Konqer
* Możliwość robienia alternatywnych warunków przegranej (wygranej - w miarę możliwości - też, ale niekoniecznie) czyli np. utrata jakiegoś bohatera i przekroczenie limitu czasowego. W kampaniach jest coś takiego wydaje mi się że ta opcja jest po prostu ukryta.
Niewykonalne, niestety. Można natomiast obejść niektóre wymuszone "też dla komputera" (obchodzenie wymuszonego normalnego sposobu wygranej nie ma sensu, i tak trzeba by było zabić bohatera/zająć miasto ustawione w warunku), aczkolwiek nie wiem, jak gra na to reaguje.
* Robienie "ścieżek" zdarzeń umiejscowionych - patent z H4. Kładziemy na ziemi kilka zdarzeń, nadajemy im wspólną nazwę po czym edytujemy w odrębnym miejscu.
Jeśli będę miał w najbliższym czasie okazję zapoznania się z edytorem H4, zerknę na to i pomyślę - powinno być do zrobienia, w ten czy inny sposób, ale po prostu nie wiem, o co dokładnie chodzi.
* Dodanie bram misji. Jak na razie są posterunki misji które przepuszczają tylko za wykonanie jakiegoś zadania ale nie ma takich samych bram (te działają tylko z namiotami).
Wydaje mi się, że to można uzyskać naginając trochę parametry obiektu, sprawdzę.
* Dodanie nowego rodzaju misji "zniszczenie danego koloru". Jest pokonanie bohatera, ale przydałoby się też całego koloru.
Niewykonalne.
* Nieco bardziej rozbudowany edytor AI - np. możliwość ustawienia by gracz komputerowy starał się wyprzedzić gracza w wykonaniu zadania (np. komputer szuka jakiegoś artefaktu) lub zlecić szczególną agresywność w stosunku do jakiegoś miasta/bohatera.
Jak wyżej.
Lepsze ustawienie zakładek z obiektami jest zdecydowanie potrzebne i przydatne, do tego wykonalne.
Masowe ustawianie grup obiektów - do zrobienia.
Dragonathan: na ile mogę w tym momencie powiedzieć, nie da się, ale przyjrzę się temu.