli się pisze takie rzeczy jak ty.

Niestety Ty już wystarczająco się popisaleś, swoją wiedzą na temat H3

Pentacz

Jak się nie gra to się tak mówi:)

Zastosuje twoją przemowe z innego tematu: "Grałeś Tower, żeby się wypowiadać"? Bo jakoś tego nie widać. Jak chcesz zaglądnij na zagraniczne fora o H3 i posłuchaj wypowiedzi:P Większość osób uważa Tower za bardzo tani zamek do Nagi. A Potem mimo dużej ceny i tak większość uważa to za oplacalne.
Wejdź na HC lub CH jak znasz angielski:P

Pentacz

Vandergahast za tego posta czekają cię tygodnie męki na forum, wiadomo z czyjej strony:D Chyba, że po prostu nic nie będziesz pisał:)

Ciebie też czekają męki na forum, jak nie przestaniesz mi ubliżać i zaczniesz wreszcie pisać coś mądrego.

Vandergahast

Jeżeli by traktować ranking twórców gry za dogmat, to po diabła( pozdro MiB :P) taki temat

Ja już pisałem o tym, temat początkowo miał być o ulubionych jednostkach, niestety ktoś to przeprawił na "najlepsze" - a taki temat istniał na starym forum, też o wiele więcej dyskutowano na ten temat. Ale owe wyniki potwierdzają się niemal we wszytskich, rankingach na różnych forach. Można się spierac czy dyskutować na temat przydatności, że czasem silniejsza jednostka w rankingu wypada troche slabiej, ale nikt nie powie, że Archanioł jest gorszy od Smoczego Upiora.

Vandergahast

Co nie znaczy że trzeba za nim przepadać, mi w nim wiele rzeczy nie pasi, ale jak zacznę wymieniać to będę się musiał pewnie liczyć z jakąś niepochlebną rekacją.

Ależ nie;) jeśli nie będziesz mówił o czym co nie ma miejsca a dobrze to umotywujesz przykładem, to śmiało.

Vandergahast

Tower potrzebuje dużo gemów a Castle złota.

To cena za dobre zamki, W Dungeonie masz mnóstwo siarki i kamienia, Po spatchowaniu H3 klejnoty potrzebne są też w Castle. Kryształy w Stronghold i Rampart itp....To normalne.

Vandergahast

Jeszcze do sporu z bless i curse - magia wody pozwala na zastosowanie większej liczby wariantów w walce niż ognia, vide telport, klonowanie, prayer, bless.

No niezupełnie;) magia ognia jest równie potężna: Klątwa, oślepienie, Szał, Żądza Krwi, Szaleństwo, Armageddon, ofiara. Zastosuj sobie kombinacje Szał-Oślepienie, poznasz zalety tej magii:)


Permalink

Haav Gyr

Grałeś Tower, żeby się wypowiadać"?

A jaak

Na reszte nie chce mi się odpowiadać, albo mój korektor powiedział mi, że przesadzam:P Może nareszcie się na tym skończy...


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.12.2006, Ostatnio modyfikował: Pentacz

Permalink

Panowie Haav Gyr i Pentacz przenieście się na PW z tym wszystkim naprawdę.

Temat stoi "Najlepsze jednostki" a nie "Czy tower jest dobrym zamkiem".

................

Mój ranking

-Aniołki
-Czarni rycerze (naga spadła za małego speeda i bezużytecznośc nieulepszonej wersji, czarny rycerz ma teoretycznie słabszy damage , ale ma swoje bonusy + jest odporny na magię umysłu co winduje go w moich oczach nieco ponad nagę )
-Gorgony
-wampir
-elfik
-wilczy jeździec/ marksman (cięzko wybrać obie jednostki mają znaczny wpływ na grę zamków w których są)
-centaur / lub szkielet jeśli zakładamy nekromancję u głownego bohatera + transformer.

Conflux'a nie biorę pod uwagę ...


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 10.12.2006, Ostatnio modyfikował: Val Gaav