Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes II] Jednostki, które jeszcze można by ulepszyć

Permalink

Jak wiadomo, w Heroes II mamy możliwość ulepszania niektórych stworów, jednak część jednostek nie ma swoich ulepszeń. Które według was jednostki można by jeszcze ulepszyć i jak?
Moim zdaniem, powinny posiadać swoje ulepszenia Gargulce (zwiększona obrona), Kościane smoki (więcej punktów życia), Jednorożce (lepsza szybkość, więcej punktów życia i większa szansa na oślepienie), Niziołki (lepsza obrona i szybkość).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.02.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Moim zdaniem ulepszone hydry powinny mieć lepszą obronę i więcej pkt. życia oraz cyklopi powinni mieć więcej ataku i obrażeń

Permalink

Teoretycznie można by ulepszyć wszystkie, ale po co? Mi bardzo odpowiada stan, gdy tylko część się da ulepszyć. I taki stan cieszyłby mnie w nowych częściach Herosów.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.07.2008, Ostatnio modyfikował: Sulia

Permalink

Vinius

Teoretycznie można by ulepszyć wszystkie, ale po co? Mi bardzo odpowiada stan, gdy tylko część się da ulepszyć. I taki stan cieszył by mnie w nowych częściach Herosów.

Wiesz, jeśli tobie się taki stan podoba, to fajnie, widzisz ja uważam że ulepszenia urozmaicają rozgrywkę, ulepszone stworzenia mają czasem inne zdolności i statystyki, moim zdaniem im więcej takich ulepszeń, tym barwniejsza rozgrywka...
Po prostu uważam że wprowadzono nieco za mało ulepszeń jednostek w Heroes II. W mojej poprzedniej wypowiedzi podałem jakie moim zdaniem jednostki potrzebują jeszcze ulepszeń... Mówiłeś że dobrze by było, gdyby nie wszystkie jednostki posiadały swoje ulepszenia, coś w tym jest, to mogło by wprowadzić kilka nowych strategii...

Permalink

Rycerz:

Chłop -> Szeregowy (zamiast wszystkie atrybuty 1 to 2)

Czarodziejka:

Rusałka -> Nimfa (mocniejsza wytrzymałość)
Jednorożec -> Diamentowy Jednorożec (zwiększona szybkość i atak)
Feniks -> Wielki Feniks (większy atak i pz)

Czarodziej:

Niziołek -> Procarz (Dobry atak z dystansu i lepsza obrona)
Dzik ->Knurzy jeżdziec (Wszystie atrybuty zwiększone)
Rok -> Wysłannik błyskawic (Potrafi razić piorunem; większy atak)

Barbarzyńca:

Goblin -> Rdzenny Goblin (więcej ataku i szybkości)
Wilk -> Zębacz (więcej ataku i obrony)
Cyklop -> Cyklop Królewski (wszystko zwiększone o trochę)

Czarnoksiężnik:

Centaur -> Bitewny entaur (Więcej wytrzymałości i pz, szybszy)
Gargol -> Jadowity Gargol (Więcej ataku; mała szansa paraliżu przeciwnika na 1 turę)
Gryf -> Gryfi Jeździec (Duża wytrzymałość, atakuje dwa razy)
Hydra -> Hydra z głębin (Szybka, duży atak; oczywiście 9 głów :-) )

Nekromanta:

Szkielet -> Kościej (Wszystko zwiększone oprócz ataku)
Kościany smok -> Smok Cienia (Wszystko zwiększone po trosze)

Permalink

Dodatkowe ulepszenie powinien mieć chłop (szybszy, więcej życia, kasa na dzień) oraz krzyżowiec (więcej życia, większe obrażenia). Tylko tyle potrzeba.

Po co ulepszać coś, co już jest wystarczająco silne?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.12.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Mam tylko jedno pytanie co to jest Gargol z postu Hiro?


Permalink

Sheogard

Mam tylko jedno pytanie co to jest Gargol z postu Hiro?

Chodziło mu zapewne o gargulca.


Permalink

Hellburn ma rację. Miałem kiedyś niedokładne spolszczenie HoMM2 i tam zamiast gargulca był "Gargyol". Przyzwyacziłem się do tego.

Permalink

Można by było ulepszyć wszystkie jednostki. Wtedy by było ciekawie.


Permalink

Najpierw trzeba by pomyśleć JAK ulepszyć choć jedną, a nie od razu wszystko. Bo to dosłowne porywanie się z motyką na słońce! Wpierw jedna, potem następne.....


