Imperium

Behemoth`s Lair

Najgorsze jednostki

Permalink
Lecz ów dodatek sprawia, że orkowie najpierw muszą się wystrzelać , a potem ręcznie dobijać ;)
Permalink
Nic nie muszą :) Przecież istnieje możliwość wyboru czy chce się strzelać, atakować wręcz, rzucić czar itd ... :)
Permalink
Ta wybieralność rodzaju ataku to najlepsza innowacja w Heroes IV.
Najgorsza jednostka w Heroes IV to według mnie leprekun
Permalink
Leprekaun to najlepsza jednostka 1 lvlu (zart). Najgorsza jednostka to wg mnie... chochlik :P albo chłop.

Leprekaun daje szczęście, to jest O.K
POZDRO.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink
hmm, moim zdaniem to Rusałka ma słabe statystyki.
Permalink
I - Rusałki i Leprekauny. Można się spierać, że Rusałka powstrzymuje kontratak, ale co z tego, jeżeli nie zada żadnego dmg. Za mięso armatnie też nie porobi, bo poleci na jeden strzał:). Leprekaun, oprócz swojego czaru nic nie mają. Mało życia, słaby ruch. Chyba jeszcze gorsze od Rusałek.
II - Satyrzy i Magowie. Na wyższych poziomach (A głównie na takich się gra) ich czar nic nie pomoże. Natomiast bardzo łatwo się je wybija, ze względu ma średnie statystki i słaby ruch. Magowie natomiast często zanim zdążą rzucić czar, zostaną ostro zdziesiątkowani. Jakoś nie jestem też przekonany do Cerberów hmm...
III - Żywiołaki ziemi i Ogrzy Magowie. Ogólnie Żywiołaki nie prezentują nic ciekawego. Jednak moim zdaniem ziemiste są najgorsze. Tragiczny ruch, niby niezłe statystyki, ale właśnie. Zanim zdążą udzielić się w walce, dostaną parę razy z daleka i ... no właśnie:). Ogrzy magowie jako "typowa" zamkowa jednostka odstają od reszty. Średnie statystyki, słaba zdolność specjalna i słaby ruch, sprawia, że nadają się tylko jako mięso armatnie.
IV - Hmm tu mam dylemat. Ciężko jest mi jednoznacznie wskazać jakąś jednostkę. Diabeł ma przywołanie lodowego demona, niby nic specjalnego, ale jak uda mu się zamrozić to szala zwycięstwa mocno przechyla się na naszą stronę. Czempioni, mało życia, ale spory przyrost. Osobiście za to mi nie podchodzą... Czarne Smoki. Mało ich i są drogie, ale jak już się ich parę ma, to robi się miło:). Nie wiem, chyba się wstrzymam.

P.s Witam
Permalink

1. Leperkaun - Mają many tylko na jedną fortunę, a potem stają się bezużyteczni.
2. Elf/Cerber - Te pierwsze są kiepskie, nie pomaga im podwójny strzał, a te drugie oprócz trójpolowego ataku i braku kontry nie mają nic do zaoferowania.
3. Mnich/Ogrzy mag - Ten pierwszy to po prostu kiepski strzelec, a ten drugi na tle innych jednostek po prostu wypada blado.
4. Czarne smoki! - Ano właśnie... - Jednostka doskonała - latająca, atakuje na dwa pola, masa pkt. życia, ogromne obrażenia, świetne statystyki i całkowita odporność na magię. Problemy są trzy: Cena, przyrost i całkowita odporność na magię! Nie dość, że trzeba wydać masę złota i surowców, to dostaniemy tylko jednego smoka na tydzień. I bądź tu mądry: 1 C. Smok kontra 4 Czempioni? Smok przegra. No i jeszcze odporność na magię: Nie można ich uleczyć, ani wzmocnić w żaden sposób i muszą być zdane tylko na siebie. Dlatego nie mają szans z innymi jednostkami 4. poziomu (Oczywiście przyrost kontra przyrost, nie 1 VS. 1...)


Permalink

Nie zgodzę się z tobą, leprekaun czy jak mu tam faktycznie nędza,ale mnisi?! Strzelcy to strategiczne jednostki no prócz orków i centaurów :P he he albo smoki, czarne smoki ?! to potężne stworzenia ty mówisz o przyroście, moim zdaniem potęga tkwi w jakości-czempioni to tak naprawdę chłam 1 smok ,namiot medyka, bohater z czarami vs 4 czempioni przegrana rycerzy się równa ,bo sama jednostka raczej nie chodzi. W takich porównaniach bierze się pod uwagę siłę jednostki w całej armii ale to tylko moje zdanie...


Permalink

Namiot medyka? Chyba pomyliłeś części. W HIV nie ma czegoś takiego, podobnież wozu z amunicją, a katapulta i balista to jednostki. A ja i tak będę wybierał krzyżowców, nie mnichów. Balisty spisują się dużo lepiej.


Permalink

A, no fakt...
Nie powiedziałem ,że krzyżowcy są słabi... -
A jak dla mnie słabiacy to:
1.leprekaun
2.pikinier
3.krzyżowcy
4.czempion
-...Ale teraz mówię :P


Permalink

Najsłabsze jednostki IV to według mnie:
- Orki
- Minotaury
- Nagi(jak na poziom)
- Feniksy

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Minotaury?
Moim zdaniem ich blok jest całkiem niezły, ale to tylko moje zdanie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Bin

Najsłabsze jednostki IV to według mnie :
Orki
Minotaury
Feniksy

Orki to obok centaurów jedyne jednostki pierwszego poziomu, które zablokowane nadają się jeszcze do czegoś.
Minotaury? 1 Minotaur może zablokwać atak 200 Czarnych Smoków co czyni je jednostkami bardzo przydatnymi.
Feniksy? Odrodzenie się i atakowanie dwóch jednostek? Błyskawiczna jednostka, która lata?
Dziwne typy w większości, zaiste.


