Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu

Jaka jest wasza ulubiona jednostka ósmego poziomu

  • Lord Piorunów
  • Smok Ciemności
  • Krwawy Smok
  • Serafin
  • Piekielny Baron
  • Kryształowy Smok
  • Kwasowa Hydra
  • Święty Feniks
  • Upiorny Behemot
Permalink

Serafin. Dlaczego? 40 ataku to dużo.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.11.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

wg mnie najlepszy jest błękitny Smok xD
@down
rly?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.08.2008, Ostatnio modyfikował: Lybek

Permalink

Lybek

wg mnie najlepszy jest błękitny Smok xD

Chciałem Tobie przypomnieć, że mowa tu o jednostkach 8. poziomu, a nie 10. A Błękitny Smok to jest jednostka 10. poziomu właśnie. Wiem, że jest najpotężniejszy :P Ale tematu to się nie klei.


Permalink

Mi się podoba Antychryst[Piekielny baron].


Permalink

mi również podoba sie piekielny baron (antychryst)


Permalink

Najlepszy jest Serafin dzięki powstrzymywaniu kontrataku oraz podwójnemu wskrzeszaniu.

Permalink

Dla mnie najlepszy jest Serafin- podwójne wkrzeszanie w połączeniu z wielkimi obrażeniami, atakiem, obroną oraz szybkością sieją popłoch.

Permalink

W moim mniemaniu najpotężniejszym z ósmopoziomowców (jest taki wyraz w języku polskim?) jest serafin, zwany także (chyba) najwyższym archaniołem. Niezwykle wysokie współczynniki ataku i obrony, duża szybkość, pewne obrażenia (75) no i oczywiście potężne cechy specjalne - podwójne wskrzeszenie i co ważniejsze odporność na kontratak.
Drugie miejsce w swojej klasyfikacji przyznaje lordowi piorunów (gromowładnemu?). Wybór jest prosty - jedyna jednostka strzelająca na tym poziomie.
Postulowałbym zmianę wielkości czcionki w wyrazie ósmego zawartym w temacie.
Co do przynależności poszczególnych jednostek do poziomów - edytor map dobrze wszystko wyjaśnia.


Permalink

Ghost Behemoth :). Dlatego, że ingoruje defense przeciwnika, może wreszcie na całe pole bitwy przeciecieć no i ja kocham Behemoty ^^

Permalink

Behemoty Duchy - kto wymyślił taką jednostkę??? No, skoro już jest to praktycznie, nie ma słabych punktów: lata (to znaczy "przenika przez przeszkody materialne"), potwornie silna, niweluje całkowicie obronę przeciwnika (a przy frenzy to już max. damage).


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.10.2008, Ostatnio modyfikował: Kainblade

Permalink

Gromowładny - podwójny strzał robi spustoszenie, wśród wolniejszych jednostek, a błyskawica pomaga w walce wręcz;) Poza tym twardziel.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.10.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr

Permalink

Kainblade

Bechemoty Duchy - kto wymyślił taką jednostkę??? No, skoro już jest to praktycznie, nie ma słabych punktów: lata (to znaczy "przenika przez przeszkody materialne"), potwornie silna, niweluje całkowicie obronę przeciwnika (a przy frenzy to już max. damage).

Tylko zauważ, że serafin ma większą szybkość (atakuje pierwszy) i blok kontrataku. Do tego jeszcze dołożymy jego +1 do morale i wcale nie jest niemożliwy drugi ruch. I co wtedy zostanie z behemociego ducha?
Oczywiście to tylko spekulacje, ale uważam, że serafin jest lepszy.
P.S.
Swoją drogą, to autorzy WoG mogli się bardziej przyłożyć. Według biblijnego opisu serafinowie mieli po sześć skrzydeł, a tu mają tylko jedną parę. Nazwa najwyższy archanioł jest chyba właściwsza.
P.P.S. :)
Swoją drogą, to czy istnieją w WoG przeszkody niematerialne?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.10.2008, Ostatnio modyfikował: Invictus

Permalink

Invictus, ja wiem że najlepsza;) ale tutaj mówimy o ulubionych.


Permalink

Smok ciemności - potężny w ataku, szybki a co bodaj najistotniesze niczym harpia powraca po zadanym ciosie.

Permalink

Ja najbardziej lubię krwawego smoka, bo patchu 'nowe wyglądy jednostek 8lvl', fajnie wygląda i większa szansa na postarzenie. :D


Permalink

Sanctum

Smok ciemności - potężny w ataku, szybki a co bodaj najistotniejsze niczym harpia powraca po zadanym ciosie.

Uważasz, że to plus? Bo według mnie powracanie na miejsce przez tego smoka jest ogromną wadą - uniemożliwia wszakże zablokowanie na dłuższą metę strzelców.


Permalink

Invictus

Uważasz, że to plus? Bo według mnie powracanie na miejsce przez tego smoka jest ogromną wadą - uniemożliwia wszakże zablokowanie na dłuższą metę strzelców.

Zależy jak prowadzisz bitwę. Warto jednak też zwrócić uwagę na sytuację, gdy to komputer (lub po porostu drugi gracz) posiada tę jednostkę - przy stosowaniu technik defensywnych lub defensywno-ofensywnych, smok ten może być prawdziwą "zmorą" ;).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.11.2008, Ostatnio modyfikował: Sanctum

Permalink

Smok i tak ma prędkość większą od 90% innych stworzeń, więc opcja czekaj daje te same efekty.


Permalink

Invictus

Smok i tak ma prędkość większą od 90% innych stworzeń, więc opcja czekaj daje te same efekty.

Chyba, że ktoś się pobawi magią (i zastosuje chociażby przyspieszenie na jakąś jednostkę z wyższym współczynnikiem prędkości :) )