Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Jakie modyfikacje znacie?

Permalink

Jak istnieje taki dodatek jak Wog to napewno istnieją jakieś mody wprowadzające:
-nowe zamiki
-nowe artefakty
-nowych herosow
-nowe budynki
-itp.
Jak wiecie gdzie moge pobrac bardzo prosze o linka.Mój adres e mail
norbertkiel@wp.pl.Mozecie mi teżpodać tu to niema problemu z góry dzięki.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Dla mnie temat jest do zamknięcia(po jakimś czasie), bo H3 jako takie nie posiada modów, jednynie osobne skrypty do WoGa. Chyba że ktoś zna jakiś mod(nie skrypty) to niech się tą wiedzą podzieli;P


Permalink

Nie ma takich-a właściwie był, znaczy prawie-Val_gav zajął się czymś takim ale oczywiści zaraz padły hasła, że to nie będzie juz h3 no i nie wypaliło-radze z nim gadać:D

Najnowsza inf. Val_gav wciąż ma ten MoD na komp.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.08.2006, Ostatnio modyfikował: Krewal

Permalink

Ależ są mody poza Wogiem do H3

-WoG - TE (własciwie to mod do woga)
http://www.forumplanet.com/StrategyPlanet/homm/topic.asp?fid=4166&tid=1826086

-byl taki prog jak h3mod lub jakos tak .. Na jego podstawie ukazala sie kiedys mapka do h3 z grafami z warcrafta 3

- Jest gdzies tam zamek Forge tworzony przez Polaków
http://www.forge.fora.pl/

-Byl MOD nad którym pracowało paru ludzi z toH - byl to mod do czystego h3 operujacy tylko na plikach txt . Oczywiscie projekt jest zamkniety a i wersji moda nie ma.

Znalazlo by sie pare innych ... Mój mod zaś był tworzony na forum Legendhereos i miał być z zamierzenia dla graczy MP ... > Projekt aktualnie porzucony (ale wstępną wersję można pobrać), który obficie czerpał z narzędzi i pracy WoG-teamu, ale samego WoGa nie potrzebował do instalacji.
Tu mozna o nim poczytać :
http://www.legendyheroes.webd.pl/forum/viewtopic.php?t=116&postdays=0&postorder=asc&start=0


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.09.2006, Ostatnio modyfikował: Val Gaav

Permalink

To ja mam takie pytanie. Otoz nie moge znalezc pliczku, ktory wprowadzal opcje map randomowych w SOD. Poratuje ktos? No i witam wszystkich na forum, choc jak tak patrze to cos tutaj sennie:)

Permalink

Ja zazwyczaj to ściągam ze stronki klanu granda więc chyba znajdziesz już po nazwie;] a co do modów no to puchar ciemności 2(który się rozpoczyna 1lutego) wprowadza swój, jakby w zasady turnieju.


Permalink

Ja znam taki pewien mod, który był niezależny od WoGa i nie potrzebował go do uruchomienia, a nazywał się TNLoH :P. Miał za cel zmianę starego Interfejsu na podobny do tego z HIV. Aktualnie projekt przejeli panowie z TI i będzie dostępny jako opcja.

Permalink

Powiem, wam że ta polska strona z the Forge to chyba upadła. Dlatego, że wklepali temu forum mnóstwo linków do porno:) azjatyckiego, że jest maksymalnie zaśmiecone.

Dodatkowo jest tylko trzech gości, którzy siedzą nad tym projektem, w dodatku to nie za dużo im się udało zrobić.

Słowem im ten projekt nie dojdzie do końca. Tak myślę. ;)


Permalink

Artarion

Powiem, wam że ta polska strona z the Forge to chyba upadła.

Chyba?
Upadła 4 lata temu gdy prace nad projektem przejął WoGteam, przynajmiej tak mi Ziel powiedział.
Z tego co pamiętam to 5 jednostek było gotowych + projekt ew. dowódcy, a także wstępny projekt tła miasta, siedliska na mapie przygód, częściowo portrety bohaterów.


Permalink

Aha, dobrze wiedzieć.

Ale o ile mi dobrze, wiadomo Wog team się rozpadł, a przynajmniej częściowo.
Czyli nikt nie robi the Forge, a szkoda.


Permalink

Nie jestem moderatorem ale jak dla mnie to temat do zamknięcia. Nie istnieją mody, które dodają nowe elementy gry. Możliwa jest tylko podmiana plików i tym sposobem otrzymanie nowego zamku kosztem zniknięcia innego. Tak samo z innymi elementami. Choć z miastami jest akurat największa harówka.
Dodanie nowego elementu wymaga rozkodowania całego Heroesa III. Nie wiem jakim językiem jest napisany... Na razie udało się to chyba tylko Slavie.


Permalink

Slava wprowadził własne funkcje i skrypty do heroesa. Nie bazuje na starych.


Permalink

Konstruktor

Nie jestem moderatorem ale jak dla mnie to temat do zamknięcia. Nie istnieją mody, które dodają nowe elementy gry. Możliwa jest tylko podmiana plików i tym sposobem otrzymanie nowego zamku kosztem zniknięcia innego.

Jeśli łaska - nie wtrącaj się w pracę modów. Raz, że to niegrzeczne, dwa, że to wchodzenie w czyjeś kompetencje. Temat pozostaje otwarty, ponieważ nikt nie powiedział, że kiedyś owe mody nie powstaną. Dlatego też moim zdaniem temat może pozostać otwarty. Rzekłem.


Permalink

Zmienił wszystko na własnych skryptach. Właśnie to jest problem w heroesie, da się zrobić nową jednostkę, ale trzeba wywalić starą, co jest bez sensu. Slava doszedł do tego, jak zrobić 3 poziom kopiując skrypty w jednym okienku i wstawiając dwa w drugie. Potem likwidował pierwsze. Niby heroes czytał, że ma jedną jednostkę, a tak naprawdę ma dwie na miejscu jednej.

Na pewno nie pracował nad 3Do, inaczej byśmy mieli z 30 zamków w grze.


Permalink

Nie wypowiadaj się o sprawach, których nie rozumiesz, bo szerzysz dziwne wymysły.


Permalink

Chmm... Art coś jest nie tak w twojej wypowiedzi. W logice Slavy wszystko jest w porządku. Jedna jednostka na jednym miejscu. Jak dobrze pamiętam trochę nie fachowo postąpił tworząc emisariuszy gdyż oni zajmują chyba cztery albo dwa miejsca (teraz już nie pamiętam).

@Filus
Wybacz, nie chciałem nikogo urażać. Wyraziłem po prostu swoje zdanie.


Permalink

hmm, czyli ta opcja odpada... Są dwa rozwiązania, albo stworzyć własny system, albo dowiedzieć się po metodzie prób i błędów jak robi slava.
Hmm, obydwie rzeczy będą trudne do wykonania


Permalink

Jest też trzecia, najtrudniejsza – nie szerzyć herezji, bo to dezinformuje społeczeństwo :-)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob