Jednostki to jeden z najważniejszych elementów gry. Zdażają się lepsze i gorsze. Jednak nie decydują o tym tylko statystyki, ale także ich zdolności. Teraz chciałbym się was zapytać, jakie są według was najlepsze cechy indywidualne jednostek?
PS: skrót w.u oznacza występuje u, czyli przykład u jakiej jednostki występuje ta umiejętność.
Cechy indywidualne jednostek
Jakie cechy indywidualne jednostek są najlepsze?
- Szarża(w.u kawalerzystów) i odporność na nią (w.u pikinierów)
- Zabójczy wzrok (w.u wielkiej gorgony)
- Wysysanie życia (w.u wampirzych lordów)
- Odporność na magię i czary konkretnego poziomu(w.u smoków i golemów)
- Latanie
- Rzucenie zaklęcia na jednostkę wroga (w.u mumii)
- Rzucenie zaklęć, który można rzucić tylko atakując daną jednostką(w.u zombie)
- Strach( w.u błękitnych smoków)
- Postarzenie (w.u upiornych smoków)
- Strzelanie
- Umiejętności na mapie przygody tj. wizja czy generowanie kryształów (w.u rozbójników
A muszę wybrać tylko jedną jednostkę/cechę? Bo na duży plus zabijanie gorgon i wysysanie życia przez wampirzych lordów (nawet lepiej, to że same się wskrzeszają). W drugiej kolejności wybrałbym odporność na czary (ale tylko czarne smoki mnie kręcą i ich całkowita odporność na czary) lub szarża czempionów.
Za to zapomniałeś o paraliżu entów/mantikor/meduz. To jest też całkiem spoko ;)
Tak dużo tego jest, że o paraliżu i skamienianiu zapomniałem, i może jest to dobre, ale według mnie nie do końca 😉
qba567 /
Mi najbardziej się podobają jednostki latające, ale teleportacja też jest niczego sobie. Mogłaby być na liście, ale i tak głosowałbym na latanie-mogłyby być w jednej puli.