Permalink

Moje najsłabsze jednostki:
1. Leprekaun, bo to kompletne zero
2. Cerber, bo umiejętności mało przydatne i małe życie
3. Gryf, szybko padają
4. Ptak Gromu, jak wyżej

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

1. chłop
2. pikinier
3. naga
4. smocze golemy
[color=red]
Prosiłbym o poprawne podawanie nazw jednostek(w HoMM 4 nie ma przeraz - są nagi). Poza tym może jakieś uzasadnienie i podanie przyczyny takiego a nie innego wyboru? - Filus[/color]


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.06.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Gem

Moje najsłabsze jednostki:
1.Leprekaun,bo to kompletne zero
2.Cerber,bo umiejętności mało przydatne i małe życie
3.Gryf,szybko padają
4.Ptak Gromu,jak wyżej

Życia mało, ale umiejętności jak najbardziej przydatne: Wg ciebie brak kontry i atak na trzy cele jest mało przydatny?

Gryfy mają 95 hp, więc raczej nie padają szybko.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2008, Ostatnio modyfikował: Fergard

Permalink

No o moje zdanie jest takie:

1.
-leperkaun- padają jak muchy a zdolność przeciętna
-chochliki - jw.

2.
-złote golemy/cerbery- pierwsze stworzone do obrony a jak wiadomo najlepszą obroną jest atak więc ehh lipne one są, a cerbery niby takie se ale też niezbyt gdyby miały troszkę więcej HP ;) (pikinierów uważam za dobrą jednostkę)

3.
-Ogrzy magowie- zostawię to bez komentarza, bo uważam że sytuacja go nie wymaga;)

4.
- Nie wiem trudno mi tu wybrać, hmm może Hydry lub smocze golemy, te pierwsze są wolne i takie niezaspecjalne, a drudzy nie za dużo HP, a specjalności hmm według mnie nie przydatne, nie grywam smoczymi golemami a gdy wróg je już ma to ja mam zbyt dużą armię i jego smoki rozwalam szybko.

To jest moja wersja, Pozdro!


Permalink

Tak do ogółu, mówienie że: Golem, Elf, Cerber, Smoczy Golem, Gryf czy Naga jest słabą jednostką jest bzdurą dla mnie:P
Golem istny czołg który przetrwa najcięższą bitwę, Elf dobrze chroniony jest idealnym strzelacem, Smoczy golem - bez komentarza;) Gryf świetna po prostu jednostka, Naga to coś jak golem, a Cerber - jeśli blokada kontrataku to mało to ja gram w inną grę chyba.

Rzeczywiście słabe jednostki: Leprekaun, chłop, jednorożec, giermek, ogr, bandyta.


Permalink

Haav Gyr

Tak do ogółu, mówienie że: Golem, Elf, Cerber, Smoczy Golem, Gryf czy Naga jest słabą jednostką jest bzdurą dla mnie:P
Golem istny czołg który przetrwa najcięższą bitwę, Elf dobrze chroniony jest idealnym strzelacem, Smoczy golem - bez komentarza;) Gryf świetna po prostu jednostka, Naga to coś jak golem, a Cerber - jeśli blokada kontrataku to mało to ja gram w inną grę chyba.

Rzeczywiście słabe jednostki: Leprekaun, chłop, jednorożec, giermek, ogr, bandyta.

No trochę dziwnie to przedstawiłeś. Twierdzisz, że Naga jest dobrą jednostką, a z drugiej strony piszesz, że Ogr jest słaby. Wszystko zależy od tego kto jest Twoim przeciwnikiem w walce... Najczęściej zdecydowanie lepszym rozwiązaniem dla Akademii jest Dzin, a nie Naga i pewnie dlatego padają głosy, ze Naga to słaba jednostka - zupełnie nie opłaca się jej rekrutować. Tak samo sprawa wygląda z Ogrem bo wiadomo, że lepiej wziąc Cyklopów, ale mówię - wszystko zależy od tego przeciwko komu się mierzysz.

Idąc tym tokiem Cerber nie jest dobrą jednostką. Zdecydowanie przegrywa z Duchem, którego największą zaletą jest to, że jest nieumarlakiem. Nie działają na niego morale, sporo czarów, poza tym lata, postarza i dzięki niematerialności ma 100% do każdej obrony.

Bandyta to niezła jednostka 1 poziomu. Szybka, a poza tym skuteczna na mapie przygody - niewidoczna dla herosów.

Jednorożec też nie jest słaby. Może przegrywa w statystykach z Gryfem, ale oślepia na 3 rundy i ma większą populację...

Permalink

1) Nie cytuj poprzedzającego postu - w całości w dodatku.
2) Sprawa Nagi - wiadomo że Dżin jest lepszy, ale w porównaniu do innych jednostek to i tak Naga wypada dobrze(statystyki).
3) Ogr to jednak już nie Naga. Bo jest gorszy znacznie od Cyklopa i ogólne najgorsza jednostka tego poziomu.
4) Cerber jest wytrzymalszy znacznie;) i są gorsze jednostki od niego.
5) Bandyta - nic konkretnego, w walce cienias pada bardzo szybko, przy tym nic nie wnosi.
6) Jednorożec - posłuchaj opini na światowych forach. Praktycznie nikt nim nie gra, mniej przydatny niż chyba Ogr. Jedyna zaleta że jest dość szybki.