Natomiast powyżej 20 poziomu, mając sporą armię i wzmocnione statystyki wojownik jest dużo lepszy. Dzieje się tak dlatego że powyżej pewnego poziomu kolejny punkcik wiedzy czy mocy jest nieistotny, natomiast punkcik ataku czy obrony bardzo, zwłaszcza przy walce z wrogim bohaterem. A woj ma na atak/obronę większą szansę niż mag.
Grywałem magami, i nie było źle przeciwko komputerowi, a nawet żywym graczom. Ale po tym jak trafiłem na przeciwnika z czerwoną kulką szlag mnie trafił...
Hmm... ciekawa teza, chodź w mojej ocenie trochę przesadzona.
Klasy magów powyżej 20 poziomu są potężne, a z każdym następnym poziomem tylko umacniają tą potęgę. Już samo uzyskanie czterech magii na poziomie mistrzowskim daje ogromny wachlarz możliwości, na mapie jak i w boju. Przykładowo Barbarzyńcy którzy mają zablokowaną umiejętność magii wody, mają ogromny problem z niwelowaniem masowych zaklęć rzucanych przez wyszkolonych magów, a każdy punkcik Mocy i Wiedzy może przesądzić o rozmiarach porażki wojownika.