Imperium

Behemoth`s Lair

Kalkulator do Hoty

Permalink

Witam,
skonstruowałem kalkulator obliczający przybliżone prawdopodobieństwo nagrody z puszki pandory (i przy okazji innych rzeczy).

Algorytm nie jest w pełni zoptymalizowany, dokonywanie zbyt skomplikowanych obliczeń (dodanie dużej ilości objektów z kategorii "complex") może zająć chwilkę, a nawet dłużej.
Objekty z kategotrii "complex" zastępują objekty o nieznanej wartości (np. widząc na mapie kupkę kryształu i nie wiedząc czy jest to random resource czy zwykły kryształ można dodać "CrystalRR", kalkulator dokona obliczeń zarówno dla kryształu jak i random resource, uwzględniając prawdopodobieństwo ich pojawienia się na mapie)
Objekty z kategorii "complex" nie mogą być użyte do obliczeń typu "guard".
Przycisk "advanced mode" jest zablokowany, ta opcja zostanie dokończona później.

Link do pobrania:
https://files.fm/u/btpwecapd

Krótka prezentacja na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=SBceITJiuZo

Post na heroescommunity:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=47547

Permalink

Czym się różni od H3 Assist?


Permalink

Liczy prawdopodobieństwo wypadnięcia nagrody z pandory i pokazuje je w %.

Posiada obiekty złożone, jak widzisz kupkę kryształu i puszkę pandory to nie wiesz czy kryształ to jest zwykły kryształ (2000 value, 300 frequency) czy random resource (1500 value, 2000 frequency). Teoretycznie, żeby uzyskać dokładne dane co może być w puszce powinieneś sprawdzić oba przypadki, bo jest mała różnica value. Obiekty złożone umożliwiają szybkie sprawdzanie takich przypadków, dodajesz CrystalRR i program liczy obie możliwości, bardziej jest to przydatne jak jest kilka surowców przy puszce bo wtedy ilość kombinacji i możliwa różnica w value rośnie.

Zaokrąglenia dla value obiektów oraz średniego roll potworów są zgodne z tymi z gry, brak rozbieżności.

Program napisałem w celu przewidywania zawartości pandor, więc na tym jego funkcjonalność się kończy.