Imperium

Behemoth`s Lair

Invictus

To w sumie niewiele możliwości daje ten nowy edytor. Mógł się WoG Team bardziej przyłożyć. A czy tak właściwie, to mapek WoG-owych nie można wrzucać do standardowego, SoD-owego edytora kampanii?
W moim mniemaniu najpotężniejszym z ósmopoziomowców (jest taki wyraz w języku polskim?) jest serafin, zwany także (chyba) najwyższym archaniołem. Niezwykle wysokie współczynniki ataku i obrony, duża szybkość, pewne obrażenia (75) no i oczywiście potężne cechy specjalne -...
MM VII to dość dobra gra, choć trzeba przyznać - dość łatwa. Największym z ułatwień jest czar Niewidzialność. Dzięki niemu można zrobić praktycznie wszystkie questy bez konieczności walki. Ściany Mgły, Strefa Wylęgu, Tunele do Eofolu, Góra Grzmiącej Pięści, zadania...
Zabicie smoka na Szmaragdowej Wyspie to olbrzymie ułatwienie, sprawiające, że potem walka z potworami na Antagarichu staje się łatwa. Praktycznie można przy technice save/load mieć już na pierwszym poziomie uzbrojenie godne końcowych faz gry. Nawet bez tego MM VII jest dość łatwa, a...
Ja tam trochę się obawiam, czy MM X powstanie. Chociaż z drugiej strony obawy może również budzić to, jaka gra będzie, jeżeli Ubisoft ją wyda. Jeśli zapragną nas uraczyć czymś w stylu Heroes V, to dziękuję bardzo. Z pewnością nie będzie miał miejsce powrót do świata Enroth,...
Mi najbardziej odpowiada MM VI, choć oczywiście w częściach siódmej i ósmej mamy klika ciekawych nowinek, z których z najlepszą uważam Arcomage. Mandate of Heaven posiada duży świat ze wspaniałą fabułą (ta w Day of the Destroyer taka sobie jest). Nie oszukujmy się, graficznie te...
Moje MM też pochodzą z Antologii i uważam, że to dobry zakup, gdyż nie jest drogi, a zdobycie dzisiaj tych gier (szczególnie Crusaders) jest bardzo ciężkie. A brak muzyki nawet mi się tak we znaki nie daje - praktycznie i tak jej nie słucham, poza tym zawsze można sobie ją ściągnąć.
Ja tam uważam, że takie mody, to nie mają żadnych szans na to, by wyjść. Choć szkoda, bo wiele z nich pewnie rzeczywiście mogłoby wnieść coś do nieruchawego coś ostatnimi czasy WoGa.
No tak, tylko, że takie tandetne plastikowe puchary to oka specjalnie nie cieszą, więc to chyba nie jest najlepszy pomysł. Z kolei puchary o porządniejszym materiale i wykonaniu mogą być droższe. Zgadzam się co do tych dyplomów - to chyba dobry pomysł i nie stwarzający problemów.
Pomysł niewątpliwie dość interesujący, choć wykonanie już nie tak dobre. Mapa jest dosyć pusta i chyba raczej łatwa.
Może teraz ja się wypowiem :). 1.Twierdza - tu mamy pewne mocne sprzeczności. Z jednej strony barbarzyńcy Yog i Crag Hack stają podczas wojny Przeklętego Przymierza przeciwko Sandro (choć gdyby nie to musieliby być pewnie niewolnikami nekromantów, co pewnie by im nie odpowiadało), a...
<[Avonu: 4. Elitarny oddział Synowie Erebusa - dowódca ifryt [b]Xeron[/b]. ]> Czy Xeron był ifrytem? W kampanii AB jest mowa o tym, że zabito jego matkę, która była sukkubem, a gdzieś jest chyba napisane, że jest demonem (choć instrukcja do AB wskazuje, że to ifryt).
Świetna jest ostatnia mapa kampanii Ostrze Armageddonu i pierwsza z Oswobodzenia. Z tą drugą zupełnie nie wiem czemu, ale nie mogłem sobie długo poradzić.
<[Avonu: Zważywszy na konieczność posiadania mistrzostwa w magii powietrza, awansu maga na czarodzieja (co nie jest wcale takie łatwe), to nie wiem czy akurat ten czar (jak i latanie) zdobywa się w początkowych etapach gry. Wprawdzie zawsze znaleźć odpowiedni zwój, ale to samo, co...
<[Avonu: Jego ojcem był erathiański rycerz (którzy się zabił), matką zaś sukkub (którą zabił Gelu), więc teoretycznie mógł być demonem. Z tym, że: 1. Kreeganie przybyli na Antagarich w 1162, a akcja AB dzieje się ok. 1171 - czyli Xeron ma 9 lat. 2. Nie pamiętam, by u Kreegan...
No, masz rację Avonu. Rzadko kiedy słucham tego, co mówi karczmarz, chyba będę musiał to zmienić :). Xeron jest owocem związku erathiańskiego rycerza i sukkuba. Ojciec Xerona został uwiedziony przez sukkuba, lecz wykorzystawszy go bestia darowała mu życie. Jednak po tym...
Ale i tak zalicza się przecież wszystkie te krainy podczas podróżowania po Antagarichu, a fauny tak bardzo zwalczać nie trzeba :), chociaż czasami jest to konieczne. Masz rację co do żywiołaków wody w AvLee, to dość trudni przeciwnicy, ale przecież i z nimi da się uporać.
Mój układ najlepszych jednostek poszczególnych poziomów: 1.Centaur bojowy - niezła szybkość, obrażenia i ilość HP. 2.Żywiołak burzy - to właściwie trzeci poziom, więc siłą rzeczy musi być najmocniejszy. 3.Gryf królewski - silny, wytrzymały i zawsze gotowy do walki....
Wraz z pojawieniem się King's Bounty może dojść do opóźnienia, a może nawet zaprzestania prac nad H6. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle - jest mi to raczej obojętne i tak raczej w to nie zagram.
Ja zacząłem od Heroes I (wersja angielska), potem było Heroes II, a potem III. Czyli w kolejności chronologicznej grałem, można by tak sprawę ująć,