Imperium

Behemoth`s Lair

Cristao

Czytałem w [[http://acidcave.net Kwasowej Grocie]], że tłumaczenie obejmuje [[http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=312&page=7 80% tekstu w grze]]. Prace mają więc już bliżej do końca niż początku. Tamtejszy użytkownik, Lord Pawello, zapowiedział, cytując: <[Lord Pawello,...
1. chochliki (Inferno) 2. gogi (Inferno) 3. ważki (Cytadela) 4. orki (Twierdza) 5. żywiołaki ziemi (Wrota żywiołów) 6. cyklopy (Twierdza) 7. drakolicze/kościane smoki (Nekropolia)
Jak dla mnie, to najładniejsza jest Forteca, zwłaszcza maksymalnie rozbudowana, wraz z Podniebnym Statkiem. Ciekawie wyglądają też Wrota Żywiołów i Inferno. Swego rodzaju "swojski" urok ma też zamek. :) Mój głos poszedł jednak na Fortecę.
Lubię część dziewiątą, ale wątek z Nicolaiem Ironfistem to dość idiotyczne zakończenie starej fabuły. Oto koniec wielkiej dynastii: cyrk pod Stumfordem. Gr... Tylko się powiesić. Dlatego, gdy tylko skończę tę banalną misję, wracam do poszukiwań Nicolaia w Might and Magic VI :)
A ja mam tylko nadzieję, że prace nad tym projektem pójdą szybciej, niż nad Might and Magic Tribute. Jeden i drugi projekt wygląda ciekawie i mam nadzieję, że zagram kiedyś w pełną wersję chociaż jednego z nich.
Było i nie ma, antologia wyszła już ze sprzedaży, a na [[http://gram.pl oficjalnej stronie CDProjektu]] ciężko doszukać się jakichkolwiek o niej wzmianek. A szkoda. Znajomy z Rumunii napisał mi, że ichni wydawca gier z serii przygotował serię re-edycji, każda jest wydawana w...
1. Jeditte i Alamar (wskrzeszenie) 2. Adelaide (głównie przez sentyment) 3. wszyscy ze specjalnością "balista", za przykład niech posłuży Christian 4. wszyscy ze specjalnością "płatnerz", za przykład - Neela 5. Sandro 6. Kyrre 7. Ciele 8. Mutare, Mutare Drake, Tarnum (HC: The...
1. Halabardnik/Halabardier 2. Marmurowy gargulec/Obsydianowy gargulec 3. Żywiołak Lodu 4. Arcymag 5. Gorgona 6. Królewska naga/Skorpena 7. Czarny Smok Mając dowodzenie na najwyższym poziomie i kilka artefaktów, morale może nawet wyjść na prostą :P
Bardzo lubię muzykę z wszystkich gier cyklu MM, nie tylko Heroes. Czasem podmieniam utwory z HoMM3 na muzykę z Might and Magic VI, VII i VIII - czasem trudno jest odpowiednio wszystko ułożyć, ale nie ma rzeczy niemożliwych ;)
A ja mam nadzieję, że UbiSoft pozwoli tej serii umrzeć godnie i zostawi już ją w spokoju. Może projekt na Heroes VI przeleży gdzieś tam w archiwum parę, parenaście lat, aż w końcu odkopie go ktoś bardziej kompetentny niż Nival Interactive, może któryś z dawnych twórców? Od...
Mój nick pochodzi z Heroes III/IV, i jest po prostu drobną modyfikacją imienia bohatera //Christiana//. Pierwotnie, nick miał brzmieć //Cristão//, ale tutejszy system nie przyjmuje chyba znaków z latin-1, bo przy rejestracji napisano mi, że nick zawiera niedozwolone znaki.
Wiele osób zna historię miasta The Forge, zapaleni gracze Might and Magic VII wiedzą też, skąd ona się wzięła. W [[http://acidcave.com Kwasowej Grocie]] można znaleźć też [[http://www.acidcave.com/forge.php trochę innych ciekawostek]]. Co sądzicie o pomyśle na The Forge? Czy...
Czy ja wiem, czy nie pasował... Gdyby się zagłębić w jego historię, odkryłoby się parę ciekawych wątków. Np. co to jest ta osławiona Cisza, którą może w HoMM wspominano dość rzadko, ale w MM jest o niej na okrągło ;)
Jak dla mnie, całkowicie bezużytecznym czarem jest //usunięcie przeszkody//. Przydaje się ono tak naprawdę tylko w WoGu, a i wtedy dość rzadko.
<[Fentrir: Ja uważam że The Forge nie pasuje do świata Heroes, bo od pierwszej części Herosów ( a nawet w King' s Bounty) nie mamy do czynienia z jednostkami, które prezentowałyby się tak, jak w projekcie miasta The Forge, natomiast w Might And Magic spotykaliśmy się tego typu...
Tak, gra jest kontynuowana. Możesz potem biegać po Vvardenfell ile wlezie ;) A jak zainstalujesz dodatki, to możesz przejść do dwóch kolejnych wątków ;)
No to i ja coś od siebie dorzucę. Ja nie gram w HoMM (ani w żadną inną grę) przez sieć, bo po prostu ten typ rozgrywki mi nie odpowiada. Dlaczego? Bo uwielbiam kampanie, których tryb multiplayer nie dotyczy. Czuję się emocjonalnie związany z dynastią Ironfist i ich przyjaciółmi...
MM7 ma najwięcej fabularnych powiązań z innymi częściami: kończy wątki rozpoczęte w MM6 i HoMM3: RoE, rozpoczyna te, które zostaną rozwinięte w MM8. Miała również ściśle łączyć się z HoMM3: AB, ale pomysł, dość kontrowersyjny, zarzucono (por. Komnata Weteranów)....