Permalink

Oto jak powinny według mnie jednostki Zamku Rycerza:
Zamek Rycerza
1.Chłop-Poborowy
2.Łucznik-Kusznik
3.Pikinier-Weteran
4.Zbrojny-Mistrz Miecza
5.Konny-Czempion
6.Paladyn-Krzyżowiec


Permalink

Nebirios: Wiesz, co mi się najbardziej w tym podoba? Że (nie licząc dwóch pierwszych poziomów) napiałeś, jak jest w H2. Rozbrajające to było...

Skup się, o czym piszesz. Proszę.

A żeby nie offtopować, to powiem:

1. Chłop - Obrona większa o 1, życie większe o 1, szybkość większa o 2.
2. Cyklop - Wszystkiego po trochu.
3. Hydra - Szybkość większa o 1.
4. Dzik - Lepsza obrona, więcej życia.

I tyle.


Permalink

A ja tam myślę, że nie jest źle z ulepszeniami w H2 i właściwie nawet ciekawym jest fakt, że tylko niektóre jednostki można ulepszać - co więcej ich liczba w każdym z miast nie jest jednakowa. Wymusza to przecież pewne zagrania taktyczne, a o to chyba chodziło twórcom, chociaż mogę się mylić.


Permalink

Rycerz:

Kosynier (Scytheman)
Wygląd

Def: 1 -> 3
Dmg: 1 -> 1-2
Hp: 1 -> 3
Spd: 2 -> 4

Cena: 25 złota
Ulepszenie generatora: 5 drewna, 300 złota

Weteran miecza (Sword thane)
Wygląd

Dmg: 4-6 -> 6-7
Hp: 30 ->35
Spd: 5 -> 6
Cena: 350 złota

Spec: Wielokrotny kontratak.
Ulepszenie generatora: 5 drewna, 2000 złota

Święty mściciel (Holy avenger)
Wygląd, animacja chodu

Att: 11 -> 12
Def: 12 -> 14
Hp: 65 -> 75
Spec: 2x atak, 2x obrażenia przeciwko nieumarłym, niewrażliwość na klątwy, czary umysłu.

Cena: 1250 złota + 1 klejnot
Ulepszenie generatora: 10 kamienia, 5 klejnotów, 3000 złota

Przy takim układzie, zamek rycerza dostaje mocnego bonusa i już tak nie odstaje od reszty zamków.

Barbarzyńca:

Cyklop wojownik (Cyclops warrior)

Att: 12 -> 13
Dmg: 12-24 -> 15-30
Spd: 5 -> 6
Spec: Atakuje 2 pola, 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika.

Cena: 1000 złota + 1 kryształ
Ulepszenie generatora: 10 kryształów, 4000 złota

Czarodziejka:

Starszy druid (Druid elder)

Spec: Strzela, brak ograniczeń w walce wręcz.

Cena: 475 złota
Ulepszenie generatora: 1000 złota

Czarnoksiężnik:

Większa hydra (Greater hydra)

Spd: 2 -> 3
Spec: Atakuje wszystkie pola wokół siebie, powstrzymuje kontratak, regeneruje punkty życia pod koniec tury.

Cena: 900 złota
Ulepszenie generatora: 5 siarki, 2000 złota

Czarodziej:

Ptak gromu

Att: 7 -> 9

Cena: 425 złota
Ulepszenie generatora: 15 drewna, 1000 złota

Nekromanta:

Starożytna mumia

Def: 6 -> 7
Dmg: 3-4 -> 4-5
Spec: 40% szans na rzucenie klątwy na przeciwnika.

Cena: 350 złota
Ulepszenie generatora: 5 rudy, 1500 złota


Liczba modyfikacji: 14, Ostatnio modyfikowany: 8.04.2010, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

wegług mnie w HOMM 2 powinno się wszystko ulepszać do 2 ulepszeń np smoki powinny być 2 razy ulepszane a nie 3 a chłop 2 razy a nie wogóle

Permalink

Muszę Ci powiedzieć, że smok w H2 ma właśnie dwa ulepszenia.


Permalink

Chodziło mu pewnie o 3 Formy. Ale według mnie też powinien mieć tylko dwie ;/


Permalink

A według mnie to, że ilość ulepszeń nie była taka sama dla każdej jednostki w dużej mierze tworzyło klimat drugiej części. Nie chcę przez to powiedzieć, że nie jestem zwolennikiem systemu dwóch ulepszeń (bo uważam go za najlepszy), ale nie uważam, że należałoby to w dwójce zmieniać.


Permalink

Oto lista ulepszeń:
1.Chłop-Kosynier
2.Łucznik-Kusznik
3.Cyklop-Cyklop Bojowy
4.Kościany Smok-Widmowy Smok
5.Szkielet-Piekielny Szkielet
6.Hydra-Hydra Królewska
7.Dzik-Wściekły Dzik

Te jednostki z wszystkich zamków powinny zostać ulepszone.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2009, Ostatnio modyfikował: Nebirios